closer-popup
footboom
Авторизація користувача на сайті footboom1.com
Вхід через соціальні мережі
або
Забули пароль?
Реєстрація
closer-popup
footboom
Реєстрація
Поля відмічені зірочками * обов'язкові для заповнення

Ваша відповідь збережена
Зробіть, будь ласка, прогноз для майбутніх матчів
successful

Дякуємо!

Готово! Перевірте свою електронну пошту на наявність спеціальної пропозиції!
closer-popup

Андрій Шевченко оголосив склад збірної України на матчі проти Саудівської Аравії та Японії

Андрій Шевченко оголосив склад збірної України на матчі проти Саудівської Аравії та Японії
Джерело фото:
Змінити розмір a+ a-
5503
101
Фавбет Бонус 10 000 грн
отримати

Головний тренер національної команди України Андрій Шевченко оголосив список із 25-ти гравців, викликаних для підготовки та участі у міжнародних товариських матчах проти збірних Саудівської Аравії (23 березня, Марбелья) та Японії (27 березня, Льєж). Про це повідомляє офіціний сайт ФФУ.

Окрім шести гравців з іноземних чемпіонатів, яких наставник запросив раніше, додатковий виклик отримав форвард турецького "Кайсеріспору" Артем Кравець, який в уїк-енд відзначився дублем за свій клуб. Доповнили склад футболісти, що виступають в українській Прем’єр-лізі. Також тренер назвав імена резервістів головної команди, які можуть отримати виклик на збір будь-якої миті.

Склад збірної України

Воротарі: Андрій П’ятов ("Шахтар" Донецьк), Андрій Лунін ("Зоря" Луганськ), Денис Бойко ("Динамо" Київ).

Захисники: Ярослав Ракицький, Богдан Бутко, Іван Ордець, Микола Матвієнко (усі — "Шахтар" Донецьк), Євген Хачеріді, Микита Бурда (обидва — "Динамо" Київ), Олександр Караваєв ("Зоря" Луганськ), Едуард Соболь ("Славія", Чехія).

Півзахисники: Руслан Ротань, Віктор Циганков, Віталій Буяльський, Володимир Шепелєв (усі — "Динамо" Київ), Тарас Степаненко, Марлос, Віктор Коваленко (усі — "Шахтар" Донецьк), Андрій Ярмоленко ("Боруссія" Д, Німеччина), Євген Коноплянка ("Шальке", Німеччина), Руслан Маліновський ("Генк", Бельгія), Олександр Зінченко ("Манчестер Сіті", Англія).

Нападники: Артем Бєсєдін ("Динамо" Київ), Артем Кравець ("Кайсеріспор", Туреччина), Роман Яремчук ("Гент", Бельгія).

Резерв збірної

Тренерський штаб залишає за собою можливість запрошення інших гравців. Визначальними для вибору є ігрові кондиції кандидатів. До розширеного списку збірної були внесені наступні виконавці:

Захисник: Олександр Сваток ("Зоря" Луганськ).

Півзахисник: Іван Петряк ("Шахтар" Донецьк),

Нападник: Юрій Коломоєць ("Ворскла" Полтава).

Як уже повідомлялося, національна команда розпочне збір 19 березня у Харкові, розмістившись у готелі "Superior Golf & Spa Resort". Наступного дня головний тренер збірної України Андрій Шевченко зустрінеться з представниками масмедіа у конференц-залі стадіону "Металіст" (початок — о 17.30), а о 18.00 на поле харківської арени вийдуть гравці синьо-жовтої команди — для участі у відкритому тренуванні.

У Харкові збірна квартируватиметься до 21 березня. Цього дня о 16.00 чартер із національною командою України на борту візьме курс на Іспанію, де продовжиться підготовка синьо-жовтих до міжнародних матчів.

Читайте также: Андрій Шевченко викликав шість легіонерів на товариські матчі з Японією і Саудівською Аравією

Популярні новини
Оцініть матеріал
Поділитися
Коментарі (101) Всі коментарі

Відповідь на повідомлення toledo

Че ж ты трепло такое? "если чел хорошо играет в сборной почему и не вызвать?" (с) - твои слова. Причем тут суркисы? Где хорошо? Хотя бы там, где принес 3 очка с финнами. И че б теперь не вызывать?

один раз, это не "играет". да и где он хорошо играл с финнами? Гол забил, молодец. По такой логике надо пожизненно вызывать всех кто хоть один гол случайно забил, любое бревно от которого отлетело?

