closer-popup
footboom
Авторизація користувача на сайті footboom1.com
Вхід через соціальні мережі
або
Забули пароль?
Реєстрація
closer-popup
footboom
Реєстрація
Поля відмічені зірочками * обов'язкові для заповнення

Ваша відповідь збережена
Зробіть, будь ласка, прогноз для майбутніх матчів
successful

Дякуємо!

Готово! Перевірте свою електронну пошту на наявність спеціальної пропозиції!
closer-popup

Источник: Дуэлунд выставлен на трансфер

Источник: Дуэлунд выставлен на трансфер
Джерело фото:
Змінити розмір a+ a-
1753
20
Фавбет Бонус 15 000 грн
отримати

Игрок "Динамо" Миккель Дуэлунд выставлен на трансфер, информирует "Динамо" Киев Inside".

Когда в 2018 году состоялся 5-летний контракт малоизвестного даже у себя на родине датчанина, удивление специалистов вызвала трансферная цена 4 млн € (и это при актуальных и реальных тогда 1,5 млн. трансфермарктовских). На этом трансфере "погрели руки" многие. А ежемесячная зарплатная ведомость ценою в 150 К любовала датский глаз. В итоге Миккель на поле запомнился кубковыми голами с перволиговым "Минаем". И травмами. Соотношение зарплата/качество сразу бросилось в румынские очи. Итог известен. Дуэлунд на трансфере, покупателей нет, два года контракта еще в силе. Меньше чем за 3 млн Суркис продавать его не собирается. А поскольку никто столько не даст, вероятным исходом видится аренда. В сфере интереса к Довбику ранее прощупывался вариант с родным для Микки "Мидтьюлландом", который владеет 50% прав на украинца. Размен правами на игроков. Но вышло, как вышло.

Читайте также: Алексей Андронов: "Луческу в "Динамо" нашел нужное русло, это не Марадона, игравший одну партию во всех командах"
Популярні новини
Оцініть матеріал
Поділитися
Коментарі (20) Всі коментарі

Эту новость можно разбирать на цитаты: 1. "состоялся 5-летний контракт МАЛОИЗВЕСТНОГО даже у себя на родине датчанина" - на момент трансфера у него было 9 матчей за сборную U-19, 15 матчей за сборную U-21, он в 20 лет был основным игроком чемпионов Дании (с 41 результативным действием в 120 матчах). 2. "удивление специалистов вызвала трансферная цена 4 млн € (и это при актуальных и реальных тогда 1,5 млн. трансфермарктовских)" - с каких пор данные этого ресурса являются актуальными и реальными? Дуэлунд был продан в августе не за "реальные" 1.5 млн., сыграл за пол года 245 минут за Динамо и этот мегаресурс сразу же выставил "неактуальные" 4 млн.? Они оценивают сегодня игрока в 200К, а через месяц его продадут за 10 млн. и они выставят такую его стоимсоть. Они в сентябре оценивают Забарного/Бупендзу в 50-200К, а через 8 месяцев уже в 5-6 или даже 8 млн.? Ничего не стоят "оценки" этого ресурса. Единственная актуальная стоимость игрока - за сколько его готовы продать и купить. 3. "Меньше чем за 3 млн Суркис продавать его не собирается. А поскольку никто столько не даст, вероятным исходом видится аренда" - т.е. продать за 1.5-2 млн. и не платить даже частично ЗП в 1.8 млн. ближайшие 2 года менее выгодно, чем отдать его в аренду и, скорей всего, продолжать частично выплачивать эту конскую зарплату?

Заграбастали чувака, якого потрібно було виховувати. А за такі гроші - в мішок і з мосту. Він нормально себе почуває і грати та вкалувати явно не хоче. Вже б підвели під якийсь пункт, чи пигулками нагодували

лишаюсь при своєму імно, що Дуелунд можливо найталановитіший гравець нинішнього ДК і по потенціалу явно сильніше Буяльського. травми зіграли свою роль а потім конфлікт на особистому рівні. Імовірно рвався пошвидше почати грати і почав не зовсім коректно давити на Луческу, а той вирішив показати хто хазяїн і вивів його фактично із заявки. Дуже жаль.

