closer-popup
footboom
Авторизація користувача на сайті footboom1.com
Вхід через соціальні мережі
або
Забули пароль?
Реєстрація
closer-popup
footboom
Реєстрація
Поля відмічені зірочками * обов'язкові для заповнення

Ваша відповідь збережена
Зробіть, будь ласка, прогноз для майбутніх матчів
successful

Дякуємо!

Готово! Перевірте свою електронну пошту на наявність спеціальної пропозиції!
closer-popup

Григорий Суркис настоял на назначении после Хацкевича тренера из системы "Динамо"

Григорий Суркис настоял на назначении после Хацкевича тренера из системы "Динамо"
Джерело фото:
Змінити розмір a+ a-
2827
165
Фавбет Бонус 10 000 грн
отримати

Бывший вице-президент УЕФА Григорий Суркис продолжает непублично заниматься делами "Динамо". Как сообщается в шоу "ТаТоТаке", Суркис-старший достает деньги на нужды клуба, а его брат Игорь только тратит их и занимается управлением.

Также отмечается, что именно Григорий Суркис настоял на том, чтобы назначить после Александра Хацкевича тренера из системы "Динамо". Кроме того, у Григория Суркиса есть планы и в политике: он хочет попасть в связанный со спортом комитет.

Напомним, в первом матче Алексея Михайличенко на посту главного тренера "Динамо" киевляне сыграли вничью с "Олимпиком",1:1.

Читайте также: Игорь Суркис: "Надо выиграть две-три игры, и тогда придет спокойствие и уверенность"

Популярні новини
Оцініть матеріал
Поділитися
Коментарі (165) Всі коментарі

Відповідь на повідомлення Канитель

Я ж тебе привёл пример вверху Црвена Звезда. Стяуа..КЧ выиграли..Европу выигрывали, Дания, Греция.. ты пойми можешь шо угодно фантазировать но всё сведётся к банальному танцору и его мудям..Ну не вытянул Лобан вершину, значит не может быть великим..

За всієї поваги до тебе, мене тут більш цікавить думка таких авторитених видань як France Football (6 місце ВВЛ в рейтингу найвидатніших тренерів в історії футболу), World Soccer (2 місце ВВЛ в рейтингу тренерів 1986 і 2 місце Динамо Київ слідом за Аргентиною в рейтингу команд того ж року), Kikker та ін...

Відповідь на повідомлення Канитель

Уже пошли критерии - шо говорили Дерепа и Савелий о Лобане.. Вот оно признание Вяличие и крутизны..)))

А, да, Савэлии, северная корея и журнал огонек. Понятно, шо под прессой имеется в виду.

Відповідь на повідомлення Frogner

За всієї поваги до тебе, мене тут більш цікавить думка таких авторитених видань як France Football (6 місце ВВЛ в рейтингу найвидатніших тренерів в історії футболу), World Soccer (2 місце ВВЛ в рейтингу тренерів 1986 і 2 місце Динамо Київ слідом за Аргентиною в рейтингу команд того ж року), Kikker та ін...

Ташовіговарите

Відповідь на повідомлення Канитель

Я ж тебе привёл пример вверху Црвена Звезда. Стяуа..КЧ выиграли..Европу выигрывали, Дания, Греция.. ты пойми можешь шо угодно фантазировать но всё сведётся к банальному танцору и его мудям..Ну не вытянул Лобан вершину, значит не может быть великим..

Собственно дело даже не в том выиграл или не выиграл мундиаль. А вообще со сборными хотя бы медали того мундиаля какие нибудь выиграл, чемпионат Европы серебро одно, и это все. Неплохо, но все же.

Відповідь на повідомлення wert

Ага, пресса о Кройфе заходит на ура. Или ты воочию так сказать?

ну Кройф недолго тренировал и выиграл все три еврокубка..шо ты хотел воочию сказать? Ах да Дерепа и Савелий о нём не вспоминали, значит не было этого..

Відповідь на повідомлення Frogner

За всієї поваги до тебе, мене тут більш цікавить думка таких авторитених видань як France Football (6 місце ВВЛ в рейтингу найвидатніших тренерів в історії футболу), World Soccer (2 місце ВВЛ в рейтингу тренерів 1986 і 2 місце Динамо Київ слідом за Аргентиною в рейтингу команд того ж року), Kikker та ін...

Ну 6-е место канешно почётное..я ж сказал выше в десятку лучших в Европе он канеш входил.. Но лучшим не был никогда..А Великий это когда лучший..

