closer-popup
footboom
Авторизация пользователя на сайте footboom1.com
Вход через социальные сети
или
Забыли пароль?
Регистрация
closer-popup
footboom
Регистрация
Поля отмечены звездочками * обязательны для заполнения

Ваша відповідь збережена
Зробіть, будь ласка, прогноз для майбутніх матчів
successful

Спасибо!

Готово! Проверьте свою электронную почту, чтобы узнать о специальном предложении!
closer-popup

Ігор Циганик: "Гент" виставив ціну на Яремчука в п’ять разів більше, ніж ту, що заплатило "Динамо"

Ігор Циганик: "Гент" виставив ціну на Яремчука в п’ять разів більше, ніж ту, що заплатило "Динамо"
Источник фото:
Изменить размер a+ a-
6579
64
Фавбет Бонус 10 000 грн
получить

Ігор Циганик у своїй авторській програмі на Youtube розповів про трансферні перспективи форварда збірної України Романа Яремчука.

- Яремчук зараз – топ-форвард збірної України. Людина забиває в кожному матчі і на нього претендують гранди європейського футболу. "Галатасарай", вважаю, це - гранд. Не супер-гранд, але достатньо серйозний клуб. Він вже друге трансферне вікно намагається купити цього футболіста. Ідуть тяжкі переговори, важливі переговори. І на даному етапі Яремчук забиває и почуває себе комфортно.

Сподіваємось, що і збірна України і Яремчук потраплять на Євро-2020. Якщо Роман і надалі буде грати і забивати, то він може вистрелити і на Євро. Яремчук всім подобається. Я також не розумію, як "Динамо" могло відпустити цього форварда? Зараз "Гент" виставив цінник на Яремчука в п’ять разів більше, ніж той, який заплатив "Динамо", - сказав Циганик.

Популярные новости
Оцените материал
Поделиться
Комментарии (64) Все комментарии

Ответ на сообщение igorok

Ага За індивідуальним класом кращий але тупо не забиває,але клас вищий))) Подивися статистику ще з молодіжних і дублів,Яремчук мало забиває а цей Беседін ще менше,значно менше))) Де ти побачив його клас?

а давай порахуємо скільки разів за матч Бєсєдін отримує пас? І скільки разів Яремчук у Бельгії. При тому переміщень то Бєсєдін виконує значно більше. Ну не може форвард багато забивати, регулярно бігаючи у власну штрафну допомагати захисникам, і не отримуючи масиву передач від півзахисту. Якщо взяти останні матчі, то із Львовом у Бєсєдіна було два моменти: один перекладина, інший мав би завершуватись пенальті, якби суддя не прошляпив. Із Брюгге на виїзді не реалізував вихід, але це був момент, який Бєсєдін сам собі створив. А де моменти, які створили йому півзахисники?

Ответ на сообщение Novak

Твоя участь..Ещё можем и на перспективы Беседина забится!)

перспективи Бєсєдіна залежать від перспектив Динамо. Якщо буде командна гра, то і Бєсєдін буде забивати. А перспективи Яремчука заграти у топ чемпіонаті близькі до нуля і тут я готовий на парі.

Ответ на сообщение Novak

Главное Яремчук выскочка, ему там чуть ли не поддаются ради продажи,нет ни скорости ни приёма, ни рывка, а интересно какие козыри например у Тотовицкого?)

козирі Тотовицького це прекрасний дриблінг і поставлений удар. Козир ремчука це силова гра і гра головою. Це гравці приблизно рівного класу. Але Яремчуку пощастило більше, бо його відпустили із ДК, а Тотовицького віддали в оренду.

