closer-popup
footboom
Авторизація користувача на сайті footboom1.com
Вхід через соціальні мережі
або
Забули пароль?
Реєстрація
closer-popup
footboom
Реєстрація
Поля відмічені зірочками * обов'язкові для заповнення

Ваша відповідь збережена
Зробіть, будь ласка, прогноз для майбутніх матчів
successful

Дякуємо!

Готово! Перевірте свою електронну пошту на наявність спеціальної пропозиції!
closer-popup

Голова наглядової ради ФК "Металіст 1925" Костянтин Валеулін: "Ми припиняємо фінансування клубу"

Голова наглядової ради ФК "Металіст 1925" Костянтин Валеулін: "Ми припиняємо фінансування клубу"
Джерело фото:
Змінити розмір a+ a-
944
28
Фавбет Бонус 15 000 грн
отримати

Голова наглядової ради ФК "Металіст 1925" Костянтин Валеулін звернувся до вболівальників та футбольної спільноти.

- Шарль де Голль сказав: "Завжди обирайте найважчий шлях – там ви не зустрінете конкурентів". Компанія "АES Group" завжди жила за цим принципом і в далекому 2016 році взяла безпосередню участь разом із багатьма футбольними романтиками Харкова в народженні нового футбольного проєкту – народного клубу "Металіст 1925", який у місті почали називати "Народжені в бою", тобто називаючи речі чесно - Велика війна розпочалась у 2014 році.

"АES Group" у 2020 році стала генеральним інвестором Клубу, вивівши команду в Прем’єр Лігу, створивши конкурентний і дуже перспективний колектив U19, зберігши дитячу академію, що є особливою гордістю клубу. Дивитися на радісних дітей на зелених полях міста під час війни – це як дивитися на вогонь або гірську річку, ця енергія надавала сили рухатися далі. Цього року, в новому сезоні, було запущено новий жіночий проєкт Металіст 1925. Команда дівчат у Прем’єр Лізі стала справжньою окрасою Клубу. Протягом липня-серпня команда поповнилась новими гравцями, плани були дійсно амбітними.

За ці роки "АES Group" разом із клубом відчували і радість успіхів, і гіркоту поразок, і смуток через те, що вболівальники йшли під прапор іншого клубу, що було особливо боляче, адже в ці моменти опускалися руки. Незважаючи на коментарі недоброзичливців, що це є фейковий проєкт і він скоро помре – клуб жив і розвивався. З жахом прокинувшись в лютому 2022 року, як і вся Країна, об’єднались в один потужний кулак опору агресору. "АES Group" у цей воєнний час працювала належним чином, виконуючи завдання уряду України, поповнюючи бюджет країни. З перших днів війни брала участь у підтримці життєздатності регіону, займалася матеріальним забезпеченням сил оборони. Поряд із цим, керівництвом компанії було ухвалено рішення продовжувати життєдіяльність клубу "Металіст 1925", усвідомлюючи, що в мирному українському Харкові на тлі перемоги народиться нове патріотичне суспільство, і йому будуть потрібні вірні орієнтири, такі як Жадан у культурі, і що "Народжені в бою" має всі шанси стати таким орієнтиром у спорті.

За півтора року війни компанія перенесла чотири ракетні атаки на свої активи. Але постраждали не лише активи, військові атаки забрали людські життя, життя наших працівників та однодумців. Перші дві атаки були нокдауном, але попри тяжкі втрати, ми виживали. Клуб у міжсезоння будував нові плани на майбутнє. Заявка на сезон 2023/24 і народження жіночої команди прямо вказує на той факт, що були амбітні плани і були реальні можливості. Третій ракетний удар наприкінці липня 2023 року по портовій інфраструктурі Одеської області став нокаутом для "АES Group". Ми позбулися практично всіх активів на території України. Повітряна атака, яка мала місце вночі 10 серпня, нанесла останній нищівний удар. Нажаль, така суть війни, така її ціна, такі її наслідки.