Відповідь на повідомлення toledo

Че ж ты трепло такое? "если чел хорошо играет в сборной почему и не вызвать?" (с) - твои слова. Причем тут суркисы? Где хорошо? Хотя бы там, где принес 3 очка с финнами. И че б теперь не вызывать?

пля если б Беседин забил хотя бы 3-4 гола за сборную, желательно не сборным Сан-Марино или Андорры, да показывал хорошую острую игру достойную форварда хотя бы в 3-4 матчах, ну ОК, вопрос бы не было. Но я даже за Динамо не вижу ничего более 1 гола.

Відповідь на повідомлення Sith

пля если б Беседин забил хотя бы 3-4 гола за сборную, желательно не сборным Сан-Марино или Андорры, да показывал хорошую острую игру достойную форварда хотя бы в 3-4 матчах, ну ОК, вопрос бы не было. Но я даже за Динамо не вижу ничего более 1 гола.

2 голевых передачи в последних двух матчах, одна против Лацио, одна против Вереса ... на ТЕКУЩИЙ момент он заслужил вызов, потом может не заслужить ... Все сборные (не считая совсем грустных, у которых выбор не очень) вызывают игроков исходя из ТЕКУЩЕЙ формы ... и только мы (как и все постсовки) вызываем за заслуги ... Я тебе пытаюсь это объяснить, ты уперса как баран ...

Відповідь на повідомлення Sith

пля если б Беседин забил хотя бы 3-4 гола за сборную, желательно не сборным Сан-Марино или Андорры, да показывал хорошую острую игру достойную форварда хотя бы в 3-4 матчах, ну ОК, вопрос бы не было. Но я даже за Динамо не вижу ничего более 1 гола.

А у нас есть вообще такие нападающие в истории сборной? Кравец вон исправно забивает в сборной, но вам он не подходит. Я против вызова Беседина, о чем уже писал на прошлой ветке. Он объективно не заслужил и последние два матча не меняют пока общей картины. Я даже согласен Борячука посмотреть, но честно говоря этот кадр меня смущает еще больше. 4 выхода в основе за сезон в Мариуполе? Вы сейчас серьезно? Он безвылазно сидел за спиной Фомина, а это не Ферейра и не Мбокани. Насчет него я очень скептичен, хотя если бы вызвали - ну посмотрели бы. Но на самом деле это цирк. Из нападающих только Яремчук на 100% заслуживал вызов, далее идут Коломоец и возможно Селезнев (если смотреть на сухие факты). Это мое имхо. Хобленко осенью да, сейчас он не пробивается в состав Леха совсем. Посмотрим до лета, что с ним будет.

Ну вот зачем катить бочку на Матвиенко и Бутко? Это ли не основа сборной последнее время,есть кто лучше? Тут как послушать, их незаслуженно вызывают. ) В упрек можно одного Коваленко из шахтера сейчас ставить. Но он хоть и бестолковый,но даёт нужную динамику. Это примерно как Гармаш,или Шапаренко. Как бы Дениса не уничтожали "эксперты" но свою работу на поле,хоть и не идеально,но он делает! И посмотрите на молокососа Шепелева..Без слёз попробуйте. Вообще не за что зацепиться! И это чудо в сборной. От Ротаня нужно избавляться как от Кучера и Селезнёва,говорить не о чем. Начинать отбор с 37 летним.. Буяльский я согласен,других лучше просто нет. Надо было Гармаша вместо Шепелева Беседин пусть будет, тяжёлый форвард. Яремчук более фланговый,и наконечник одновременно. Ну так и бери пробуй Борячука для разнообразия,он не похож на этих двух! Дак нет же,берут про запас травмированного Коломойца,который после прошлого вызова в сборную забил от силы 1-2 гола,а тот же Борячук 7 если не ошибаюсь. И сыграл значительно меньше игрового времени,и в составе менее классной команды. По крайней мере до весны так было)

Відповідь на повідомлення bebebeua

2 голевых передачи в последних двух матчах, одна против Лацио, одна против Вереса ... на ТЕКУЩИЙ момент он заслужил вызов, потом может не заслужить ... Все сборные (не считая совсем грустных, у которых выбор не очень) вызывают игроков исходя из ТЕКУЩЕЙ формы ... и только мы (как и все постсовки) вызываем за заслуги ... Я тебе пытаюсь это объяснить, ты уперса как баран ...

исходя из текущей формы у Селезнева 4 гола за текущий клуб, у Борячука 4 гола за Мариуполь (по ассистам хз). Но их же не вызывают.

Кстати, по Шепелеву соглашусь. Кроме того, что он играет, больше заслуг у него не вижу. Я до сих пор не пойму кто он и с "чем его едят". Нестабильный, без явных преимуществ, разве что молодой типа да перспективный... Не нравится он мне пока.