Відповідь на повідомлення Канитель

ну Кройф недолго тренировал и выиграл все три еврокубка..шо ты хотел воочию сказать? Ах да Дерепа и Савелий о нём не вспоминали, значит не было этого..

Ага и Спидинфо молчал. Я понял. Че тут спорить? Вывесили обладателей, помолились и порохоботов мочить в бункер. Придумали фигню какую-то.

Відповідь на повідомлення Sith

Собственно дело даже не в том выиграл или не выиграл мундиаль. А вообще со сборными хотя бы медали того мундиаля какие нибудь выиграл, чемпионат Европы серебро одно, и это все. Неплохо, но все же.

То всё муйня, серебро, полуфиналы. кто их помнит? Я даже не помню с кем Аргентина играла в финале ЧМ, хотя смотрел его..А вот Чемпионов помнят все..2-е место это локально успех, глобально - неудача..

Відповідь на повідомлення Канитель

Ну 6-е место канешно почётное..я ж сказал выше в десятку лучших в Европе он канеш входил.. Но лучшим не был никогда..А Великий это когда лучший..

даже шестое место где то мальца завышенное) Ну то таке... в десятку тоже думаю, что входил.

Відповідь на повідомлення Канитель

Ну 6-е место канешно почётное..я ж сказал выше в десятку лучших в Европе он канеш входил.. Но лучшим не был никогда..А Великий это когда лучший..

Ну с этим как раз мало кто спорит, если глобально брать. А для совка великий.

Відповідь на повідомлення Канитель

То всё муйня, серебро, полуфиналы. кто их помнит? Я даже не помню с кем Аргентина играла в финале ЧМ, хотя смотрел его..А вот Чемпионов помнят все..2-е место это локально успех, глобально - неудача..

даже кацапы когда то бронзу брали, а я даже не помню шо там за тренер у них был.

Відповідь на повідомлення wert

Ага и Спидинфо молчал. Я понял. Че тут спорить? Вывесили обладателей, помолились и порохоботов мочить в бункер. Придумали фигню какую-то.

ну да шо ж тебе ещё говорить если пресса не говорит))) футбол не смотрим, ждём Савелия он всё расскажет..)

Відповідь на повідомлення Канитель

ахаха так как же Лобан не обыграл всех этих доходяг?)) просто диву даюсь как ты стреляешь себе в ноги..)))

а де ти бачиш від мене слово "доходяги"? тодішній європейський футбол був більш непердбачуваним, у ньому поруч із ювентусами і баваріями було місце і андерлехтам, селтікам, црвенам - і то все були цікаві, злі і майстерні команди. при чому тут "не обіграв доходяг"? у Лобана були певні можливості і певна стеля. ти можеш бути яким завгодно потужним воєначальником, але навряд чи можеш із армією України перемогти армію США. хоча - так: якщо тобі муляє саме слово "великий", то я мабуть погоджусь що "Лобановський не був великим". але своїх особисто досягнень він має вдосталь і він робив те у що вірив. і робив це настільки добре, що футбольні специ всього світу поважали його труд. хіба це мало? імхо - мені б так...

Відповідь на повідомлення Sith

даже шестое место где то мальца завышенное) Ну то таке... в десятку тоже думаю, что входил.

Та то каг-бе всё условно..)) счёт на табло..вот шо главное. Лобан кста любил эту фразу

Відповідь на повідомлення Канитель

ну да шо ж тебе ещё говорить если пресса не говорит))) футбол не смотрим, ждём Савелия он всё расскажет..)

Ты так и не сказал где паростки тотального футбола смотрел. По какому каналу? Ну там где Михельс тренировал, но главный Кройф был

Відповідь на повідомлення Mahno

а де ти бачиш від мене слово "доходяги"? тодішній європейський футбол був більш непердбачуваним, у ньому поруч із ювентусами і баваріями було місце і андерлехтам, селтікам, црвенам - і то все були цікаві, злі і майстерні команди. при чому тут "не обіграв доходяг"? у Лобана були певні можливості і певна стеля. ти можеш бути яким завгодно потужним воєначальником, але навряд чи можеш із армією України перемогти армію США. хоча - так: якщо тобі муляє саме слово "великий", то я мабуть погоджусь що "Лобановський не був великим". але своїх особисто досягнень він має вдосталь і він робив те у що вірив. і робив це настільки добре, що футбольні специ всього світу поважали його труд. хіба це мало? імхо - мені б так...