Сьогодні "АES Group" вимушена оголосити про припинення фінансування Футбольного Клубу "Металіст 1925", щиро сподіваючись, що зграя шакалів не буде радіти такому розвитку подій.

Ми були відвертими та чесними перед Клубом, його вболівальниками, ми відверті і сьогодні, повідомляючи, що отримали смертельне поранення від агресора.

Ми просимо вибачення у всіх, кого засмутило це звернення, перш за все у співробітників Клубу, футболістів і вболівальників, але ця новина є об’єктивною реальністю сьогодення.
Наразі необхідно зібрати Загальні збори засновників Клубу та обговорити цю складну ситуацію. "АES Group" володіє контрольним пакетом акцій, однак, є інші засновники, які можуть підхопити нашу ініціативу розвитку Клубу та забезпечити його фінансування, або дати інші пропозиції.

Цим повідомленням ми звертаємось до харків’ян усього світу, органів державної влади, представників бізнесу та світової футбольної спільноти.

Ми готові до будь-яких пропозицій, від тимчасової продуктивної співпраці до безоплатної передачі корпоративних прав Клубу. "Народжені в бою" це не проєкт одного інвестора, це проєкт майбутнього мирного спортивного відродження Харківського регіону.

Читай також: "Металіст 1925" може припинити своє існування
Популярні новини
Оцініть матеріал
Поділитися
Коментарі (28) Всі коментарі

Головне, щоб не було ефекту доміно

Прикро.

Не виключаю, що Красніков щось знав, повертаючись до свого новодєла.

Не люблю, коли нахабно брешуть. Якщо команда 2016 року ставить собі в назву 1925, то вона із самого початку приречена на зневагу. До того ж, вони взяли чужу назву, щоб на цьому спекулювати. Тому мені не шкода, якщо вони зникнуть.

Відповідь на повідомлення Игорини

Не люблю, коли нахабно брешуть. Якщо команда 2016 року ставить собі в назву 1925, то вона із самого початку приречена на зневагу. До того ж, вони взяли чужу назву, щоб на цьому спекулювати. Тому мені не шкода, якщо вони зникнуть.

В каком смысле, чужое название? А у Динамо не чужое? Киевская команда, на правах франшизы, использует название московской... Тьфу! Давно пора декоммунизировать эту хрень.

Відповідь на повідомлення assembler

В каком смысле, чужое название? А у Динамо не чужое? Киевская команда, на правах франшизы, использует название московской... Тьфу! Давно пора декоммунизировать эту хрень.

Тобі подобається хєрню писати? Ну тоді, за твоєю логікою, "франшизу" також використовують Динамо із Загреба, Бухареста, а також Хьюстон Дайнамо, вже не кажучи про пострадянські команди. Те, що слово "франшиза" означає платне користування на окремих умовах, тобі, мабуть, невідомо. І поєднання "франшизи" із совком 1930-х якось взагалі не ліпиться. Але це неважливо, бо головне - лайна підкинути :) Відкрию тобі страшну тайну: слово "Динамо" як назву спортивних команд навіть не в совку вигадали. Прикинь!

Відповідь на повідомлення Игорини

Тобі подобається хєрню писати? Ну тоді, за твоєю логікою, "франшизу" також використовують Динамо із Загреба, Бухареста, а також Хьюстон Дайнамо, вже не кажучи про пострадянські команди. Те, що слово "франшиза" означає платне користування на окремих умовах, тобі, мабуть, невідомо. І поєднання "франшизи" із совком 1930-х якось взагалі не ліпиться. Але це неважливо, бо головне - лайна підкинути :) Відкрию тобі страшну тайну: слово "Динамо" як назву спортивних команд навіть не в совку вигадали. Прикинь!