Фестиваль двох упоротих дебілів - Сіся і памперсного ахтирського недоумка!

Відповідь на повідомлення Sith

исходя из текущей формы у Селезнева 4 гола за текущий клуб, у Борячука 4 гола за Мариуполь (по ассистам хз). Но их же не вызывают.

Ну и?) У Кравца точно три, а может и больше. И играет за клуб полтора месяца.И на 5 лет моложе Тунца.

Відповідь на повідомлення Sith

исходя из текущей формы у Селезнева 4 гола за текущий клуб, у Борячука 4 гола за Мариуполь (по ассистам хз). Но их же не вызывают.

Кормильца в принципе нахер, даже если он будет в Барселоне вместо Суареса и забивать больше Месси ... Борячук забил 3 гола одному из аутсайдеров и после этого 3 игры с прямыми конкурентами, ноль голов, ноль ассистов ... где ты 4-й взял в этом году я хз ... Во-вторых, прямой конкурент Борячука Кравец ... вот с Кравцом его и сравнивать, а не с Бесединым ... Беседин абсолютно другого плана игрок ... И как-т оя особо не видел, что бы вы топили за Коломойца или Хлебаса, когда он успешно в Александрии пылил ... зато сцук звизду не вызывают новую, нихера не добившуюся и не показавшую кроме одной игры в сезоне)

*в Ворскле пылил .. ))

Відповідь на повідомлення bebebeua

Кормильца в принципе нахер, даже если он будет в Барселоне вместо Суареса и забивать больше Месси ... Борячук забил 3 гола одному из аутсайдеров и после этого 3 игры с прямыми конкурентами, ноль голов, ноль ассистов ... где ты 4-й взял в этом году я хз ... Во-вторых, прямой конкурент Борячука Кравец ... вот с Кравцом его и сравнивать, а не с Бесединым ... Беседин абсолютно другого плана игрок ... И как-т оя особо не видел, что бы вы топили за Коломойца или Хлебаса, когда он успешно в Александрии пылил ... зато сцук звизду не вызывают новую, нихера не добившуюся и не показавшую кроме одной игры в сезоне)

А почему кормильца нахер?))

Відповідь на повідомлення elcharro

Ну и?) У Кравца точно три, а может и больше. И играет за клуб полтора месяца.И на 5 лет моложе Тунца.

так я не против вызова Кравца вообще то)

Відповідь на повідомлення Novak

Ну вот зачем катить бочку на Матвиенко и Бутко? Это ли не основа сборной последнее время,есть кто лучше? Тут как послушать, их незаслуженно вызывают. ) В упрек можно одного Коваленко из шахтера сейчас ставить. Но он хоть и бестолковый,но даёт нужную динамику. Это примерно как Гармаш,или Шапаренко. Как бы Дениса не уничтожали "эксперты" но свою работу на поле,хоть и не идеально,но он делает! И посмотрите на молокососа Шепелева..Без слёз попробуйте. Вообще не за что зацепиться! И это чудо в сборной. От Ротаня нужно избавляться как от Кучера и Селезнёва,говорить не о чем. Начинать отбор с 37 летним.. Буяльский я согласен,других лучше просто нет. Надо было Гармаша вместо Шепелева Беседин пусть будет, тяжёлый форвард. Яремчук более фланговый,и наконечник одновременно. Ну так и бери пробуй Борячука для разнообразия,он не похож на этих двух! Дак нет же,берут про запас травмированного Коломойца,который после прошлого вызова в сборную забил от силы 1-2 гола,а тот же Борячук 7 если не ошибаюсь. И сыграл значительно меньше игрового времени,и в составе менее классной команды. По крайней мере до весны так было)

На них никто бочку не катит, это Сисю что-то привидилось и ему просто тыкнули бревном в глаза) Сборная строится по хз какому принципу и это печально .. нет понимания у тех же болельщиков, что вообще строится и по каким критериям отбирают игроков ... отсюда все вопросы ...

Відповідь на повідомлення toledo

Кстати, по Шепелеву соглашусь. Кроме того, что он играет, больше заслуг у него не вижу. Я до сих пор не пойму кто он и с "чем его едят". Нестабильный, без явных преимуществ, разве что молодой типа да перспективный... Не нравится он мне пока.

Так когда он что-то представлял Хац его засунул на банку, а вернул его в состав когда он стал как Буяльский .. ни рыба ни мясо ... пасы вроде зряче раздает да, в остальном серость ... выглядел до лавки намного лучше ... вспомни его в начале чемпионата ...