Црвена Звезда и Стяуа это армия США? )) По Лобану всё сказал..локально лучший, глобально просто хороший профи...

Відповідь на повідомлення wert

Ну с этим как раз мало кто спорит, если глобально брать. А для совка великий.

так с самого начала это же и сказал.. фух ну хоть одного адепта вернул в реальность..)

Відповідь на повідомлення Mahno

а де ти бачиш від мене слово "доходяги"? тодішній європейський футбол був більш непердбачуваним, у ньому поруч із ювентусами і баваріями було місце і андерлехтам, селтікам, црвенам - і то все були цікаві, злі і майстерні команди. при чому тут "не обіграв доходяг"? у Лобана були певні можливості і певна стеля. ти можеш бути яким завгодно потужним воєначальником, але навряд чи можеш із армією України перемогти армію США. хоча - так: якщо тобі муляє саме слово "великий", то я мабуть погоджусь що "Лобановський не був великим". але своїх особисто досягнень він має вдосталь і він робив те у що вірив. і робив це настільки добре, що футбольні специ всього світу поважали його труд. хіба це мало? імхо - мені б так...

ти можеш бути яким завгодно потужним воєначальником, але навряд чи можеш із армією України перемогти армію США. Вьетнам как то справился. якщо тобі муляє саме слово "великий", то я мабуть погоджусь що "Лобановський не був великим". але своїх особисто досягнень він має вдосталь і він робив те у що вірив. і робив це настільки добре, що футбольні специ всього світу поважали його труд. А вот это высказывание вполне имеет право на жизнь.

Відповідь на повідомлення wert

Ты так и не сказал где паростки тотального футбола смотрел. По какому каналу? Ну там где Михельс тренировал, но главный Кройф был

Слишком глубоко копаешь)) для начала разбанься в гугле..

Відповідь на повідомлення Канитель

Ну 6-е место канешно почётное..я ж сказал выше в десятку лучших в Европе он канеш входил.. Но лучшим не был никогда..А Великий это когда лучший..

Ніїто ніколи не казав що він найкращий тренер Європи чи світу. Але по-перше відмічають його ідеї, власні та запозичені, але які він оформив і до яких прислуховувались і які впливали на тренерів з багатьох не останніх в футбольному сенсі куточків Європи. Ну і плюс результати, в принципі безпрецедентні для оточення в якому він варився. І які досягав не разово-випадково а в три футбольні епохи в різних умовах з різними складами (як на мене - його вершина це як раз 97-99, бо напевно вже підзабулось що це були за часи взагалом для українського футболу).

Відповідь на повідомлення Канитель

так с самого начала это же и сказал.. фух ну хоть одного адепта вернул в реальность..)

Та тебе походу самому надо в реальность вернуться и перевязать прострелянные ноги. Ну или показать где я аве Василич кричу.

Відповідь на повідомлення Канитель

Слишком глубоко копаешь)) для начала разбанься в гугле..

Таки пресса? Пля:)))

Відповідь на повідомлення Frogner

Ніїто ніколи не казав що він найкращий тренер Європи чи світу. Але по-перше відмічають його ідеї, власні та запозичені, але які він оформив і до яких прислуховувались і які впливали на тренерів з багатьох не останніх в футбольному сенсі куточків Європи. Ну і плюс результати, в принципі безпрецедентні для оточення в якому він варився. І які досягав не разово-випадково а в три футбольні епохи в різних умовах з різними складами (як на мене - його вершина це як раз 97-99, бо напевно вже підзабулось що це були за часи взагалом для українського футболу).

Понимаешь футбол довольно простая игра, в неё играют с детского садика, ибо всё просто. надо забить мяч по правилам в прямоугольник ... Всё шо ты говоришь, это всего лишь наука как забить...Эта наука не помогла Лобана быть первым в европе или мире...вот шо важно и шо является критерием... а его наработки, это всего лишь одна из книг в библиотеке..просто в Украине это долгое время воспринимали как библию футбола шо привело к застою ...тоесть ошибочное восприятие чего-то что не является таковым...

Відповідь на повідомлення wert

Та тебе походу самому надо в реальность вернуться и перевязать прострелянные ноги. Ну или показать где я аве Василич кричу.

а зачем ты тут?))) бред нести?)