Ответ на сообщение drrust

а давай порахуємо скільки разів за матч Бєсєдін отримує пас? І скільки разів Яремчук у Бельгії. При тому переміщень то Бєсєдін виконує значно більше. Ну не може форвард багато забивати, регулярно бігаючи у власну штрафну допомагати захисникам, і не отримуючи масиву передач від півзахисту. Якщо взяти останні матчі, то із Львовом у Бєсєдіна було два моменти: один перекладина, інший мав би завершуватись пенальті, якби суддя не прошляпив. Із Брюгге на виїзді не реалізував вихід, але це був момент, який Бєсєдін сам собі створив. А де моменти, які створили йому півзахисники?

То все до спини Рахуй голи Беседін то є дуб-дерево,незабивний і непасуючий гравець.просто гравець бей бегі.В нього крім поборотися більше сильних сторін немає,і то від того поборотися толку нуль,тому що людина деревяна і пас також не віддасть і не скине Яремчук не сильно яскравий нап але нап Він постійно відкривається і постійно має моменти,і забиває значно частіше

На позиції беседіна навіть гармаш придурошний цікавіше виглядає,бо він крім поборотися може і пас дати,і вдарити з переляку

не пригадую щоб Гармаш грав на позиції Бєсєдіна ))

Ответ на сообщение igorok

То все до спини Рахуй голи Беседін то є дуб-дерево,незабивний і непасуючий гравець.просто гравець бей бегі.В нього крім поборотися більше сильних сторін немає,і то від того поборотися толку нуль,тому що людина деревяна і пас також не віддасть і не скине Яремчук не сильно яскравий нап але нап Він постійно відкривається і постійно має моменти,і забиває значно частіше

скільки моментів за матч має Яремчук у збірній?

Ответ на сообщение drrust

не пригадую щоб Гармаш грав на позиції Бєсєдіна ))

Якщо ти не пригадуєш то я тобі нагадаю З челсі в києві ми грали з гармашом в нападі

Ответ на сообщение igorok

Якщо ти не пригадуєш то я тобі нагадаю З челсі в києві ми грали з гармашом в нападі

о, так, 5 - 0 то було цікаво ))

Ответ на сообщение drrust

скільки моментів за матч має Яремчук у збірній?

Я не рахую моменти Я бачу що беседін ніде не забивав Тупо не забивав Ні дубль динамо Ні в оренді в металі Ні в молодіжках Ні в динамо Ні в збірній А де він забивав? Може на турнірі шкіряного мяча?

ну от у збірній Яремчук забив два голи, а Бєсєдін один. При тому Яремчук більше грав повних матчів, а Бєсєдін в основному виходив на заміни в Динамо Яремчук не забивав і Бєсєдін майже не забиває а що ти порівнюєш тоді? ))

Ответ на сообщение drrust

ну от у збірній Яремчук забив два голи, а Бєсєдін один. При тому Яремчук більше грав повних матчів, а Бєсєдін в основному виходив на заміни в Динамо Яремчук не забивав і Бєсєдін майже не забиває а що ти порівнюєш тоді? ))

Яремчук забивав за олександрію(після цього сезону його купили бельгійці) Яремчук забиває в бельгії А беседін як не забивав,так і не забиває То і порівнюю

бельгійці купили Яремчука після повернення у ДК після Олександрії його би ніхто не відпустив, бо були надії, що він заграє у ДК от коли повернули, дали шанс і побачили що діла немає, тоді віддали бельгійцям

є така пародія на рекламу: оце яйце ми опускаємо в дистильовану воду, а це в сірчану кислоту... важко не помітити різницю ))

Просто бельгійці використовують сильні якості Яремчука - правильний вибір позиції в чужому карному, чи навіть у воротарському майданчику, гольове чуття і хорошу гру головою. Від нього там не вимагають дриблінг, дальні удари чи гру в відтяжці. А в Динамо будь-хто, з тих награвався центр-форвардом, мають вміти зачіпитись, розвернути, обіграти і забити або віддати гольову. І не має значення хто - Яремчук, Бесєдін, Супряга, Русин... Ніхто не намагався використати їхні сильні індивідуальні здібності - хтось з них має заграти як умовний Шевченко. В кожного з них, безперечно є свої сильні сторони, але ніхто на це не зважав, не використовав і не розвивав їх, бо Хацкевичу був потрібен такий собі Левандовскі, Кейн чи Лукаку.