Відповідь на повідомлення Sith

А почему кормильца нахер?))

Если у тебя возникают такие вопросы, то я даже не знаю что тебе сказать)

Відповідь на повідомлення bebebeua

Если у тебя возникают такие вопросы, то я даже не знаю что тебе сказать)

а все таки, я тут долго пытаюсь добиться ответа?)

Відповідь на повідомлення Sith

а все таки, я тут долго пытаюсь добиться ответа?)

Откуда я знаю, долго или нет))

Відповідь на повідомлення Sith

А почему кормильца нахер?))

Потому что возраст и новый цикл. Селезнев и в лучшие годы результативностью в сборной не радовал. А это товарняки. Просматривать нужно. Вот как Борячука - да.

Відповідь на повідомлення Павел Булах

Потому что возраст и новый цикл. Селезнев и в лучшие годы результативностью в сборной не радовал. А это товарняки. Просматривать нужно. Вот как Борячука - да.

Спасибо за аргументированный ответ))) А про "кормильца" значит не хотите...) Эх, ладно...)

Відповідь на повідомлення Sith

Спасибо за аргументированный ответ))) А про "кормильца" значит не хотите...) Эх, ладно...)

Не понял. Я ж написал про Селезнева. Или вы о ком спрашивали?

Відповідь на повідомлення Павел Булах

Не понял. Я ж написал про Селезнева. Или вы о ком спрашивали?

да, про Селезнева. Я имел в виду что ответили мудро, без упоминания "взглядов" Селезнева

Все як завжди. Я не розумію принцип формування збірної. Точніше в мене є припущення, що формується у великій мірі з допомогою бажань дядьок з педерації футболу. Тому ті гравці, які не пройшли через структури ДК і ШД тупо ігноруються. І так було завжди. Як приклад, відсутність Кузнєцова в період з 2009-2014. А в той час він реально був одним з кращих нападающих в Україні. І йому так і не дали жодного шансу. (Якщо хтось згадає про історію з рукою, це не має відношення до якості гри). Не було би Маркевича в збірній, не викликали би і Федецького (пікового), який в той час міг закрити любого на своєму фланзі. А грати на високому рівні він почав раніше. Зараз в СБУ немає Костевича, хоча я впевнений, що він би там не загубився. Одним словом, надіюсь ще прийде час, коли наша збірна буде мати обєктивного незалежного кваліфікованого тренера. А поки що, я не бачу жодної передумови для досягнення серйозних результатів на міжнародній арені.

Відповідь на повідомлення bebebeua

Так когда он что-то представлял Хац его засунул на банку, а вернул его в состав когда он стал как Буяльский .. ни рыба ни мясо ... пасы вроде зряче раздает да, в остальном серость ... выглядел до лавки намного лучше ... вспомни его в начале чемпионата ...

При Реброве он начал здорово. После травмы Сидорчука начали засовывать в опорники, но разрушать и выжигать центр явно не его. В итоге имеем непонятно кого с непонятно какими функциями. Из опорников сейчас вон Макаренко в Бельгии феерит на этой позиции, хотя, думаю, до сборной ему пока далековато, но на кардаш взять надо. Это лучше, чем вести смешные разговоры о поляке Романчуке )

Відповідь на повідомлення toledo

При Реброве он начал здорово. После травмы Сидорчука начали засовывать в опорники, но разрушать и выжигать центр явно не его. В итоге имеем непонятно кого с непонятно какими функциями. Из опорников сейчас вон Макаренко в Бельгии феерит на этой позиции, хотя, думаю, до сборной ему пока далековато, но на кардаш взять надо. Это лучше, чем вести смешные разговоры о поляке Романчуке )

Может аналог Велозу хотели слепить, который разгонял атаки из глубины, но что-то явно пока идет не так

Відповідь на повідомлення Novak

Ну вот зачем катить бочку на Матвиенко и Бутко? Это ли не основа сборной последнее время,есть кто лучше? Тут как послушать, их незаслуженно вызывают. ) В упрек можно одного Коваленко из шахтера сейчас ставить. Но он хоть и бестолковый,но даёт нужную динамику. Это примерно как Гармаш,или Шапаренко. Как бы Дениса не уничтожали "эксперты" но свою работу на поле,хоть и не идеально,но он делает! И посмотрите на молокососа Шепелева..Без слёз попробуйте. Вообще не за что зацепиться! И это чудо в сборной. От Ротаня нужно избавляться как от Кучера и Селезнёва,говорить не о чем. Начинать отбор с 37 летним.. Буяльский я согласен,других лучше просто нет. Надо было Гармаша вместо Шепелева Беседин пусть будет, тяжёлый форвард. Яремчук более фланговый,и наконечник одновременно. Ну так и бери пробуй Борячука для разнообразия,он не похож на этих двух! Дак нет же,берут про запас травмированного Коломойца,который после прошлого вызова в сборную забил от силы 1-2 гола,а тот же Борячук 7 если не ошибаюсь. И сыграл значительно меньше игрового времени,и в составе менее классной команды. По крайней мере до весны так было)