Відповідь на повідомлення wert

Таки пресса? Пля:)))

Михелс обладатель КЧ, какая же это пресса это факт.. Хотя кому я.. шо там сегодня в Криворожском драматическом показывать будут?

Відповідь на повідомлення Канитель

а зачем ты тут?))) бред нести?)

Не, я хочу почитать адепта, которого ты в реальность вернул. Но походу рука-лицо.

Відповідь на повідомлення Канитель

Михелс обладатель КЧ, какая же это пресса это факт.. Хотя кому я.. шо там сегодня в Криворожском драматическом показывать будут?

Факты достаточно было перечислить и свои критерии в определениях и не взрываться, доказывая каждому встречному, против чего он и не возражает. В общем ты полдня потратил на просто сильного тренера и адептов, которых нет возможно. Я скакала за вами... Шо там в драматическом дают, тебе гугл подскажет, не пойму причем я к нему.

шо тут Канітєль все ще кланяється? ))) ну це просто ржач, тільки не кажіть мені що він із Донецька. Ну це не може у здорової людини просто від імені Лобановського так пердак горіти.

Відповідь на повідомлення drrust

шо тут Канітєль все ще кланяється? ))) ну це просто ржач, тільки не кажіть мені що він із Донецька. Ну це не може у здорової людини просто від імені Лобановського так пердак горіти.

Та йому не звикати. Павлоград - це фактично західний донбас. А взагалі таки куню вишвирнули з юлеботів після виборів. Чувак аж за футбол почав писати. Начитався статєєк з тирнету і вже він спєц)) ржачний бот...

Відповідь на повідомлення Канитель

ах-да пресса..вот оно чо...))) а я думал пресса говорила о руке Бога, Аргентине, и божественном марике.. а она оказывается вот о ком говорила в 86-м..) В Северной Корее пресса ваще вон всё уже выиграла .. ахаха новый критерий чемпионов от адептов - "шо говорила пресса"))

Какой забавный Кунительман:))) Всего 3 часа назад пресса у него была нее*бическим авторитетом:)))) Но прошло 3 часа, сменился опонент, и пресса уже не аргумент:))))))