Відповідь на повідомлення drrust

лишаюсь при своєму імно, що Дуелунд можливо найталановитіший гравець нинішнього ДК і по потенціалу явно сильніше Буяльського. травми зіграли свою роль а потім конфлікт на особистому рівні. Імовірно рвався пошвидше почати грати і почав не зовсім коректно давити на Луческу, а той вирішив показати хто хазяїн і вивів його фактично із заявки. Дуже жаль.

Судя по всему мы стали свидетелями очередного факапа динамовских "специалистов". Кроме просмотра нарезок/матчей вживую перед покупкой нужно проводить очень углубленный качественный медосмотр и узнавать в беседах с агентами и прочими специалистами/игроками о том, что из себя представляет игрок как личность, какой у него характер. В личных беседах с игроком и его агентом нужно до подписания контракта ставить все точки над "i" касательно его планов на свое место в клубе и будущее. Тогда не будет переходов уровня Нанни (мега-бомбардир ничего не показавший в Динамо), Бертольо (хрусталь), Андре (который в первом интервью заявил, что Динамо для него лишь трамплин и потом обосрался), Дуду (семейные проблемы), Дуэлунд (хрусталь, не способный выгрызать место в основе) и т.д.

Відповідь на повідомлення Sergl89

Судя по всему мы стали свидетелями очередного факапа динамовских "специалистов". Кроме просмотра нарезок/матчей вживую перед покупкой нужно проводить очень углубленный качественный медосмотр и узнавать в беседах с агентами и прочими специалистами/игроками о том, что из себя представляет игрок как личность, какой у него характер. В личных беседах с игроком и его агентом нужно до подписания контракта ставить все точки над "i" касательно его планов на свое место в клубе и будущее. Тогда не будет переходов уровня Нанни (мега-бомбардир ничего не показавший в Динамо), Бертольо (хрусталь), Андре (который в первом интервью заявил, что Динамо для него лишь трамплин и потом обосрался), Дуду (семейные проблемы), Дуэлунд (хрусталь, не способный выгрызать место в основе) и т.д.

на фоні того, як Реал купує Бейла і Азара, із усіма витікаючими, то динамівські факапи і не факапи а так, сємєчкі

Відповідь на повідомлення drrust

на фоні того, як Реал купує Бейла і Азара, із усіма витікаючими, то динамівські факапи і не факапи а так, сємєчкі

Ти, я бачу, геть розум втратив, порівнюючи Бейла і Азара, з датським ноунеймом...

жаль что датчанин нефига не смог показать, думаю у него и талант есть и скилл опрелеленый но.... травмы.... травмы и еще раз травмы

Та на момент переходу Мішаня був капітаном датської молодіжки і одним з найбільш перспективних гравців країни. Перейди він, до прикладу, в АЗ, Фейеноорд чи якийсь Гент - був би вже на олівці у скаутів клубів топ-5 чемпіонатів. В ДК тупо не вміють працювати з легіонерами, бо всі знання англійської на рівні "Камон плей", а ще дурні леги не розуміють матюччя і точно не звикли до конскіх нагрузок, коли виховують сраних легкоатлетів і борцов, а не футболістів.

Відповідь на повідомлення Shurifan

Та на момент переходу Мішаня був капітаном датської молодіжки і одним з найбільш перспективних гравців країни. Перейди він, до прикладу, в АЗ, Фейеноорд чи якийсь Гент - був би вже на олівці у скаутів клубів топ-5 чемпіонатів. В ДК тупо не вміють працювати з легіонерами, бо всі знання англійської на рівні "Камон плей", а ще дурні леги не розуміють матюччя і точно не звикли до конскіх нагрузок, коли виховують сраних легкоатлетів і борцов, а не футболістів.