при нинішній моделі і Шевченко був би незабивним. Шевченко грав при моделі з двома форвардами і паси йому давав маестро Белькевич якщо уже грати із одним форвардом, то треба його звільнити від чорнової роботи і навчити команду грати на нього, це цілком банальна істина

Ответ на сообщение drrust

при нинішній моделі і Шевченко був би незабивним. Шевченко грав при моделі з двома форвардами і паси йому давав маестро Белькевич якщо уже грати із одним форвардом, то треба його звільнити від чорнової роботи і навчити команду грати на нього, це цілком банальна істина

от не нада. якраз Шева і сам був маестро-дай-боже, вмів обіграти, фінт видати, пас - тобто не тільки замикав як Ребров но і гру створював. це вже в Мілані він став чистим форвардом і то не одразу....

Ответ на сообщение Mahno

от не нада. якраз Шева і сам був маестро-дай-боже, вмів обіграти, фінт видати, пас - тобто не тільки замикав як Ребров но і гру створював. це вже в Мілані він став чистим форвардом і то не одразу....

Лобановский говорил, что его портят в Милане, освобождая от черновой работы.

Ответ на сообщение wert

Лобановский говорил, что его портят в Милане, освобождая от черновой работы.

і я частково із цим погоджусь. для Шеви бути тільки-форвардом - це як дляя професора-метеоролога бути двірником)) тобто його можливості використовувались на .. ну там 25% але для Мілана це не було проблемою, бо там були інші гравці, що вміли робити те, від чого Шеву тренери звільняли. -- до речі щодо Яремчука. що він там забиває і кому - то його справа. але я не погоджусь що він форвард високої якості і не погоджусь що він форвард песпективний для топ-рівня. він - слабенький нападаючий і залишиться середнячком назавжди.

Ответ на сообщение Mahno

і я частково із цим погоджусь. для Шеви бути тільки-форвардом - це як дляя професора-метеоролога бути двірником)) тобто його можливості використовувались на .. ну там 25% але для Мілана це не було проблемою, бо там були інші гравці, що вміли робити те, від чого Шеву тренери звільняли. -- до речі щодо Яремчука. що він там забиває і кому - то його справа. але я не погоджусь що він форвард високої якості і не погоджусь що він форвард песпективний для топ-рівня. він - слабенький нападаючий і залишиться середнячком назавжди.

А хто тут стверджував, що він на топ-рівень претендує? Нормальний добротний напад із стабільною ігровою практикою, що регулярно забиває при правильному використанні його сильних сторін.

ну Ребров теж не тільки замикав. Він було як почне дріботіти своїм короткими ножками, фіг забереш без фолу в нього м'яч Та і паси видавав, чого тільки вартий його пас на Шевченка в грі з Реалом. Тобто, фактично, окрім Белькевича був іще один напів-диспетчер, котрий умів м'ячик притримати і пас зрячий віддати. І все це підпирали Гусін із Максимовим, котрі теж не волнорєзами були, а мали високу культуру в роботі з м'ячем. Я маю надію, що зараз почнуть диспетчера із Жерсона ліпити. Можливо, це вирішить проблему ДК із форвардом, який сам по собі окремо від команди грає.

Ответ на сообщение SFox

А хто тут стверджував, що він на топ-рівень претендує? Нормальний добротний напад із стабільною ігровою практикою, що регулярно забиває при правильному використанні його сильних сторін.