от ти вродэ не Сись, але теж якось однобоко ситуацію розглядаєш. ну допустім тренер збірної - ти. коли будеш отвєчать за виграні і програні матчі? правильно - осінню. тож і склад тобі потрібен на осінь а не на сьогодні. саме тому той Шепелєв у збірній як і Буяльський. причому, якраз Буяльський я не знаю за що - ні креативу, ні пахоти він не показує, ще в Динамо від нього якийсь сенс є - чисто від відсутності альтернативи в центрі поля, але у збірній йому не місце; просто навіть щоб натякнути пацану що вже пора, часи перспективи закінчились, давай уже - показуй рівень. а Шепелєв - якраз дуже навіть перспективний пацан. він сьогодні слабкий, але це слабкість чисто фізична, від молодості. техніка у нього є, голова соображає і футбол він розуміє. витривалість у нього буде - через дві передсезонки. вже осінню він буде більш менш. от за швидкість не скажу, він мені трішки заповільний і якщо це дійсно так, то Ш нема смислу тягнути. але це теж буде видно через 2 передсезонки. але на всякий випадок награвати пацана треба, треба на нього подивитись хоч би у тренуваннях - тренерам збірної це буде важливо колись потім. Гармаша ж навіщо дивитись? його вже дивились-передивились, на пристойний рівень він так і не вийшов, хоча я думав що він буде зіркою європейської величини. а він уже мабуть і топом в Україні не стане. уви. нащо його брати? як буде потреба, він свій матч зіграє і без попередніх переглядів. бо - вже ветеран. за решту названих нічого не скажу, гри толком їхньої не бачив. а статистика - штука надто брехлива.

Відповідь на повідомлення Mahno

от ти вродэ не Сись, але теж якось однобоко ситуацію розглядаєш. ну допустім тренер збірної - ти. коли будеш отвєчать за виграні і програні матчі? правильно - осінню. тож і склад тобі потрібен на осінь а не на сьогодні. саме тому той Шепелєв у збірній як і Буяльський. причому, якраз Буяльський я не знаю за що - ні креативу, ні пахоти він не показує, ще в Динамо від нього якийсь сенс є - чисто від відсутності альтернативи в центрі поля, але у збірній йому не місце; просто навіть щоб натякнути пацану що вже пора, часи перспективи закінчились, давай уже - показуй рівень. а Шепелєв - якраз дуже навіть перспективний пацан. він сьогодні слабкий, але це слабкість чисто фізична, від молодості. техніка у нього є, голова соображає і футбол він розуміє. витривалість у нього буде - через дві передсезонки. вже осінню він буде більш менш. от за швидкість не скажу, він мені трішки заповільний і якщо це дійсно так, то Ш нема смислу тягнути. але це теж буде видно через 2 передсезонки. але на всякий випадок награвати пацана треба, треба на нього подивитись хоч би у тренуваннях - тренерам збірної це буде важливо колись потім. Гармаша ж навіщо дивитись? його вже дивились-передивились, на пристойний рівень він так і не вийшов, хоча я думав що він буде зіркою європейської величини. а він уже мабуть і топом в Україні не стане. уви. нащо його брати? як буде потреба, він свій матч зіграє і без попередніх переглядів. бо - вже ветеран. за решту названих нічого не скажу, гри толком їхньої не бачив. а статистика - штука надто брехлива.

Буяльский вызывается для глубины состава.Попросту говоря,нужно же с кем то двусторонки катать,наигрываться предполагаемой основе? ) Гармаш считаю поможет против сильного соперника,где нужно много отбирать мячи,включать прессинг.В действиях Дениса принято в последнее время высматривать один негатив,и всё же я так вижу,хоть и не мало сам его критиковал. Что то типа Коваленко,чемодан без ручки,но очевидной замены которая вышибет из состава не наблюдается. Шепелев. Возможно я не так пристально смотрел за Динамо,но кроме несколько удачных поединков,не увидел в нем даже многообещающей перспективы.Пока хороший игрок не более. Шапаренко в этом плане побольше выделяется,и имеет стержень. И когда на поле,то не выпадает на отрезки из игры. По сути если и вызывать авансом,то почему именно его неготового на данный момент?Ну ладно бы еще вместо Ротаня,но их обоих..Да пусть Шепелев поможет сборной против Англии,елки палки?) Без него сейчас вполне обойдутся.

