closer-popup
footboom
Авторизація користувача на сайті footboom1.com
Вхід через соціальні мережі
або
Забули пароль?
Реєстрація
closer-popup
footboom
Реєстрація
Поля відмічені зірочками * обов'язкові для заповнення

Ваша відповідь збережена
Зробіть, будь ласка, прогноз для майбутніх матчів
successful

Дякуємо!

Готово! Перевірте свою електронну пошту на наявність спеціальної пропозиції!
closer-popup

Кооператив "Будет коротким прощание". "Динамо" рассталось с Олегом Гусевым

Кооператив "Будет коротким прощание". "Динамо" рассталось с Олегом Гусевым
Джерело фото:
Змінити розмір a+ a-
6618
56
Фавбет Бонус 10 000 грн
отримати

Долгие проводы - лишние слёзы
Девиз ФК "Динамо" (Киев)

Чуть ли не на следующий день после ухода из футбола Александра Шовковского киевский клуб покинула ещё одна знаковая фигура последнего десятилетия - Олег Гусев. В отличие от вратаря хавбек не завершает пока карьеру, а "просто" ищет новый клуб в статусе свободного агента. В целом ситуация вполне рабочая: в 33 года Гусеву действительно нелегко было, как в былые годы, резвиться на бровке, он перестал проходить в основу, да и на заменку выходил редко. Всё логично, хотя, конечно, от осознания того факта, что "Динамо" в одночасье лишилось двоих легенд - грустно.

Ещё более грустно от осознания факта, как именно оно лишилось Гусева.

Собирай вещи!

В 2009 году журналисты и болельщики недоумённо переглядывались, не понимая, почему в последнем матче сезона Юрий Сёмин не выпустил на поле Максима Шацких, для которого игра против "Шахтёра" (не кого-нибудь!) стала бы отличным завершением карьеры в киевском клубе. Фанаты подготовили баннер "Истребитель МАХ", вы наверняка помните... Но Юрий Палыч оставил форварда на скамейке, не дав попрощаться с публикой. Максим до сих пор в интервью вспоминает, что "было обидно, я даже заплакал".

Гусеву, по большому счёту, тоже не дали попрощаться с публикой, но здесь ситуация иная. Контракт у него с "Динамо" был рассчитан до конца текущего сезона, так что прощальный матч, по идее, можно было ожидать по весне. Однако громом среди ясного неба прозвучало известие, что соглашение игрока и клуба расторгнуто и футболисту присвоен статус свободного агента. Судя по словам Олега - "Руководство "Динамо" сообщило мне, что наше сотрудничество подошло к концу" - инициатором такого поступка был именно клуб. Это подтверждается и другими словами из интервью: "Нашёл ли я какие-то варианты? Каким образом, если о решении "Динамо" узнал только вчера?!"

Читайте также: Олег Гусев: "Динамо" сообщило, что наше сотрудничество подошло к концу. Теперь я - свободный агент"

Затем на официальном сайте киевлян появилось не то заявление, не то обращение президента клуба Игоря Суркиса к Гусеву. Не знаю, как вам, а меня здорово покоробила первая же строка: "Дорогой Олег! К сожалению, пришло время завершения твоей футбольной карьеры в составе "Динамо"..." Такое впечатление, что человека тупо ставят перед фактом, невзирая на действующий контракт. Всё, парень, время пришло. Собирай манатки и вали.

Кто виноват?

Нет, конечно, дальше в заявлении идут правильные, хотя и банальные, слова о футбольном мастерстве и человеческой надёжности, о том, что "высоко ценим и спасибо", и даже о том, что "завершение твоей карьеры, так же как и карьеры твоих звездных партнеров по команде, будет обязательно отмечено всеми нами вместе с болельщиками, любимцем которых ты был все эти годы и будешь оставаться всегда". То есть на прощальный матч в целом рассчитывать можно. А сейчас - иди.