от якраз він тому не топ, що сильних сторін у нього ... нема. -- ДК завжди дуже сильно залежало саме від форвардів, бо команда ніколи не парилась контролем мьяча чи там тактикою мудрою - багато роботи, контрольований хаос, пресинг і періодичні вдалі дії одного-двох гравців атаки і завершення від форварда. форвард для ДК потрібен топой, а не просто хороший. он, наскільки краще команда виглядала, коли Мбо не дуркував, або нєгри-форварди толкові були, Міля, Ребро та й Мораес навіть. без форварда ДК - зграя остолопів, тож такий собі Яремчук (як і Беседін, Соль, Русин, Хлєбас тощо) - це безперспективняк ((

Ответ на сообщение drrust

ну Ребров теж не тільки замикав. Він було як почне дріботіти своїм короткими ножками, фіг забереш без фолу в нього м'яч Та і паси видавав, чого тільки вартий його пас на Шевченка в грі з Реалом. Тобто, фактично, окрім Белькевича був іще один напів-диспетчер, котрий умів м'ячик притримати і пас зрячий віддати. І все це підпирали Гусін із Максимовим, котрі теж не волнорєзами були, а мали високу культуру в роботі з м'ячем. Я маю надію, що зараз почнуть диспетчера із Жерсона ліпити. Можливо, це вирішить проблему ДК із форвардом, який сам по собі окремо від команди грає.

пас - це фікня. гра в лінії атаки - це фінт або дриблінг, який висмикує захисника із його місця або порушує загальну тактику захисту. а Ребров цього не умів.

Ответ на сообщение Mahno

от якраз він тому не топ, що сильних сторін у нього ... нема. -- ДК завжди дуже сильно залежало саме від форвардів, бо команда ніколи не парилась контролем мьяча чи там тактикою мудрою - багато роботи, контрольований хаос, пресинг і періодичні вдалі дії одного-двох гравців атаки і завершення від форварда. форвард для ДК потрібен топой, а не просто хороший. он, наскільки краще команда виглядала, коли Мбо не дуркував, або нєгри-форварди толкові були, Міля, Ребро та й Мораес навіть. без форварда ДК - зграя остолопів, тож такий собі Яремчук (як і Беседін, Соль, Русин, Хлєбас тощо) - це безперспективняк ((

Сам із собою сперечаєшся? Чи з ким не погоджуєшся? Так, не топ, але із сильними сторонами-щонайменше, гра головою.

О чем спорить. Беседин бы мог иметь шанс заиграть, но не при Хацкевиче. При нем никто не имел шансов на развитие. Достаточно вспомнить, как Беседин начинал при Реброве. Гол Бешикташу в ЛЧ. При толковом тренере он бы имел шанс на рост. Просто надо уметь использовать имеющиеся кадры. Хотя то, что с техникой у него проблемы - очевидный факт.

А Яремчук... Он не топ и не будет им. Но переход в Бельгию сделал ему карьеру, это был ключевой момент для него. Там умеют выжимать максимум и правильно использовать игроков. Поэтому, при должном везении и упорной работе над собой, Рома вполне может заиграть в середнячке топ-чемпионата. Ну не всем же быть Шевченко с такой карьерой.

Ответ на сообщение drrust

не пригадую щоб Гармаш грав на позиції Бєсєдіна ))

играл он в нападении довольно часто, даже забивал в чукре регулярно

Ответ на сообщение drrust

при нинішній моделі і Шевченко був би незабивним. Шевченко грав при моделі з двома форвардами і паси йому давав маестро Белькевич якщо уже грати із одним форвардом, то треба його звільнити від чорнової роботи і навчити команду грати на нього, це цілком банальна істина

та я тебя умоляю, Шева был универсальным напом, который умел абсолютно всё - и убежать, и продавить, и ворваться, и сдалека вмочить, и обыграть 2-3 человек (как на месте, так и на скорости). забивал он много и головой, и со штрафных, и из-за штрафной, и как хочешь.

Який гранд, такий і форвард.