Конкретно киевское Динамо, названо в честь московского спортобщества, созданного нквдшниками, убивавшими, терроризировавшими и репрессировавшими украинцев. И как бы, да - Динамо Загреб и Динамо Бухарест были названы так коммуняками по образу и подобию московской хрени. Только Хьюстонское Динамо имеет другую историю своего названия. Так что, сначала погугли суть вопроса, прежде писать тут всякую хрень. И это ты тут к названиям цепляешься - я просто указал тебе на то, какую фигню ты пишешь своими высерами

Відповідь на повідомлення assembler

Конкретно киевское Динамо, названо в честь московского спортобщества, созданного нквдшниками, убивавшими, терроризировавшими и репрессировавшими украинцев. И как бы, да - Динамо Загреб и Динамо Бухарест были названы так коммуняками по образу и подобию московской хрени. Только Хьюстонское Динамо имеет другую историю своего названия. Так что, сначала погугли суть вопроса, прежде писать тут всякую хрень. И это ты тут к названиям цепляешься - я просто указал тебе на то, какую фигню ты пишешь своими высерами

клуби Динамо, окрім США, є в Британії, Німеччині, Замбії, ЗІмбабве, ЮАР. це не рахуючи колишнього СРСР та країн соцтабору, де скрізь є купа Динамо саме слово німецьке, має грецьке коріння

Відповідь на повідомлення Эйся Трёп

клуби Динамо, окрім США, є в Британії, Німеччині, Замбії, ЗІмбабве, ЮАР. це не рахуючи колишнього СРСР та країн соцтабору, де скрізь є купа Динамо саме слово німецьке, має грецьке коріння

Да я в курсе, что Динамо в мире дохрена - я просто комментировал те, что назвал Игорини

До початку чемпа не було проблем? Знялись би до початку, Карпати заняли б з задоволенням їхнє місце...

Відповідь на повідомлення Olegyner

До початку чемпа не було проблем? Знялись би до початку, Карпати заняли б з задоволенням їхнє місце...

А статью то читал? Там же написано, что последний разрушительный удар произошел 10 августа - уже после начала чемпа. Так можно всем командам порекомендовать сняться с чемпа, ибо завтра рашка может уничтожить активы и их владельцев очередным ракетным ударом...

Ну и клуб пока не снимается с соревнований - просто будут искать другого спонсора

Відповідь на повідомлення assembler

Конкретно киевское Динамо, названо в честь московского спортобщества, созданного нквдшниками, убивавшими, терроризировавшими и репрессировавшими украинцев. И как бы, да - Динамо Загреб и Динамо Бухарест были названы так коммуняками по образу и подобию московской хрени. Только Хьюстонское Динамо имеет другую историю своего названия. Так что, сначала погугли суть вопроса, прежде писать тут всякую хрень. И это ты тут к названиям цепляешься - я просто указал тебе на то, какую фигню ты пишешь своими высерами

Ерунду Вы несете уважаемый! Динамо (Киевское, как и остальные на постсоветском пространстве) названо не в честь московского; просто в Союзе имели место быть разные спортивные собщества, которые как бы "прикреплялись" к определенным государственным и производственным структурам и почти при каждом министерстве было свое спортсообщество, например:Торпедо, Колос, ЦСКА, Динамо и т.п. А так, как в совке всё было централизовано (и по другому быть не могло в этой системе), то всегда, в любой из 15 республик спортклуб при том же МВД, к примеру, назывался Динамо и никак по другому; и спортсмены этих клубов числились в МВД республики и даже имели звания, (также, как числились спортсмены других сообществ на соответствующих предприятиях) потому как профессионального спорта в совке не было и быть не могло из-за идеологии. Так что, прежде чем писать, может надо было в историю хоть немного заглянуть?

Відповідь на повідомлення Olegyner

До початку чемпа не було проблем? Знялись би до початку, Карпати заняли б з задоволенням їхнє місце...