Відповідь на повідомлення Novak

Буяльский вызывается для глубины состава.Попросту говоря,нужно же с кем то двусторонки катать,наигрываться предполагаемой основе? ) Гармаш считаю поможет против сильного соперника,где нужно много отбирать мячи,включать прессинг.В действиях Дениса принято в последнее время высматривать один негатив,и всё же я так вижу,хоть и не мало сам его критиковал. Что то типа Коваленко,чемодан без ручки,но очевидной замены которая вышибет из состава не наблюдается. Шепелев. Возможно я не так пристально смотрел за Динамо,но кроме несколько удачных поединков,не увидел в нем даже многообещающей перспективы.Пока хороший игрок не более. Шапаренко в этом плане побольше выделяется,и имеет стержень. И когда на поле,то не выпадает на отрезки из игры. По сути если и вызывать авансом,то почему именно его неготового на данный момент?Ну ладно бы еще вместо Ротаня,но их обоих..Да пусть Шепелев поможет сборной против Англии,елки палки?) Без него сейчас вполне обойдутся.

що Шапаренко, що Шепелєв в даний момент ніякі. обоє не готові до серйозної гри. так само як ще з десяток імовірних кандидатів у збірну на цій позиції. але що у того що у іншого є перевага перед умовним Швайнштагером з іншої української команди: вони грають у основі, грають відносно багато в т.ч. і матчі високого рівня, як в ЧУ, так і в єврокубках. тож обидвоє мають найвищі шанси вийти на якийсь рівень вже в найближчий час. може той вийде, може інший, може обоє, може й обоє здуються. але тренери збірної можуть чекати цього моменту, а потім гарячково гадати чи ставити дисциплінованого і непоганого Ш в основу, чи довіритись черговий раз Гармашу - правильно? буде таке осінню? - цілком імовірно. а чому би замість гадати уже зараз подивитись конкретного гравця у тренувальному і ігровому процесі і скласти про нього (гравця) певне враження? візьме Шева Шепелєва, пограє з ним мьячиком, випустить на 15 хв в пару до Степаненка і незалежно від результату матчу Шева вже сьогодні ОТРИМАЄ відповідь: розраховувати на Ш осінню, чи уже ближче до відбору награвати все ж Гармаша? логіка як на мене цілком проста. і я упевнений, що Шева зможе побачить перспективу у гравця. якщо вона є.

где Берсерк?

Миня вот другое беспокоит, звизда давидов который день колотит в двери сборной, а шевченкоу его опять-снова не замечает? доколи? а может человек погреться хочет?