В Реалі не вміють працювати з мега талановитими гравцями тому загубили таланти Азара, Родрігеса, Бейла... В Барсі не вміють працювати з чорними діамантами, тому провал з Дембеле, Умтіті... .................. Годі вже співати ці тупі мантри! Звідки ти знаєш, що було б в АЗ? Які олівці?

Ну і травми, звісно, не додали вістів пацану, як і відсутність довіри від тренерів.

Відповідь на повідомлення K. A. Valderrama

В Реалі не вміють працювати з мега талановитими гравцями тому загубили таланти Азара, Родрігеса, Бейла... В Барсі не вміють працювати з чорними діамантами, тому провал з Дембеле, Умтіті... .................. Годі вже співати ці тупі мантри! Звідки ти знаєш, що було б в АЗ? Які олівці?

В Реалі трохи не вміють раціонально використовувати кошти і гребуть все, що треба і не треба. І геть погано вміють продавати. Бейл, як на мене, свої гроші відпрацював повністью, забивши голи в двох фіналах ЛЧ, переможний гол в Копа дель Рей. Єдине що продати не змогли толком. Хамес... ну непоганий гравець, але в свій час Перес занадто поспішив його купити, та ще й за таке дурне бабло. І знову - більше питання до менеджменту. Азар... тут провал по повній, нема чого сказати. Умтіті кілька сезонів відіграв добре. Дембеле взагалі толковий гравець. Щоправда, безголовий наглухо. З нього ще може бути толк, як попаде до розумного тренера. А ще є Фаті, ще один чорний діамант, і з ним все в порядку. Так що все в тій Барсі вміють. Їм тренер потрібний. У Хосепа і Луїса Енріке все виходило класно. Мартіно і Куман - пасажири, Вальверде - серединка на половинку. Це не тупі мантри - це факт. Головне результат. Хто з легіонерів був останнім крутим? Рінкон, можливо, чи Бангура... Після них одні обломи. Блохіну в свій час таких чуваків підігнали крутєцкіх, що куди там тому Шахтарю, і що на виході? А саме головне - як ті ж самі гравці заграли після ісхода із Дінамо. Зараз от с приходом Луческу все потроху налагоджується, бо це Тренер, а не тупий фізрук. Не те щоб знаю, але бачу як нідерландські або бельгійські клуби працюють в плані розвитку талантів. Вони їх шукають, купують, навчають і продають за хороші гроші, і це все поставлено на поток. А олівці, ну то вже хто які купить))

Відповідь на повідомлення Shurifan

В Реалі трохи не вміють раціонально використовувати кошти і гребуть все, що треба і не треба. І геть погано вміють продавати. Бейл, як на мене, свої гроші відпрацював повністью, забивши голи в двох фіналах ЛЧ, переможний гол в Копа дель Рей. Єдине що продати не змогли толком. Хамес... ну непоганий гравець, але в свій час Перес занадто поспішив його купити, та ще й за таке дурне бабло. І знову - більше питання до менеджменту. Азар... тут провал по повній, нема чого сказати. Умтіті кілька сезонів відіграв добре. Дембеле взагалі толковий гравець. Щоправда, безголовий наглухо. З нього ще може бути толк, як попаде до розумного тренера. А ще є Фаті, ще один чорний діамант, і з ним все в порядку. Так що все в тій Барсі вміють. Їм тренер потрібний. У Хосепа і Луїса Енріке все виходило класно. Мартіно і Куман - пасажири, Вальверде - серединка на половинку. Це не тупі мантри - це факт. Головне результат. Хто з легіонерів був останнім крутим? Рінкон, можливо, чи Бангура... Після них одні обломи. Блохіну в свій час таких чуваків підігнали крутєцкіх, що куди там тому Шахтарю, і що на виході? А саме головне - як ті ж самі гравці заграли після ісхода із Дінамо. Зараз от с приходом Луческу все потроху налагоджується, бо це Тренер, а не тупий фізрук. Не те щоб знаю, але бачу як нідерландські або бельгійські клуби працюють в плані розвитку талантів. Вони їх шукають, купують, навчають і продають за хороші гроші, і це все поставлено на поток. А олівці, ну то вже хто які купить))