Тобі вже відповіли, поки я збирався. Матеріал читав? Там чітко написано, коли і в зв'язку з чим з'явились проблеми. А Карпати нехай з задоволенням займають відповідне місце в першій лізі і виходять за спортивним принципом. І так: клуб зі змагань поки не знімається. Якщо що, я не вболівальник 1925х. Я не підтримую Ігоріні в його ескападах, але деякі речі в історії з назвою мені теж не подобаються.

Відповідь на повідомлення Piligrim

Ерунду Вы несете уважаемый! Динамо (Киевское, как и остальные на постсоветском пространстве) названо не в честь московского; просто в Союзе имели место быть разные спортивные собщества, которые как бы "прикреплялись" к определенным государственным и производственным структурам и почти при каждом министерстве было свое спортсообщество, например:Торпедо, Колос, ЦСКА, Динамо и т.п. А так, как в совке всё было централизовано (и по другому быть не могло в этой системе), то всегда, в любой из 15 республик спортклуб при том же МВД, к примеру, назывался Динамо и никак по другому; и спортсмены этих клубов числились в МВД республики и даже имели звания, (также, как числились спортсмены других сообществ на соответствующих предприятиях) потому как профессионального спорта в совке не было и быть не могло из-за идеологии. Так что, прежде чем писать, может надо было в историю хоть немного заглянуть?

Так а что ж ты не заглянул в историю, прежде, чем ерунду писать? Я то всё написал уже после посещения Гугла. Там, собственно, и про франшизу есть, хотя, то Вики - мог кто-то недавно подкорректировать. Но факт остаётся фактом: все совковые Динамо создавались нквдшниками и первым было московское.

Відповідь на повідомлення assembler

В каком смысле, чужое название? А у Динамо не чужое? Киевская команда, на правах франшизы, использует название московской... Тьфу! Давно пора декоммунизировать эту хрень.

А її не можна кажись декомунізувати. Бо ця динама, якби уже не та динама шо була і яку би можна було підвести під цей закон. Міліція якби не подарувала і не продала динаму суркам, там якби получився новий клуб, просто з старою назвою. Так шо то суркісятне динамо вкрало назву в мусорського динамо насправді. В деяких країнах східноі Європи і навіть в деяких бувших республіках срср ті динами в якийсь момент пропали чи переіменовались. Гадаю якраз в звʼязку з законом про декомунізацію. Але потім назад зʼявились. Але то вже були нові клуби з новими власниками, які просто брали тіпа популярну назву, але представляли себе ніби вони є тими самими старими динамами. Просто у нас цей процес проізошол в один день і ніхто навіть дупля не відбив, шо якшо розібратись то суркісятня юридично не є правонаслєдніком енкаведешніків і по великому рахунку не має права ліпити той 29тий чи який там вони ліплять рік. Просто тупо крисанули назву.

Кому шо, а ассемблеру Динамо ) Бл*, какой ужас команда названа этим плохим словом, которое греческое, которое движение, которому тысячи лет )

И это в топике закрытия МКГ...пздц )

Відповідь на повідомлення MMMMetros

Кому шо, а ассемблеру Динамо ) Бл*, какой ужас команда названа этим плохим словом, которое греческое, которое движение, которому тысячи лет )

То было специально для Игорини, который является фаном Динамо и ему не нравится, что Металлист 1925 содержит в названии слово "Металлист". А лично мне пофигу - я не считаю, что ДК с МХ-1925 спёрли чужие названия. Читать внимательней надо, что люди пишут, прежде, чем комментировать

Шкода. Хороший, самобутній клуб, який створився у звязку із зникненням Металіста. Важко виходив в УПЛ, пережив міграцію глорів/вболівальнкиів до новоствореного фк Ярославського. Але зміг Стати, таким собі твердим середнячком в лізі Багато в складі було колишніх гравців з системи Шахтаря. Тому інколи було цікаво за ними спостерігати.