Ничего плохого сказать не хочу. Контракт я не читал - может быть, там опция расторжения со стороны клуба присутствует в лучшем виде. На встрече (или при разговоре по телефону) Гусева с Суркисом не присутствовал - возможно, они расстались как лучшие друзья. Однако же вся эта история всё равно нехорошо пахнет и оставляет неприятное послевкусие. Разве так прощаются с игроком, который, может, и не стал настоящей легендой, но, тем не менее, много лет исправно пахал? В чём-чём Гусева не обвинить никак, так это в равнодушии. Было всякое, и провалы, и триумфы, но человек отдавал всего себя...

На днях я написал материал, поводом для которого стал уход Шовковского, но в целом - совсем не про Шовковского, а про "Динамо". В материале ни разу не упомянута была фамилия Суркиса. Я сделал это намеренно - в моём понимании основная вина за то, что киевский клуб в последнее десятилетие неотвратимо сдаёт позиции, лежит на игроках и тренерах. Но ведь этих тренеров кто-то назначает? Этих игроков кто-то покупает? И ладно бы игроки и тренеры - но вот такие истории, как с Шацких и Гусевым, не красят ни "Динамо", ни Суркиса. Почитайте также фейсбук Ващука: он пишет очень интересные истории из жизни, вспоминая свою карьеру, и немало места посвятил президенту клуба.

Читайте также: Владислав Ващук: "Лобановский выпивал бокал пива за обедом на глазах у команды"

"Давай, Олег"!

В том, что "Динамо" в последние годы перестаёт быть командой, однозначно есть вина президента клуба. Это очевидно, и по-другому быть не может. В том, что такая-то компания потерпела крах, всегда виноват и её руководитель, а не только тупые работники с руками из ягодиц. Чего ж ты, такой красивый, их нанимал, и куда потом смотрел? Он, конечно, в своём праве: моя компания, чего хочу, то и ворочу, - но и мы в своём праве давать оценки деятельности. Тем более если, как в случае с футбольным клубом, деятельность эта публична...

А что касается Гусева - надеюсь, что он зимой отыщет себе команду, которой сможет принести пользу. Есть один малоизвестный фактик, которым со мной поделились сведущие коллеги (если не обманули, конечно): в тяжёлые минуты на футбольном поле Олег разговаривает сам с собой, находя таким образом дополнительные силы и мотивацию. Вполне возможно, что и сейчас, процедив сквозь сжатые зубы: "Давай, Олег!" - он преодолеет жизненную коллизию. Очень хотелось бы, чтобы так и произошло.

Популярні новини
Оцініть матеріал
Поділитися
Коментарі (56) Всі коментарі

А попрощатись нормально з людиною так сил і не вистачило. Ні з СаШО, ні з Гусєвим.

Відповідь на повідомлення Локи

Вибачай, але ти тулиш хуєту. Гусєва зробили цапом відбувайла. Купили Громова, який ні чим не кращий за Олега, а з ним самим підписали річний контракт. На греця? Шарахання в стилі імбіцильного Сцуркіса та його друга Реброва. Ох, так, Громова не купили, його взяли, як і Гадкого, Морозюка, Петровича, Мораеса...

Тулиш ти тут! От я б хотів тебе побачити на чолі контори, де тебе шантажують, вибиваючи чудесний контракт. Ще минулого року розпочався цей конфлікт і Гусєв повів себе нечистоплотно тому й Сурок його прихопив. І правильно зробив. А оці всі скиглення про динамівські серця і здоров"я втрачене... Дурня все це! Футболіст - профі! Якби він вів себе як профі, а не вибивав зайвий лімон для молодої жєни - отримав би по заслугах. А тепер наведи приклад, як прощаються з футболістами в Барселоні, Реалі... По твоїм принципам - може вболівальникам його ще й в дупу цілувати? Так то кротівські привілеї.