Залишити коментар

Рейтинг букмекерів

Стрічка новин

05 травня
11:56
"Полісся" - "Зоря": стартові склади
11:45
"Рома" - "Ювентус". Анонс і прогноз матчу
11:37
Футзал. Кубок України. Фінал. "Аврора" (Київ) - "Ураган" (Івано-Франківськ). Пряма відеотрансляція
11:29
Віталій Лисицький: "Коли призначали Поздєєва, про "Динамо" точно ніхто не думав"
11:15
Хосеп Гвардіола: "Залишився один тиждень - три матчі, дев'ять очок, і ми станемо чемпіонами"
10:59
Сімоне Індзагі: "Не дивлячись на чемпіонство, гіркоту поразки від "Сассуоло" ми дуже відчуваємо"
10:46
Херардо Мартіно: "Не знаю, чи може "Інтер Маямі" купити Ді Марію"
10:34
Ерік тен Хаг: "Для того, щоб прищепити футбол "Аякса", мені потрібен Френкі де Йонг"
10:30
"Гайденгайм" - "Майнц". Анонс та прогноз матчу
10:16
Грем Сунесс: "Реал" купить Вірджіла ван Дейка, якщо їм зателефонують"
09:59
Нурі Шахін отримав пропозицію очолити "Бешикташ"
09:44
"Челсі" зробить спробу придбати Віктора Осімхена
09:30
"Валенсія" – "Алавес". Анонс та прогноз матчу
09:30
"Юніон" - "Андерлехт". Анонс та прогноз матчу
09:30
Український воротар забив неймовірний гол у Бразилії та став справжньою зіркою (Відео)
09:29
Хосеп Гвардіола пояснив заміну Ерлінга Холанда в матчі з "Вулверхемптоном"
09:15
Плюс 860 окупантів, літак та 21 артсистема - загальні бойові втрати противника з 24.02.2022 по 05.05.2024
09:00
"Мілан" - "Дженоа". Анонс і прогноз матчу
08:58
Херардо Мартіно - про рекорд Мессі: "Не думаю, що ми колись побачимо щось подібне знову"
08:41
Артем Габелок: "Я дуже рідко забиваю - раз на рік, більше не буду"
08:30
"Айнтрахт" - "Баєр". Анонс та прогноз матчу
08:30
"Ліверпуль" - "Тоттенгем". Анонс та прогноз матчу
08:23
Ліонель Мессі встановив два рекорди MLS
08:06
Генштаб ЗСУ: оперативна інформація станом на 06:00 05.05.2024
Більше новин
05 травня
11:56
"Полісся" - "Зоря": стартові склади
11:37
Футзал. Кубок України. Фінал. "Аврора" (Київ) - "Ураган" (Івано-Франківськ). Пряма відеотрансляція
11:29
Віталій Лисицький: "Коли призначали Поздєєва, про "Динамо" точно ніхто не думав"
09:30
Український воротар забив неймовірний гол у Бразилії та став справжньою зіркою (Відео)
09:15
Плюс 860 окупантів, літак та 21 артсистема - загальні бойові втрати противника з 24.02.2022 по 05.05.2024
08:41
Артем Габелок: "Я дуже рідко забиваю - раз на рік, більше не буду"
08:06
Генштаб ЗСУ: оперативна інформація станом на 06:00 05.05.2024
08:00
"Шахтар" - "Чорноморець". Анонс та прогноз матчу
05:30
"Динамо" - "Колос". Анонс та прогноз матчу
05:00
"Полісся" - "Зоря". Анонс та прогноз матчу
05:00
"Довбик зробив це вперше в історії", - фанати "Жирони" обговорюють досягнення українця
04 травня
23:37
Перша ліга. "Кудрівка-Нива" - "Інгулець" 0:3. Відеоогляд матчу
23:09
Довбик та Циганков отримали оцінки за історичний матч із "Барселоною"
22:42
Перша ліга. "Діназ" - "Нива" 2:0. Відеоогляд матчу
22:20
Андрій Лунін виграв восьмий трофей у складі "Реала"
22:06
Чемпіонат України. "Оболонь" - ЛНЗ 1:0. Відеоогляд матчу
22:04
Перша ліга. "Гірник-Спорт" - "Хуст" 0:2. Відеоогляд матчу
21:56
Перша ліга. "Вікторія" - "Карпати" 0:0. Відеоогляд матчу
21:04
Віктор Скрипник: "Вся боротьба за виживання попереду"
21:02
Чемпіонат України. "Металіст 1925" - "Ворскла" 3:2. Відеоогляд матчу
20:43
Карло Анчелотті: "Лунін провів вражаючий сезон"
20:33
Сергій Долганський: "Ми провалили повністю перший тайм у всіх відношеннях"
20:05
УПЛ. 27-й тур. "Металіст 1925" залишає останню сходинку
20:00
"Металіст 1925" - "Ворскла" 3:2. Уже не останні
Більше новин
05 травня
11:45
"Рома" - "Ювентус". Анонс і прогноз матчу
11:15
Хосеп Гвардіола: "Залишився один тиждень - три матчі, дев'ять очок, і ми станемо чемпіонами"
10:59
Сімоне Індзагі: "Не дивлячись на чемпіонство, гіркоту поразки від "Сассуоло" ми дуже відчуваємо"
10:46
Херардо Мартіно: "Не знаю, чи може "Інтер Маямі" купити Ді Марію"