Головний напрямок всього - трансферна провали є у всіх! І Динамо не попереду всієї футбольної планети! Погоджуюсь, що ти можеш бачити, як нідери та бельгійці ростять і продають... Але! 1. Динамо ніколи не ставило завдання ростити і продавати, як основний факт існування самого клубу! Зовсім інші завдання! Чи не так. 2. От ти точно не відслідкував, скільки через сито нідерів і бельгійців пройшло невдалих трансферів і сподівань щодо вирощування гравців на продаж. Ми ж дивимось на зовсім інше. Тому, просто клеймити заяложеними фразами Динамо... Навіщо? Що взяли молодого, талановитого хлопця, про якого не знайшли негативних відгуків, бо їх і не було, а виявилося, що в нього таки не достатньо характеру і забагато самовпевненості в божому дарі, що стаючи дорослим він виявився слабо характерним пофігістом з купою грошей? То це всього навсього провал селекційний в межах статистичної похибки. І якщо Будулай не зміг його реанімувати, а такі негідник як Родрігес навпаки, то тут все каміння в бік тільки Дуелунда!

Ну, в первую очередь в Голландии или Бельгии у него не было бы контракта на $150k в месяц, а соотвественно и мотивация была бы совершенно другой ) Помимо всего прочего, это тоже очень важный фактор и здесь менеджмент Динамо в очередной раз дал жирного маху.

Як на мене, щоб клуби теж не втрапляли в заручники таких контрактів, вищі футбольні чини повинні прийняти революційні правила і взяти на себе більші права щодо контролю за працею футболіста і обмежених правил в контрактах. А саме: Визначити чіткі розмежування заробітних плат, взявши як основу: 1. Проведено хвилин в матчі 2. Потрапляння в заявку на гру Звісно, лікарняні по закону в повному розмірі. Бонуси - окрема пісня. Що це дає? Плюс до фінансового фейрплею! Футболісту не вигідно сидіти в клубі на мішках з грошима. І головне, як наслідок - більше класних гравців не сидять в одному клубі на три висококваліфіковані склади, а грають в інших командах. При цьому не таких багатих, не з такими жирними контрактами, зато загальний трансферний ринок здешевіє, що ж теж плюсом. Нещасні футбольори від того не схуднуть.

Відповідь на повідомлення K. A. Valderrama

Як на мене, щоб клуби теж не втрапляли в заручники таких контрактів, вищі футбольні чини повинні прийняти революційні правила і взяти на себе більші права щодо контролю за працею футболіста і обмежених правил в контрактах. А саме: Визначити чіткі розмежування заробітних плат, взявши як основу: 1. Проведено хвилин в матчі 2. Потрапляння в заявку на гру Звісно, лікарняні по закону в повному розмірі. Бонуси - окрема пісня. Що це дає? Плюс до фінансового фейрплею! Футболісту не вигідно сидіти в клубі на мішках з грошима. І головне, як наслідок - більше класних гравців не сидять в одному клубі на три висококваліфіковані склади, а грають в інших командах. При цьому не таких багатих, не з такими жирними контрактами, зато загальний трансферний ринок здешевіє, що ж теж плюсом. Нещасні футбольори від того не схуднуть.

У нас зарплаты платят в конвертах, какой там контроль может быть...

Відповідь на повідомлення toledo

У нас зарплаты платят в конвертах, какой там контроль может быть...

Не в конвертах! Можливо в колгоспах. Але, ніяк не в Динамо, бо легіонер зараз ті конвертні гроші - морока на голову. Особливо якщо ти з цивілізованої країни - повинен мати на своїх рахунках чисті гроші. Ні, ну можна мати на рахунках якихось островів, але витрачати можна десь заникавшись чи в арабів чи на тих же островах, бо вдома схоплять відразу за дупу.