Відповідь на повідомлення RAGE

Сурку давно пора було позбутися Гусєва, відпустити його в Метал за 8-10 лімонів, свого часу, то було б добре. І Гусєв повинен був іти, але кожного разу вибивав собі гарний контракт. Проте, він мав розуміти, що так вічно відбуватися не може. А в тому, що він повинен бути профі і що за це отримував зарплатню, не маленьку, тут ти правий. А то зробили з Олега мученика... В одному випадку з ним вчинили негарно - це коли за гроші понабирали в збірну кротівських сепарів,а його бортонули. Як виявилося - вийшло на краще. Не позорився на Євро.

Тут другое. Суть не в том, что Олег - наемный сотрудник. В этой плоскости всё ок. Никто никому ничего по баблу не должен. Человек - да - получал денег, даже не играя, смысла дальше в этом нет, разошлись. Вопрос в проводах нормальных. Это уже - ВНЕ вектора взаимоотношений "руководитель - наёмный сотрудник". Если "Динамо" - не закрытое предприятие, производящее гвозди по заказам из Зимбабве, а публичная история, апеллирующая к таким НЕмеркантильным материям, как "преданность клубу", "клубный патриотизм" и т.п, то мы отходим от материального вектора и переходим в плоскость имиджевой составляющей клуба. А здесь - беда бедовая, прокол у нас тут тотальный. Клуб, который самых заслуженных своих игроков отправляет на четыре стороны подобным образом, не вправе рассчитывать на "патриотическую" составляющую молодых футболистов. Молодые пацаны видят отношение к легендам клуба и мотают себе на ус, что из этой богадельни лучше мотать удки по первому запросу. Вот и всё. Если обоих Михалычей такой расклад (меркантильный only) устраивает - вопросов нет. Но тогда нужно поменьше в своих интервью наливать о "динамовских сердцах", "динамовском духе" и прочей лирики. )

Суркис давно прячется за спинами тренеров, прикрывая сове д***мо в отношении к героям Динамо... Разговоров много а ведь это все не более чем пустобрехство... С автором согласен - Шацких, Шовковский, Гусев... Там прикрылись Тепло*опом теперь эСэР... Но и это была бы фигня, но сам СР... У него не "ёкает"? Он со всем согласен??? Но и здесь ладно, мы чего-то не знаем... А что историю с ЛОРом забыли? Мужик все сделал, что ему громогласно ставили в задачу - вытащил клуб в весеннюю часть ЕК, нормально отыграли последние матчи в ЧУ и... И его поменяли на Тепло*опа - во втором пришествии.. То что в команде разброд и шатание - имеет корни и с несостоявшимися трансферами - Ярмола, Хачик... Т.е. по фвакту пан Сцуркис не просто пи***бол - великая пад***ль!

Відповідь на повідомлення Leo

Суркис давно прячется за спинами тренеров, прикрывая сове д***мо в отношении к героям Динамо... Разговоров много а ведь это все не более чем пустобрехство... С автором согласен - Шацких, Шовковский, Гусев... Там прикрылись Тепло*опом теперь эСэР... Но и это была бы фигня, но сам СР... У него не "ёкает"? Он со всем согласен??? Но и здесь ладно, мы чего-то не знаем... А что историю с ЛОРом забыли? Мужик все сделал, что ему громогласно ставили в задачу - вытащил клуб в весеннюю часть ЕК, нормально отыграли последние матчи в ЧУ и... И его поменяли на Тепло*опа - во втором пришествии.. То что в команде разброд и шатание - имеет корни и с несостоявшимися трансферами - Ярмола, Хачик... Т.е. по фвакту пан Сцуркис не просто пи***бол - великая пад***ль!

Он (Суркис) просто нулевый менеджер. И весь штат у него такой же. Вот и вся проблема... Здесь вопрос не в личных качествах. Должна быть система. Во всем. А ее нет и не было никогда. Сплошная вечная "отсебятина".