Відповідь на повідомлення Игорини

Не люблю, коли нахабно брешуть. Якщо команда 2016 року ставить собі в назву 1925, то вона із самого початку приречена на зневагу. До того ж, вони взяли чужу назву, щоб на цьому спекулювати. Тому мені не шкода, якщо вони зникнуть.

в нас таких багато в футболі. Ті хоч циферки ставили є такі які взагалі в наглу беруть назву повністю Кривбас, Карпати, Верес і тд їм теж бажаєш зникнення? так і клубів в Україні не залишиться)

Кумедні персонажі деякі вболівальники Динамо. Один сере на чужий клуб, інший прибігає з круглими очима напєрєвєс, мовляв, чому у відповідь його Динаму чіпають))). Хлопці, про Рабиновича у лазні, хрестик і друси всі знають. Не прикилайтеся ідіотами, бо маска прилипне))))).

Відповідь на повідомлення CROTovich

в нас таких багато в футболі. Ті хоч циферки ставили є такі які взагалі в наглу беруть назву повністю Кривбас, Карпати, Верес і тд їм теж бажаєш зникнення? так і клубів в Україні не залишиться)

Та ні, Карпати та решта просто переносять стару назву на нову юрособу, щоб за боргами не платити. Це ще можна пережити. Але коли інші люди чіпляють собі історичну назву, та ще на новий клуб чіпляють фейковий рік заснування, то це вже неподобство. Уяви собі ситуацію: наші колись визволяють Донецьк, а там створено команду, яка претендує на входження до УПЛ, яка матиме назву "Справжній Шахтар-1936". І хазяїн клубу скаже, що він міняти назву не буде, бо твій Шахтар - несправжній, бо "збіг" із Донецька. Як би ти таке сприйняв?

Відповідь на повідомлення Игорини

Та ні, Карпати та решта просто переносять стару назву на нову юрособу, щоб за боргами не платити. Це ще можна пережити. Але коли інші люди чіпляють собі історичну назву, та ще на новий клуб чіпляють фейковий рік заснування, то це вже неподобство. Уяви собі ситуацію: наші колись визволяють Донецьк, а там створено команду, яка претендує на входження до УПЛ, яка матиме назву "Справжній Шахтар-1936". І хазяїн клубу скаже, що він міняти назву не буде, бо твій Шахтар - несправжній, бо "збіг" із Донецька. Як би ти таке сприйняв?

"Але коли інші люди чіпляють собі історичну назву, та ще на новий клуб чіпляють фейковий рік заснування, то це вже неподобство" так в Карпат на емблемі який рік? 2020 чи 1963? Аналогічна історія у Вереса, Кривбаса, Метаілста і тд. Я нічого не маю проти цих клубів, я навпаки ЗА відновлення (в тас і так клубів ра-два і....). Просто не розумію інших людей, які по різному сприймають +- аналогічні ситуації.

Відповідь на повідомлення Игорини

Та ні, Карпати та решта просто переносять стару назву на нову юрособу, щоб за боргами не платити. Це ще можна пережити. Але коли інші люди чіпляють собі історичну назву, та ще на новий клуб чіпляють фейковий рік заснування, то це вже неподобство. Уяви собі ситуацію: наші колись визволяють Донецьк, а там створено команду, яка претендує на входження до УПЛ, яка матиме назву "Справжній Шахтар-1936". І хазяїн клубу скаже, що він міняти назву не буде, бо твій Шахтар - несправжній, бо "збіг" із Донецька. Як би ти таке сприйняв?

Щодо Шахтаря, всяке може бути. Завтра РА відкине копита і клуба може не бути. а через років 2-3 знайдуться люди (як в Карпат), які створять новий клуб з такою ж або іншою назвою. Буду вболівати чи ні, чесно хз. Може і буду. це буде залежати і від людей, які дану команду будуть відновлювати.