Відповідь на повідомлення K. A. Valderrama

Головний напрямок всього - трансферна провали є у всіх! І Динамо не попереду всієї футбольної планети! Погоджуюсь, що ти можеш бачити, як нідери та бельгійці ростять і продають... Але! 1. Динамо ніколи не ставило завдання ростити і продавати, як основний факт існування самого клубу! Зовсім інші завдання! Чи не так. 2. От ти точно не відслідкував, скільки через сито нідерів і бельгійців пройшло невдалих трансферів і сподівань щодо вирощування гравців на продаж. Ми ж дивимось на зовсім інше. Тому, просто клеймити заяложеними фразами Динамо... Навіщо? Що взяли молодого, талановитого хлопця, про якого не знайшли негативних відгуків, бо їх і не було, а виявилося, що в нього таки не достатньо характеру і забагато самовпевненості в божому дарі, що стаючи дорослим він виявився слабо характерним пофігістом з купою грошей? То це всього навсього провал селекційний в межах статистичної похибки. І якщо Будулай не зміг його реанімувати, а такі негідник як Родрігес навпаки, то тут все каміння в бік тільки Дуелунда!

На рахунок провалів, безперечно, згоден. Як і в тому, що Динамо і близько не попереду футбольної планети. Вже приведені вище Реал і Барселона лише на кількох трансферах дадуть киянам фору на 100 років вперед в плані викинутих на вітер грошей. З приводу пунктів теж згоден. Але хіба в нинішніх реаліях не розумніше в стратегічному плані перебудуватись на нідеро-бельго-хорватські напрямки. І гроші б заробляли непогані, і в гравців би був стимул розвиватись. Я не те що клеймую Динамо в цілому. Лише висловив думку, щодо окремого взятого гравця, і що, можливо, справа не тільки в Деулунді. Хоча, знову ж таки можливо, і лише в ньому. Але ж кожен може мати і висловлювати свої погляди. Ну і ше й досі трохи бомбить від отих всіх фізруків, які, маючи дуже хороший кадровий ресурс, своїми "трикутниками", "кампонплеями" і тому подібним, відбили всіляке бажання дивитись матчі ДК.

Відповідь на повідомлення K. A. Valderrama

Як на мене, щоб клуби теж не втрапляли в заручники таких контрактів, вищі футбольні чини повинні прийняти революційні правила і взяти на себе більші права щодо контролю за працею футболіста і обмежених правил в контрактах. А саме: Визначити чіткі розмежування заробітних плат, взявши як основу: 1. Проведено хвилин в матчі 2. Потрапляння в заявку на гру Звісно, лікарняні по закону в повному розмірі. Бонуси - окрема пісня. Що це дає? Плюс до фінансового фейрплею! Футболісту не вигідно сидіти в клубі на мішках з грошима. І головне, як наслідок - більше класних гравців не сидять в одному клубі на три висококваліфіковані склади, а грають в інших командах. При цьому не таких багатих, не з такими жирними контрактами, зато загальний трансферний ринок здешевіє, що ж теж плюсом. Нещасні футбольори від того не схуднуть.

От в цьому плані маю схожу думку. Давно казав друзям, що зарплати і близько неспівставні з діями гравців. Мрія кожного раніше була догратися до жирного контракту тоді ще в одній з чотирьох заможних команд, а далі - хоч трава не рости. І контракти не на один рік підписувались. А постав пацанам якусь мінімально пристойну зп... Від 2 до 10 штук у.е в залежності від таланту і статусу, а все інше нехай заробляють преміальними - виграли - получітє, распішитєсь; забив гол - на тобі косарь-другий, оборона на нуль - бабосік, гольова - отримайте. І хай премії будуть достойними, щоб підвищити мотивацію. Не завадить і покарання в цьому випадку за недбальство, сачкування. І тоді дійсно б не засиджувались, а доводили, якщо є характер і талант, що гідні грати і приносити користь. І ціни б трохи обвалились, і взагалі чимало всіляких "ніштяків".