Ответ на сообщение drrust

при нинішній моделі і Шевченко був би незабивним. Шевченко грав при моделі з двома форвардами і паси йому давав маестро Белькевич якщо уже грати із одним форвардом, то треба його звільнити від чорнової роботи і навчити команду грати на нього, це цілком банальна істина

Не рівняй сам знаєш що з пальцем Це дерево рівняти до шеви це жесть.... Шева був різноплановим напом,і в найкращі свої роки вмів все-штрафні бив,техніка,удар,дриблінг,гра головою,швидкість. Рівняти шеву до беседіна це кощунство

Оставить комментарий

Рейтинг букмекеров

Лента новостей

05 мая
21:30
Чемпионат Германии. "Айнтрахт" – "Байер" 1:5. Видеообзор матча
21:19
Чемпионат Англии. "Ливерпуль" – "Тоттенхэм" 4:2. Видеообзор матча
21:17
Даниил Сикан: "Очень приятно, что "Черноморец" дает играть, не закрывается"
21:04
"Салернитана" - "Аталанта". Анонс и прогноз матча
20:49
Чемпионат Англии. "Челси" – "Вест Хэм" 5:0. Видеообзор матча
20:45
"Челси" - "Вест Гэм": у Мудрика самый низкий балл из игроков стартового состава "синих"
20:35
Чемпионат Украины. "Шахтер" - "Черноморец" 3:0. Видеообзор матча
20:23
Георгий Судаков: "С "Динамо" будет финальный матч, от которого все зависит"
20:13
Александр Караваев: "Все было в наших руках, а сейчас нет. Сами виноваты"
20:10
Чемпионат Испании. "Сельта" – "Вильярреал" 3:2. Видеообзор матча
19:56
УПЛ. 27-й тур. "Шахтер" громит одесситов
19:56
Назар Волошин: "Мы начали давить, и "Колос" посыпался"
19:50
"Шахтер" - "Черноморец" 3:0
19:42
Чемпионат Украины. "Шахтер" – "Черноморец" 3:0. Гол Кевина (Видео)
19:32
Генштаб ВСУ: Оперативная информация по состоянию на 18.00 05.05.2024
19:31
Чемпионат Испании. 34-й тур. Досрочное чемпионство "Реала", историческое достижение "Жироны"
19:28
Андрей Ярмоленко: "Все, что происходит в раздевалке, остается там, и вы об этом никогда не узнаете"
19:14
Александр Поздеев: "Первый тайм матча с "Динамо" был неплохой"
18:59
Александр Шовковский: "Понимали, что первый наш гол может повлиять на игру – так и получилось"
18:44
Чемпионат Украины. "Шахтер" – "Черноморец" 2:0. Голы Георгия Судакова и Даниила Сикана (Видео)
18:30
Чемпионат Украины. "Динамо" – "Колос" 5:0. Видеообзор матча
18:17
Чемпионат Испании. "Осасуна" – "Бетис" 0:2. Видеообзор матча
18:15
Владимир Бражко: "В перерыве матча разозлились сами на себя, ведь так играть нельзя"
17:59
Игорь Суркис: "Сказал Ярмоленко, что мне придется долго ждать, пока он станет спортивным директором"
Больше новостей
05 мая
21:17
Даниил Сикан: "Очень приятно, что "Черноморец" дает играть, не закрывается"
20:45
"Челси" - "Вест Гэм": у Мудрика самый низкий балл из игроков стартового состава "синих"
20:35
Чемпионат Украины. "Шахтер" - "Черноморец" 3:0. Видеообзор матча
20:23
Георгий Судаков: "С "Динамо" будет финальный матч, от которого все зависит"
20:13
Александр Караваев: "Все было в наших руках, а сейчас нет. Сами виноваты"
19:56
Назар Волошин: "Мы начали давить, и "Колос" посыпался"