Відповідь на повідомлення Игорини

Та ні, Карпати та решта просто переносять стару назву на нову юрособу, щоб за боргами не платити. Це ще можна пережити. Але коли інші люди чіпляють собі історичну назву, та ще на новий клуб чіпляють фейковий рік заснування, то це вже неподобство. Уяви собі ситуацію: наші колись визволяють Донецьк, а там створено команду, яка претендує на входження до УПЛ, яка матиме назву "Справжній Шахтар-1936". І хазяїн клубу скаже, що він міняти назву не буде, бо твій Шахтар - несправжній, бо "збіг" із Донецька. Як би ти таке сприйняв?

А що, в нових Карпатах є Димінський)?

Відповідь на повідомлення assembler

А статью то читал? Там же написано, что последний разрушительный удар произошел 10 августа - уже после начала чемпа. Так можно всем командам порекомендовать сняться с чемпа, ибо завтра рашка может уничтожить активы и их владельцев очередным ракетным ударом...

Як повідомлялося, одним із ключових активів AES Group був завод Ukrainian Petroleum (Мерефянський НПЗ). Росія завдала ракетного удару по ньому у січні, а наприкінці травня 2023 року в результаті російської атаки завод отримав критичні пошкодження. --- наприкінці травня були проблеми і розуміння звичайно, що ризик є для кожної комнди, з цим згоден тим паче, ніби знайшли вже спонсора, хай буде все добре

Нові власники. Хто?