Відповідь на повідомлення Shurifan

На рахунок провалів, безперечно, згоден. Як і в тому, що Динамо і близько не попереду футбольної планети. Вже приведені вище Реал і Барселона лише на кількох трансферах дадуть киянам фору на 100 років вперед в плані викинутих на вітер грошей. З приводу пунктів теж згоден. Але хіба в нинішніх реаліях не розумніше в стратегічному плані перебудуватись на нідеро-бельго-хорватські напрямки. І гроші б заробляли непогані, і в гравців би був стимул розвиватись. Я не те що клеймую Динамо в цілому. Лише висловив думку, щодо окремого взятого гравця, і що, можливо, справа не тільки в Деулунді. Хоча, знову ж таки можливо, і лише в ньому. Але ж кожен може мати і висловлювати свої погляди. Ну і ше й досі трохи бомбить від отих всіх фізруків, які, маючи дуже хороший кадровий ресурс, своїми "трикутниками", "кампонплеями" і тому подібним, відбили всіляке бажання дивитись матчі ДК.

Говорили-балакали... А в кінці ти сам вийшов на відповідь, яка виднілась там, звідки тхне - відсутність тренера-менеджера.

у Вербіча не гірший контракт і він дуже допоміг. просто склалось так... замучили хлопця травми, потім почав нервувати.