Залишити коментар

Рейтинг букмекерів

Стрічка новин

07 травня
13:59
Сергій Петько: "Розчаровані, але "Минаю" потрібно чіплятися"
13:44
Тимур Тутєров забиває за "Сандерленд" U-21 в плей-оф АПЛ (Відео)
13:25
Віталій Волочай: "Металіст" має права на відсоток від трансферу Луніна і Мудрика. Але оскільки він не існує, тепер ці кошти отримає УАФ"
13:05
Одноклубник Віктора Коваленка став учасником другої ДТП у цьому році
12:50
Володимир Адамюк провів 100-й матч за "Дніпро-1"
12:35
Розпочався продаж квитків на контрольний матч між збірними Польщі та України
12:20
Микола Балакін працюватиме на півфінальному матчі Ліги Європи "Аталанта" - "Марсель"
12:05
Артем Гагарін: "Кривбас" пропонував грати з "Дніпром-1" о 18:00, але ми не будемо плакатися"
12:00
ПСЖ - "Боруссія" (Д). Анонс та прогноз матчу
11:50
Денис Мірошніченко: "Повітряні тривоги вносять свої корективи, але найголовніше, що ми перемогли "Кривбас"
11:35
Ігор Когут: "Було принципово не дати "Кривбасу" здобути третє місце у нас вдома"
11:10
"Полісся" планує на літо кадрову чистку
10:59
Чемпіонат Франції. "Лілль" - "Ліон" 3:4. Відеоогляд матчу
10:50
Андрій Ярмоленко: "Поки що не думаю про завершення кар'єри"
10:35
Юлія Довбик: "Якщо змінити клуб в Іспанії, який був би для Артема цікавий та мав велику історію, було б непогано"
10:15
Денис Гармаш провів 400-й матч в українській кар’єрі
10:00
Сікан та Шовковський - найкращі гравець та тренер УПЛ квітня
09:45
Олександр Бабич: "Пірін" боровся би в УПЛ за 9-11 місце"
09:30
Чемпіонат України серед жінок: "Ворскла" достроково стала переможцем турніру
09:15
Марсело Б'єлса викликав до збірної Уругваю футболіста-аматора
09:00
Мічел: "Думаю, що Циганков і Довбик залишаться у "Жироні"
08:45
"Челсі" провів переговори з представниками Судакова
08:31
"Динамо" - "Колос" 5:0. Фото
08:30
Плюс 37 артсистем, 25 танків: загальні бойові втрати противника з 24.02.22 по 07.05.24
Більше новин
07 травня
13:59
Сергій Петько: "Розчаровані, але "Минаю" потрібно чіплятися"
13:44
Тимур Тутєров забиває за "Сандерленд" U-21 в плей-оф АПЛ (Відео)
13:25
Віталій Волочай: "Металіст" має права на відсоток від трансферу Луніна і Мудрика. Але оскільки він не існує, тепер ці кошти отримає УАФ"
12:50
Володимир Адамюк провів 100-й матч за "Дніпро-1"
12:35
Розпочався продаж квитків на контрольний матч між збірними Польщі та України
12:20
Микола Балакін працюватиме на півфінальному матчі Ліги Європи "Аталанта" - "Марсель"
12:05
Артем Гагарін: "Кривбас" пропонував грати з "Дніпром-1" о 18:00, але ми не будемо плакатися"
11:50
Денис Мірошніченко: "Повітряні тривоги вносять свої корективи, але найголовніше, що ми перемогли "Кривбас"
11:35
Ігор Когут: "Було принципово не дати "Кривбасу" здобути третє місце у нас вдома"
11:10
"Полісся" планує на літо кадрову чистку
10:50
Андрій Ярмоленко: "Поки що не думаю про завершення кар'єри"
10:15
Денис Гармаш провів 400-й матч в українській кар’єрі
10:00
Сікан та Шовковський - найкращі гравець та тренер УПЛ квітня
09:45
Олександр Бабич: "Пірін" боровся би в УПЛ за 9-11 місце"
09:30
Чемпіонат України серед жінок: "Ворскла" достроково стала переможцем турніру
09:00
Мічел: "Думаю, що Циганков і Довбик залишаться у "Жироні"
08:45
"Челсі" провів переговори з представниками Судакова
08:31
"Динамо" - "Колос" 5:0. Фото
08:30
Плюс 37 артсистем, 25 танків: загальні бойові втрати противника з 24.02.22 по 07.05.24
08:15
Генштаб ЗСУ: Оперативна інформація станом на 06.00 07.05.2024
07:30
УПЛ. Збірна 27-го туру за версією FootBoom
06 травня
23:56
27-й тур УПЛ - розбір польотів: час освіжитися, тінь Гури, економія по-одеськи (Відео)
22:53
Денис Мірошниченко: "Сьогодні ми цілком заслужили цю перемогу, віддавши всі свої сили"
22:02
Чемпіонат України. "Верес" - "Минай" 3:1. Відеоогляд матчу
Більше новин
07 травня
13:44
Тимур Тутєров забиває за "Сандерленд" U-21 в плей-оф АПЛ (Відео)
13:25
Віталій Волочай: "Металіст" має права на відсоток від трансферу Луніна і Мудрика. Але оскільки він не існує, тепер ці кошти отримає УАФ"
13:05
Одноклубник Віктора Коваленка став учасником другої ДТП у цьому році
12:35