Залишити коментар

Рейтинг букмекерів

Стрічка новин

10 червня
09:59
Footboom та BET2FUN запускають конкурс прогнозів Євро-2024
09:45
Єгор Ярмолюк: "Намагатимемося вийти до фіналу турніру імені Моріса Ревелло й виграти його"
09:30
Молдова - Україна: пряма трансляція пресконференції Сергія Реброва
09:20
FootBoom представляє: збірна Англії на Євро-2024
09:15
Артем Довбик: "Трагедії з поразки від Польщі робити не треба"
09:00
"Верес" веде переговори з Романом Гончаренком
08:55
Footboom представляє учасників Євро-2024: група С
08:45
"Динамо" домовилося про перехід Браяна Себальйоса
08:30
Олег Тарасенко залишив ЛНЗ
08:15
Плюс 1190 осіб, 10 танків та 51 артсистема: бойові втрати противника з 24.02.22 по 10.06.24
00:57
Товариський матч. Італія – Боснія і Герцеговина 1:0. Відеоогляд
00:38
Товариський матч. Чорногорія – Грузія 1:3. Відеоогляд
00:26
Товариський матч. Словаччина – Вельс 4:0. Відеоогляд
00:13
Генштаб ЗСУ: Оперативна інформація станом на 22.30 09.06.2024
09 червня
23:52
Синьо-жовті тренувалися перед Молдовою на майданчику збірної Польщі (Фото)
23:20
Венсан Компані хоче бачити у "Баварії" півзахисника "Фулхема"
22:56
Златко Даліч назвав завдання збірної Хорватії на Євро-2024
22:41
З'явився документальний фільм, присвячений переходу Мбаппе до "Реалу"
22:28
Збірна Німеччини назвала остаточний склад на Євро-2024
21:58
Форвард "Борнмута" може перейти до "Арсеналу"
21:52
Жоау Феліш: "Я люблю "Барселону" і хочу залишитися"
21:50
Нідерланди – Ісландія. Анонс та прогноз матчу
21:12
Колишнього капітана "Ліверпуля" госпіталізовано через серйозні проблеми зі здоров'ям
20:57
Журналіст: "Аль-Наср" запропонував Щесни зарплату 15 мільйонів євро
Більше новин
10 червня
09:45
Єгор Ярмолюк: "Намагатимемося вийти до фіналу турніру імені Моріса Ревелло й виграти його"
09:30
Молдова - Україна: пряма трансляція пресконференції Сергія Реброва
09:15
Артем Довбик: "Трагедії з поразки від Польщі робити не треба"
09:00
"Верес" веде переговори з Романом Гончаренком
08:45
"Динамо" домовилося про перехід Браяна Себальйоса
08:30
Олег Тарасенко залишив ЛНЗ
08:15
Плюс 1190 осіб, 10 танків та 51 артсистема: бойові втрати противника з 24.02.22 по 10.06.24
00:13
Генштаб ЗСУ: Оперативна інформація станом на 22.30 09.06.2024
09 червня
23:52
Синьо-жовті тренувалися перед Молдовою на майданчику збірної Польщі (Фото)
20:46
Олександр Сопко: "Хто з хавбеків збірної України буде штовхатися з румунами та словаками?"
19:01
"Інтер" влітку розглядав варіант із підписанням Луніна
16:52
Генштаб ЗСУ: Оперативна інформація станом на 16.00 09.06.2024
16:45
Руслан Маліновський: "Коли перехід у Полісся? Не знаю"
13:59
"Інгульцю", щоб призначити Желько Любеновича, ще потрібно звільнити Владислава Лупашка" - джерело
13:44
За грою Владислава Ваната слідкують три клуби Європи
13:29
Сергій Петько: "Мене хотіли бачити в "Минаї", але я вирішив рухатися далі"
13:15
Георгій Судаков: "Думаю, буду повністю готовим до поєдинку з Румунією"
12:52
Журналіст: "Динамо" не планує підписувати Сватка"
12:30
Генштаб ЗСУ: Оперативна інформація станом на 11.00 09.06.2024
12:21
Олександр Поворознюк: "Якщо Павелко бандит, то чому він не сидить в тюрмі?"
11:41
Джерело: Вадим Костюченко зрадив Павелка і знову працює з Суркісами
11:16
Президент "Полісся" зробив подарунок найкращому гравцю команди
10:59
Владислав Кулач: "Розглядаю різні варіанти"
10:47
Віктор Вацко: "В "Чорноморці" залишилось п'ять футболістів "основи"
Більше новин
10 червня
09:59
Footboom та BET2FUN запускають конкурс прогнозів Євро-2024
09:45
Єгор Ярмолюк: "Намагатимемося вийти до фіналу турніру імені Моріса Ревелло й виграти його"
09:30
Молдова - Україна: пряма трансляція пресконференції Сергія Реброва
09:20
FootBoom представляє: збірна Англії на Євро-2024
09:15
Артем Довбик: "Трагедії з поразки від Польщі робити не треба"
08:55
Footboom представляє учасників Євро-2024: група С
08:45