10:34
Ерік тен Хаг: "Для того, щоб прищепити футбол "Аякса", мені потрібен Френкі де Йонг"
10:30
"Гайденгайм" - "Майнц". Анонс та прогноз матчу
10:16
Грем Сунесс: "Реал" купить Вірджіла ван Дейка, якщо їм зателефонують"
09:59
Нурі Шахін отримав пропозицію очолити "Бешикташ"
09:44
"Челсі" зробить спробу придбати Віктора Осімхена
09:30
"Валенсія" – "Алавес". Анонс та прогноз матчу
09:30
"Юніон" - "Андерлехт". Анонс та прогноз матчу
09:30
Український воротар забив неймовірний гол у Бразилії та став справжньою зіркою (Відео)
09:29
Хосеп Гвардіола пояснив заміну Ерлінга Холанда в матчі з "Вулверхемптоном"
09:00
"Мілан" - "Дженоа". Анонс і прогноз матчу
08:58
Херардо Мартіно - про рекорд Мессі: "Не думаю, що ми колись побачимо щось подібне знову"
08:30
"Айнтрахт" - "Баєр". Анонс та прогноз матчу
08:30
"Ліверпуль" - "Тоттенгем". Анонс та прогноз матчу
08:23
Ліонель Мессі встановив два рекорди MLS
07:45
АЗ – "Твенте". Анонс та прогноз матчу
07:15
"Сельта" – "Вільярреал". Анонс та прогноз матчу
06:30
"Уніон" – "Бохум". Анонс та прогноз матчу
06:01
"Верона" - "Фіорентина". Анонс і прогноз матчу
06:01
"Емполі" - "Фрозіноне". Анонс і прогноз матчу
06:00
"Челсі" - "Вест Гем". Анонс та прогноз матчу
Більше новин
05 травня
00:00
Агуа-Санта - Марінга: пряма трансляція матчу
00:00
Вила Нова Гояния - Операріо Ферровіаріо: пряма трансляція матчу
00:30
РБ Брагантіно - Фламенго: пряма трансляція матчу
01:00
Уніао - Капітал: пряма трансляція матчу
01:00
Ріу-Бранку - Принцеса ду Солімоеш: пряма трансляція матчу
01:30
Сан-Жозе - Волта-Редонда: пряма трансляція матчу
01:30
Флореста - Феровіарія: пряма трансляція матчу
02:30
Торонто - Даллас: пряма трансляція матчу
02:30
Сан-Хосе Ертквейкс - Лос-Анджелес: пряма трансляція матчу
02:30
Орландо Сіті - Цінціннаті: пряма трансляція матчу
02:30
Інтер Майамі - Нью-Йорк Ред Буллз: пряма трансляція матчу
02:30
Ді Сі Юнайтед - Філадельфія Юніон: пряма трансляція матчу
02:30
Шарлот - Портленд Тімберс: пряма трансляція матчу
02:30
Атланта Юнайтед - Міннесота Юнайтед: пряма трансляція матчу
03:00
Крузейро - Інтернасьонал: пряма трансляція матчу
03:00
Корінтіанс - Форталеза: пряма трансляція матчу
03:00
Ітуано - Греміо: пряма трансляція матчу
03:30
Нешвілл - Монреаль Імпакт: пряма трансляція матчу
03:30
Х'юстон Динамо - Сент-Луїс Сіті: пряма трансляція матчу
04:25
Чікаго Файр - Нью-Інгленд Революшн: пряма трансляція матчу
04:30
Реал Солт-Лейк - Спортінг Канзас-Сіті: пряма трансляція матчу
05:30
Ванкувер Уайткепс - Остін: пряма трансляція матчу
13:00
Полісся - Зоря: пряма трансляція матчу
13:00
Спортинг (К) - Алверка: пряма трансляція матчу
Більше новин
05 травня
11:45
"Рома" - "Ювентус". Анонс і прогноз матчу
10:30
"Гайденгайм" - "Майнц". Анонс та прогноз матчу
09:30
"Валенсія" – "Алавес". Анонс та прогноз матчу
09:30
"Юніон" - "Андерлехт". Анонс та прогноз матчу
09:00
"Мілан" - "Дженоа". Анонс і прогноз матчу
08:30
"Айнтрахт" - "Баєр". Анонс та прогноз матчу
08:30
"Ліверпуль" - "Тоттенгем". Анонс та прогноз матчу
08:00
"Шахтар" - "Чорноморець". Анонс та прогноз матчу
07:45
АЗ – "Твенте". Анонс та прогноз матчу
07:15
"Сельта" – "Вільярреал". Анонс та прогноз матчу
07:00
"Шахтар" – "Кайсар". Анонс та прогноз матчу
06:30
"Уніон" – "Бохум". Анонс та прогноз матчу
11:45
Рома - Ювентус: прогноз на матч
11:00
Феєноорд - Зволле : прогноз на матч
10:30
Хайденхайм - Майнц: прогноз на матч
10:15
Кортрейк - Ейпен: прогноз на матч
10:00
Брага - Каса Піа: прогноз на матч
10:00
Арока - Ештрела: прогноз на матч
09:30
Юніон - Андерлехт: прогноз на матч
09:30
Сарагоса - Бургос: прогноз на матч
09:30
Ельденсе - Леганес: прогноз на матч
09:30
Валенсія - Алавес: прогноз на матч
09:00
Галатасарай - Сівасспор: прогноз на матч
09:00
Газіантеп - Хатайспор: прогноз на матч
Більше новин

Рейтинг казино

4500 грн + 100FS
Забрати подарунок →