Розпочався продаж квитків на контрольний матч між збірними Польщі та України
12:20
Микола Балакін працюватиме на півфінальному матчі Ліги Європи "Аталанта" - "Марсель"
12:00
ПСЖ - "Боруссія" (Д). Анонс та прогноз матчу
10:59
Чемпіонат Франції. "Лілль" - "Ліон" 3:4. Відеоогляд матчу
10:35
Юлія Довбик: "Якщо змінити клуб в Іспанії, який був би для Артема цікавий та мав велику історію, було б непогано"
09:45
Олександр Бабич: "Пірін" боровся би в УПЛ за 9-11 місце"
09:15
Марсело Б'єлса викликав до збірної Уругваю футболіста-аматора
09:00
Мічел: "Думаю, що Циганков і Довбик залишаться у "Жироні"
08:45
"Челсі" провів переговори з представниками Судакова
01:43
Чемпіонат Англії. "Крістал Пелас" – "Манчестер Юнайтед" 4:0. Відеоогляд матчу
00:05
Чемпіонат Франції. 32-й тур. "Ліон" здобуває неймовірну перемогу над "Ліллем"
06 травня
23:51
Едін Терзіч: "ПСЖ напевно зіграє сильніше, ніж у першому матчі"
23:20
Луїс Енріке: "Ми переможемо "Боруссію"
22:26
Томас Тухель хоче працювати в "Челсі" або "Манчестер Юнайтед"
21:38
Колишній наставник збірної Туреччини може очолити Канаду
21:00
"Вест Гем" оголосив про відхід Девіда Мойєса наприкінці сезону
20:18
Джуд Беллінгем: "Підписання контракту з "Реалом" — найкраще, що колись траплялося зі мною"
17:46
"Якщо Вітор Роке не гратиме в "Барселоні", він піде" - агент гравця
17:32
Вірджіл ван Дейк: "Попереду у "Ліверпуля" перехідний період, і я буду його частиною"
17:15
Офіційно: "Уніон" оголосив про відставку Ненада Бьєліци
16:45
Ерік тен Хаг може продовжити кар'єру в "Баварії"
Більше новин
07 травня
01:00
Сеара - КРБ: пряма трансляція матчу
02:00
Жувентуде - Атлетіко Гоіянієнсе: пряма трансляція матчу
02:00
Агія ді Мараба - Флуміненсе: пряма трансляція матчу
02:00
Понте-Прета - Амазонас: пряма трансляція матчу
02:00
Сан-Бернарду - Ферровіаріо: пряма трансляція матчу
02:00
Лондріна - ССА: пряма трансляція матчу
03:00
Сантос - Гуарані: пряма трансляція матчу
19:30
Оснабрюк - Шальке: пряма трансляція матчу
21:30
Аудакс - Демократа: пряма трансляція матчу
22:00
ПСЖ - Боруссія: пряма трансляція матчу
06 травня
00:00
Америка - Атлетіко Сеаренсе: пряма трансляція матчу
00:30
Куяба - Палмейрас: пряма трансляція матчу
00:30
Ботафого - Баія: пряма трансляція матчу
01:00
Сампайо Корреа - Кашіас: пряма трансляція матчу
01:00
Атлетік - АБС: пряма трансляція матчу
01:45
Сіетл Саундерс - Лос-Анджелес Гелаксі: пряма трансляція матчу
13:35
Дніпро-1 - Кривбас: пряма трансляція матчу
18:00
Верес - Минай: пряма трансляція матчу
19:00
Салернітана - Аталанта: пряма трансляція матчу
20:00
Коньяспор - Фенербахче: пряма трансляція матчу
20:00
Антальяспор - Пендикспор: пряма трансляція матчу
20:00
Погонь - Пуща: пряма трансляція матчу
21:00
Ексельсіор - НЕК: пряма трансляція матчу
21:45
Удінезе - Наполі: пряма трансляція матчу
Більше новин
07 травня
12:00
ПСЖ - "Боруссія" (Д). Анонс та прогноз матчу
12:00
ПСЖ - Боруссія: прогноз на матч
06 травня
12:01
"Лілль" - "Ліон". Анонс та прогноз матчу
12:01
"Крістал Пелес" - "Манчестер Юнайтед". Анонс та прогноз матчу
11:45
"Удінезе" - "Наполі". Анонс і прогноз матчу
09:00
"Дніпро-1" - "Кривбас". Анонс та прогноз матчу
09:00
"Салернітана" - "Аталанта". Анонс і прогноз матчу
08:00
"Верес" - "Минай". Анонс та прогноз матчу
16:00
Жувентуде - Атлетіко Гоіянієнсе: прогноз на матч
12:00
Лілль - Ліон: прогноз на матч
12:00
Крістал Пелас - Манчестер Юнайтед: прогноз на матч
11:45
Удінезе - Наполі: прогноз на матч
11:00
Ексельсіор - НЕК: прогноз на матч
10:00
Коньяспор - Фенербахче: прогноз на матч
10:00
Погонь - Пуща: прогноз на матч
09:00
Салернітана - Аталанта: прогноз на матч
08:00
Верес - Минай: прогноз на матч
03:00
Дніпро-1 - Кривбас: прогноз на матч
05 травня
12:30
"Фамалікан" - "Бенфіка". Анонс та прогноз матчу
12:04
"Райо Вальєкано" – "Альмерія". Анонс та прогноз матчу
12:04
"Севілья" – "Гранада". Анонс та прогноз матчу
11:45
"Рома" - "Ювентус". Анонс і прогноз матчу
10:30
"Гайденгайм" - "Майнц". Анонс та прогноз матчу
15:45
Сіетл Саундерс - Лос-Анджелес Гелаксі: прогноз на матч
Більше новин

Рейтинг казино

4500 грн + 100FS
Забрати подарунок →