"Динамо" домовилося про перехід Браяна Себальйоса
00:57
Товариський матч. Італія – Боснія і Герцеговина 1:0. Відеоогляд
00:38
Товариський матч. Чорногорія – Грузія 1:3. Відеоогляд
00:26
Товариський матч. Словаччина – Вельс 4:0. Відеоогляд
09 червня
23:52
Синьо-жовті тренувалися перед Молдовою на майданчику збірної Польщі (Фото)
23:20
Венсан Компані хоче бачити у "Баварії" півзахисника "Фулхема"
22:56
Златко Даліч назвав завдання збірної Хорватії на Євро-2024
22:41
З'явився документальний фільм, присвячений переходу Мбаппе до "Реалу"
22:28
Збірна Німеччини назвала остаточний склад на Євро-2024
21:58
Форвард "Борнмута" може перейти до "Арсеналу"
21:52
Жоау Феліш: "Я люблю "Барселону" і хочу залишитися"
21:50
Нідерланди – Ісландія. Анонс та прогноз матчу
21:12
Колишнього капітана "Ліверпуля" госпіталізовано через серйозні проблеми зі здоров'ям
20:57
Журналіст: "Аль-Наср" запропонував Щесни зарплату 15 мільйонів євро
20:46
Олександр Сопко: "Хто з хавбеків збірної України буде штовхатися з румунами та словаками?"
20:30
Лучано Спаллетті розповів про перевагу збірної Італії на Євро-2024
20:25
Нападник "Барселони" може перейти до "Ювентуса"
20:01
У "Ліверпулі" виступили за проведення матчів АПЛ у США
Більше новин
10 червня
00:30
Марінга - Інтер де Лімейра: пряма трансляція матчу
00:30
Амеріка Мінейро - Понте-Прета: пряма трансляція матчу
01:00
Ремо - Сан-Бернарду: пряма трансляція матчу
01:30
Демократа - Ітабуна: пряма трансляція матчу
02:00
Аргентина - Еквадор: пряма трансляція матчу
19:00
Чехія - Північна Македонія: пряма трансляція матчу
21:45
Польща - Туреччина: пряма трансляція матчу
21:45
Нідерланди - Ісландія: пряма трансляція матчу
23:00
Наутіко - Кашіас: пряма трансляція матчу
09 червня
00:00
Агуа-Санта - Коста-Ріка: пряма трансляція матчу
00:00
Міксто - Капітал: пряма трансляція матчу
00:00
КРАК - Реал Бразиліа: пряма трансляція матчу
01:30
Феровіарія - Апаресіденсе: пряма трансляція матчу
01:30
Лондріна - Сампайо Корреа: пряма трансляція матчу
02:30
Нью-Інгленд Революшн - Нью-Йорк Ред Буллз: пряма трансляція матчу
03:30
Сент-Луїс Сіті - Портленд Тімберс: пряма трансляція матчу
03:30
Спортінг Канзас-Сіті - Сіетл Саундерс: пряма трансляція матчу
03:30
Міннесота Юнайтед - Даллас: пряма трансляція матчу
04:00
Мексика - Бразилія: пряма трансляція матчу
21:00
Маракана - Соза: пряма трансляція матчу
21:30
Потігуар Мосоро - Трезі: пряма трансляція матчу
21:30
Бразильєнсе - Іпора: пряма трансляція матчу
21:45
Чорногорія - Грузія: пряма трансляція матчу
21:45
Словаччина - Уельс: пряма трансляція матчу
Більше новин
09 червня
21:50
Нідерланди – Ісландія. Анонс та прогноз матчу
12:15
Франція - Канада. Анонс та прогноз матчу
11:45
Італія - Боснія і Герцеговина. Анонс і прогноз матчу
11:45
Словаччина - Вельс. Анонс та прогноз матчу
16:00
Аргентина - Еквадор: прогноз на матч
12:15
Франція - Канада: прогноз на матч
12:00
Спортінг - Еспаньйол: прогноз на матч
11:45
Чорногорія - Грузія: прогноз на матч
11:45
Словаччина - Уельс: прогноз на матч
11:45
Італія - Боснія і Герцеговина: прогноз на матч
08 червня
12:30
Іспанія – Північна Ірландія. Анонс та прогноз матчу
11:50
Іспанія - Північна Ірландія: ставка на результативність господарів
11:00
Бельгія - Люксембург. Анонс та прогноз матчу
09:45
Португалія - Хорватія. Анонс і прогноз матчу
07:46
Португалія - Хорватія: прогноз Sports Mole
18:00
Мексика - Бразилія: прогноз на матч
17:30
Сент-Луїс Сіті - Портленд Тімберс: прогноз на матч
17:30
Спортінг Канзас-Сіті - Сіетл Саундерс: прогноз на матч
17:30
Міннесота Юнайтед - Даллас: прогноз на матч
16:30
Нью-Інгленд Революшн - Нью-Йорк Ред Буллз: прогноз на матч
07 червня
11:45
Польща - Україна. Анонс та прогноз матчу
11:45
Англія - Ісландія. Анонс та прогноз матчу
11:45
Німеччина - Греція. Анонс та прогноз матчу
10 червня
09:00
Чехія - Північна Македонія: прогноз на матч
Більше новин

Рейтинг казино

200 000 грн + 500 FS
Забрати подарунок →