19:56
УПЛ. 27-й тур. "Шахтер" громит одесситов
19:50
"Шахтер" - "Черноморец" 3:0
19:42
Чемпионат Украины. "Шахтер" – "Черноморец" 3:0. Гол Кевина (Видео)
19:32
Генштаб ВСУ: Оперативная информация по состоянию на 18.00 05.05.2024
19:28
Андрей Ярмоленко: "Все, что происходит в раздевалке, остается там, и вы об этом никогда не узнаете"
19:14
Александр Поздеев: "Первый тайм матча с "Динамо" был неплохой"
18:59
Александр Шовковский: "Понимали, что первый наш гол может повлиять на игру – так и получилось"
18:44
Чемпионат Украины. "Шахтер" – "Черноморец" 2:0. Голы Георгия Судакова и Даниила Сикана (Видео)
18:30
Чемпионат Украины. "Динамо" – "Колос" 5:0. Видеообзор матча
18:15
Владимир Бражко: "В перерыве матча разозлились сами на себя, ведь так играть нельзя"
17:59
Игорь Суркис: "Сказал Ярмоленко, что мне придется долго ждать, пока он станет спортивным директором"
17:53
Первая лига. "Эпицентр" - "Полтава" 3:2. Видеообзор матча
17:34
Первая лига. Итоги 7-го тура (второй этап)
17:29
Александр Назаренко: "Надо было закрывать игру с "Зарей" еще в первом тайме"
17:25
"Динамо" – "Колос" 5:0. Уничтожить за 23 минуты
16:59
Младен Бартулович: "Двигаемся дальше, для "Зари" важен следующий матч - с "Колосом"
16:55
"Шахтер" - "Черноморец": стартовые составы
16:46
Сергей Шищенко: "Одна мотивация – это еврокубки, и для президента нашего, и для города это очень важно"
Больше новостей
05 мая
21:30
Чемпионат Германии. "Айнтрахт" – "Байер" 1:5. Видеообзор матча
21:19
Чемпионат Англии. "Ливерпуль" – "Тоттенхэм" 4:2. Видеообзор матча
21:04
"Салернитана" - "Аталанта". Анонс и прогноз матча
20:49
Чемпионат Англии. "Челси" – "Вест Хэм" 5:0. Видеообзор матча
20:45
"Челси" - "Вест Гэм": у Мудрика самый низкий балл из игроков стартового состава "синих"
20:10
Чемпионат Испании. "Сельта" – "Вильярреал" 3:2. Видеообзор матча
19:31
Чемпионат Испании. 34-й тур. Досрочное чемпионство "Реала", историческое достижение "Жироны"
18:17
Чемпионат Испании. "Осасуна" – "Бетис" 0:2. Видеообзор матча
17:45
Коул Палмер повторил в АПЛ достижение 28-летней давности
17:16
Дэвид Бекхэм изучает возможность трансфера Криштиану Роналду в "Интер Майами"
15:41
Фабрицио Романо: "Причина задержки подписания нового контракта Лунина неизвестна, но это может быть связано с Куртуа"
15:28
ПСВ - 25-кратный чемпион Нидерландов
15:14
Мудрик – в основе "Челси" на "Вест Хэм"
14:56
Потенциальные владельцы "Эвертона" подозреваются в махинациях - сделка практически сорвана
14:10
Михаил Мудрик: "Могу лучше"
13:24
В чемпионате Бельгии футболист находился без сознания 10 минут после попадания мячом в лицо
13:07
Эрлинг Холанд повторил достижение Майкла Оуэна и Энди Коула
12:49
Marca: "Реал" готовит новый контракт для Менди
12:30
"Фамаликан" - "Бенфика". Анонс и прогноз матча
12:14
"Лунин - ангел-хранитель", - Ла Лига оценила вклад украинского вратаря в чемпионство "Реала"
12:04
"Райо Вальекано" – "Альмерия". Анонс и прогноз матча