Залишити коментар

Рейтинг букмекерів

Стрічка новин

23 травня
15:09
"Інгулець" - "Карпати": прогноз Віктора Козіна
14:58
"Бернлі" вимагає від "Баварії" 20 млн євро за Венсана Компані
14:49
Перша ліга. 10-й тур (другий етап). Анонс матчів
14:26
Офіційно: "Болонья" оголосила про звільнення Тьяго Мотти
14:07
"Мілан" та Паулу Фонсека узгодили трирічний контракт
13:46
Юрій Габовда: "Мені приємна зацікавленість інших клубів, однак зараз я повністю сконцентрований на роботі у "Вересі"
13:31
"Атлетіко" узгодив з Антуаном Грізманном новий контракт
13:16
Офіційно: Хулен Лопетегі - головний тренер "Вест Хема"
12:59
"Челсі" хоче бачити на чолі команди Кірана Маккенну
12:46
Джорджо Кьєлліні може повернутися в "Ювентус"
12:32
"Порту" має намір визначитися з контрактом Пепе до Євро-2024
12:15
"Реал" вивчає можливість придбання Йозуа Кімміха та Родрі
11:59
На Копа Америка-2024 арбітри використовуватимуть картки рожевого кольору
11:46
Директор академії ФК "Шахтар": "Інцидент та штовханина на полі була викликана діями голкіпера "Динамо" U-19 В. Суркіса"
11:31
Даніель Ківінда може перейти до "Брентфорда"
11:30
"Бохум" - "Фортуна". Анонс та прогноз матчу
11:25
Справжній Юрген Клопп. Частина 5: Тренер, який змусив "Ліверпуль" знову повірити
11:16
Олег Кузнецов: "У "Динамо" та "Дніпра-1" - проблеми із запасом, у "Полісся" - все навпаки"
10:16
Євро-2024 (U-17): сьогодні Україна грає з Чехією. Матч покаже YouTube-канал "Суспільне Спорт"
10:05
Граніт Джака: "У фіналі нічого не спрацювало"
09:53
"Барселона" може викупити контракт Довбика
09:45
"Чорноморець" можуть залишити 10-12 футболістів
09:35
Мбаппе пропустить Олімпіаду в Парижі
09:02
У "Реалі" стурбовані ситуацією з Луніним, який не підписує новий контракт
Більше новин
23 травня
15:09
"Інгулець" - "Карпати": прогноз Віктора Козіна
14:49
Перша ліга. 10-й тур (другий етап). Анонс матчів
13:46
Юрій Габовда: "Мені приємна зацікавленість інших клубів, однак зараз я повністю сконцентрований на роботі у "Вересі"
11:46
Директор академії ФК "Шахтар": "Інцидент та штовханина на полі була викликана діями голкіпера "Динамо" U-19 В. Суркіса"
11:31
Даніель Ківінда може перейти до "Брентфорда"
11:16
Олег Кузнецов: "У "Динамо" та "Дніпра-1" - проблеми із запасом, у "Полісся" - все навпаки"
10:16
Євро-2024 (U-17): сьогодні Україна грає з Чехією. Матч покаже YouTube-канал "Суспільне Спорт"
09:45
"Чорноморець" можуть залишити 10-12 футболістів
08:31
"Шахтар" показав жест В'ячеслава Суркіса у скандальному матчі U-19
08:17
"Кривбас" став на крок ближчим до групового раунду єврокубків 2024/25
07:52
Плюс 1330 осіб, 11 танків та 40 артсистем: загальні бойові втрати противника з 24.02.22 по 23.05.24
22 травня
23:24
"Динамо" відмовило "Зорі" у проханні зіграти на стадіоні імені В. Лобановського
23:19
Генштаб ЗСУ: Оперативна інформація станом на 22.00 22.05.2024
21:48
Віктор Циганков цікавий клубам з АПЛ
20:06
Генштаб ЗСУ: Оперативна інформація станом на 19.00 22.05.2024
19:32
"Олександрія" подовжила контракт з Кирилом Ковальцем
17:48
Заява "Вересу" щодо рішення Комісії з цінних паперів про відмову у реєстрації випуску акцій
17:15
Іраклія Азарова готові підписати три відомі клуби Європи
17:08
Генштаб ЗСУ: Оперативна інформація станом на 16.00 22.05.2024
15:46
"Верес" знайшов додаткову систему VAR на матч з "Металістом 1925"
14:29
200 матчів Богдана Бутка в УПЛ
14:15
Київське "Динамо" має намір повернути Вітіньо на сезон 2024-2025
13:59
"Кривбас" готується до "Минаю": два вихідних, U-19 - в обоймі (+Фото)
13:44
"Рух" потрапив у топ-10 найбільш стабільних клубів світу
Більше новин
23 травня
14:58
"Бернлі" вимагає від "Баварії" 20 млн євро за Венсана Компані
14:26
Офіційно: "Болонья" оголосила про звільнення Тьяго Мотти
14:07
"Мілан" та Паулу Фонсека узгодили трирічний контракт
13:31
"Атлетіко" узгодив з Антуаном Грізманном новий контракт