12:04
"Севилья" – "Гранада". Анонс и прогноз матча
11:45
"Рома" - "Ювентус". Анонс и прогноз матча
11:15
Хосеп Гвардиола: "Осталась одна неделя - три матча, девять очков, и мы станем чемпионами"
Больше новостей
05 мая
00:00
Агуа-Санта - Маринга: прямая трансляция матча
00:00
Вила Нова - Операрио Ферровиарио: прямая трансляция матча
00:30
РБ Брагантино - Фламенго: прямая трансляция матча
01:00
Униао - Капитал: прямая трансляция матча
01:00
Риу-Бранку - Принцеса ду Солимоэш: прямая трансляция матча
01:30
Сан-Жозе - Волта-Редонда: прямая трансляция матча
01:30
Флореста - Ферровиария: прямая трансляция матча
02:30
Торонто - Даллас: прямая трансляция матча
02:30
Сан-Хосе Эртквейкс - Лос-Анджелес: прямая трансляция матча
02:30
Орландо Сити - Цинциннати: прямая трансляция матча
02:30
Интер Майами - Нью-Йорк Ред Буллз: прямая трансляция матча
02:30
Ди Си Юнайтед - Филадельфия Юнион: прямая трансляция матча
02:30
Шарлотт - Портленд Тимберс: прямая трансляция матча
02:30
Атланта Юнайтед - Миннесота Юнайтед: прямая трансляция матча
03:00
Крузейро - Интернасьонал: прямая трансляция матча
03:00
Коринтианс - Форталеза: прямая трансляция матча
03:00
Итуано - Гремио: прямая трансляция матча
03:30
Нэшвилл - Монреаль Импакт: прямая трансляция матча
03:30
Хьюстон Динамо - Сент-Луис Сити: прямая трансляция матча
04:25
Чикаго Файр - Нью-Ингленд Революшн: прямая трансляция матча
04:30
Реал Солт-Лейк - Спортинг Канзас-Сити: прямая трансляция матча
05:30
Ванкувер Уайткэпс - Остин: прямая трансляция матча
13:00
Полесье - Заря: прямая трансляция матча
13:00
Пенафиел - Маритиму: прямая трансляция матча
Больше новостей
05 мая
21:04
"Салернитана" - "Аталанта". Анонс и прогноз матча
12:30
"Фамаликан" - "Бенфика". Анонс и прогноз матча
12:04
"Райо Вальекано" – "Альмерия". Анонс и прогноз матча
12:04
"Севилья" – "Гранада". Анонс и прогноз матча
11:45
"Рома" - "Ювентус". Анонс и прогноз матча
10:30
"Хайденхайм" - "Майнц". Анонс и прогноз матча
09:30
"Валенсия" – "Алавес". Анонс и прогноз матча
09:30
"Юнион" - "Андерлехт". Анонс и прогноз матча
09:00
"Милан" - "Дженоа". Анонс и прогноз матча
08:30
"Айнтрахт" - "Байер". Анонс и прогноз матча
08:30
"Ливерпуль" - "Тоттенхэм". Анонс и прогноз матча
08:00
"Шахтер" – "Черноморец". Анонс и прогноз матча
15:45
Сиэтл Саундерс - Лос-Анджелес Гэлакси: прогноз на матч
14:30
Куиаба - Палмейрас: прогноз на матч
14:30
Ботафого - Байя: прогноз на матч
13:00
Нью-Йорк Сити - Колорадо Рэпидз: прогноз на матч
12:30
Фамаликан - Бенфика: прогноз на матч
12:00
Атлетико Паранаенсе - Васко да Гама: прогноз на матч
12:00
Витория - Сан-Паулу: прогноз на матч
12:00
Тенерифе - Расинг(Ф): прогноз на матч
12:00
Севилья - Гранада: прогноз на матч
12:00
Райо Вальекано - Альмерия: прогноз на матч
11:45
Рома - Ювентус: прогноз на матч
11:00
Фейеноорд - Зволле : прогноз на матч
Больше новостей

Рейтинг казино

4500 грн + 100FS
Забрать подарок →