13:16
Офіційно: Хулен Лопетегі - головний тренер "Вест Хема"
12:59
"Челсі" хоче бачити на чолі команди Кірана Маккенну
12:46
Джорджо Кьєлліні може повернутися в "Ювентус"
12:32
"Порту" має намір визначитися з контрактом Пепе до Євро-2024
12:15
"Реал" вивчає можливість придбання Йозуа Кімміха та Родрі
11:59
На Копа Америка-2024 арбітри використовуватимуть картки рожевого кольору
11:31
Даніель Ківінда може перейти до "Брентфорда"
11:30
"Бохум" - "Фортуна". Анонс та прогноз матчу
11:25
Справжній Юрген Клопп. Частина 5: Тренер, який змусив "Ліверпуль" знову повірити
10:05
Граніт Джака: "У фіналі нічого не спрацювало"
09:53
"Барселона" може викупити контракт Довбика
09:35
Мбаппе пропустить Олімпіаду в Парижі
09:02
У "Реалі" стурбовані ситуацією з Луніним, який не підписує новий контракт
08:48
Стало відомо, кому в "Реалі" дістанеться 8 номер Крооса
08:05
Адемола Лукман : "Очень благодарен Гасперини"
03:04
Джан П'єро Гасперіні: "Це пік наших останніх років і футбольна казка"
02:45
Хабі Алонсо: "Маємо використати цей біль у позитивному ключі"
00:39
Ліга Європи. "Аталанта" – "Баєр" 3:0. Відеоогляд матчу
00:25
Гасперіні став найвіковішим тренером, який виграв Лігу Європи
00:12
"Аталанта" перервала рекордну серію "Баєра" з 51 матчу без поразок
Більше новин
23 травня
01:00
Атлетіко Гоіянієнсе - Брускі: пряма трансляція матчу
01:00
Витория (С) - Ботафого: пряма трансляція матчу
01:00
Флуміненсе - Сампайо Корреа: пряма трансляція матчу
02:00
Спорт Ресіфі - Атлетіко Мінейро: пряма трансляція матчу
02:00
Корінтіанс - Америка: пряма трансляція матчу
03:30
Амазонас - Фламенго: пряма трансляція матчу
19:45
НЕК - Гоу Ехед Іглз: пряма трансляція матчу
21:30
Бохум - Фортуна: пряма трансляція матчу
21:30
Тернана - Бари: пряма трансляція матчу
21:45
Кальярі - Фіорентина: пряма трансляція матчу
22:00
Утрехт - Спарта: пряма трансляція матчу
22 травня
01:00
Каскавел - Ерсіліо Лус: пряма трансляція матчу
01:00
Жувентуде - Інтернасьонал: пряма трансляція матчу
01:00
Атлетіко Паранаенсе - Іпіранга: пряма трансляція матчу
01:00
Греміо - Операріо Ферровіаріо: пряма трансляція матчу
01:30
РБ Брагантіно - Соза: пряма трансляція матчу
02:00
Серра - Демократа: пряма трансляція матчу
03:30
Васко да Гама - Форталеза: пряма трансляція матчу
22:00
Аталанта - Баєр: пряма трансляція матчу
21 травня
02:00
Флореста - Фігейренсе: пряма трансляція матчу
02:00
Атлетік - Апаресіденсе: пряма трансляція матчу
02:15
Трен - Умаїта: пряма трансляція матчу
03:00
Гуарані - Амеріка Мінейро: пряма трансляція матчу
21:30
Родез - Паріж: пряма трансляція матчу
Більше новин
23 травня
11:30
"Бохум" - "Фортуна". Анонс та прогноз матчу
15:00
Ботафого СП - Палмейрас: прогноз на матч
15:00
Крісіума - Баія: прогноз на матч
12:00
Утрехт - Спарта: прогноз на матч
11:45
Кальярі - Фіорентина: прогноз на матч
09:45
НЕК - Гоу Ехед Іглз: прогноз на матч
22 травня
12:00
"Аталанта" - "Баєр". Анонс та прогноз матчу
10:02
"Аталанта" - "Баєр": ставка на тотал більше
17:30
Жувентуде - Інтернасьонал: прогноз на матч
17:30
Амазонас - Фламенго: прогноз на матч
16:00
Корінтіанс - Америка(Н): прогноз на матч
16:00
Атлетіко Паранаенсе - Іпіранга(Э): прогноз на матч
15:30
Греміо(ПА) - Операріо Ферровіаріо: прогноз на матч
15:00
Спорт Ресіфі - Атлетіко Мінейро: прогноз на матч
15:00
Атлетіко Гоіянієнсе - Брускі: прогноз на матч
20 травня
11:45
"Болонья" - "Ювентус". Анонс і прогноз матчу
09:46
"Болонья" - "Ювентус": прогноз Sports Mole
09:30
"Салернітана" - "Верона". Анонс і прогноз матчу
19 травня
12:01
"Лор'ян" - "Клермон Фут". Анонс та прогноз матчу
12:01
"Реймс" - "Ренн". Анонс та прогноз матчу
12:01
"Гавр" - "Марсель". Анонс та прогноз матчу
12:01
"Ліон" - "Страсбур". Анонс та прогноз матчу
12:00
"Ланс" - "Монпельє". Анонс та прогноз матчу
Більше новин

Рейтинг казино

4500 грн + 100FS
Забрати подарунок →