Відповідь на повідомлення Павел Булах

Тут другое. Суть не в том, что Олег - наемный сотрудник. В этой плоскости всё ок. Никто никому ничего по баблу не должен. Человек - да - получал денег, даже не играя, смысла дальше в этом нет, разошлись. Вопрос в проводах нормальных. Это уже - ВНЕ вектора взаимоотношений "руководитель - наёмный сотрудник". Если "Динамо" - не закрытое предприятие, производящее гвозди по заказам из Зимбабве, а публичная история, апеллирующая к таким НЕмеркантильным материям, как "преданность клубу", "клубный патриотизм" и т.п, то мы отходим от материального вектора и переходим в плоскость имиджевой составляющей клуба. А здесь - беда бедовая, прокол у нас тут тотальный. Клуб, который самых заслуженных своих игроков отправляет на четыре стороны подобным образом, не вправе рассчитывать на "патриотическую" составляющую молодых футболистов. Молодые пацаны видят отношение к легендам клуба и мотают себе на ус, что из этой богадельни лучше мотать удки по первому запросу. Вот и всё. Если обоих Михалычей такой расклад (меркантильный only) устраивает - вопросов нет. Но тогда нужно поменьше в своих интервью наливать о "динамовских сердцах", "динамовском духе" и прочей лирики. )

Ну, все нібито по полицям... А то, що в суркісів корпоративна етика якась кривобока, зрозуміло давно. Чого вартий приклад Шацьких. Мені здається, що сурки вважають, що їх має цілувати вся торсида з футболістами разом лише тому, що вони дають можливість грати та вболівати за клуб. Власне, трохи особисто бачив методи керівництва Сурка меншого, не в футбольній індустрії. Найгірший еталон зарозумілого хама-феодала.

Відповідь на повідомлення toledo

Он (Суркис) просто нулевый менеджер. И весь штат у него такой же. Вот и вся проблема... Здесь вопрос не в личных качествах. Должна быть система. Во всем. А ее нет и не было никогда. Сплошная вечная "отсебятина".

Как раз в личных... Повторюсь с постов выше - с таким отношениям к легендам - лучше не вспоминать о "динамовском духе", "о человеке с двумя сердцами" и т.д. и т.п. Нет в человеке ничего от человека - одна блевотина! А менеджер... Менеджером можешь ты не быть - а человеком быть ОБЯЗАН!

Відповідь на повідомлення Павел Булах

Тут другое. Суть не в том, что Олег - наемный сотрудник. В этой плоскости всё ок. Никто никому ничего по баблу не должен. Человек - да - получал денег, даже не играя, смысла дальше в этом нет, разошлись. Вопрос в проводах нормальных. Это уже - ВНЕ вектора взаимоотношений "руководитель - наёмный сотрудник". Если "Динамо" - не закрытое предприятие, производящее гвозди по заказам из Зимбабве, а публичная история, апеллирующая к таким НЕмеркантильным материям, как "преданность клубу", "клубный патриотизм" и т.п, то мы отходим от материального вектора и переходим в плоскость имиджевой составляющей клуба. А здесь - беда бедовая, прокол у нас тут тотальный. Клуб, который самых заслуженных своих игроков отправляет на четыре стороны подобным образом, не вправе рассчитывать на "патриотическую" составляющую молодых футболистов. Молодые пацаны видят отношение к легендам клуба и мотают себе на ус, что из этой богадельни лучше мотать удки по первому запросу. Вот и всё. Если обоих Михалычей такой расклад (меркантильный only) устраивает - вопросов нет. Но тогда нужно поменьше в своих интервью наливать о "динамовских сердцах", "динамовском духе" и прочей лирики. )

погоджусь за 2 площини, погоджусь за найманий працівник, але не погоджусь за проводи. я вже вище в останньому реченні написав чому. наведу аналогію із життя, щоб проілюструвати. є допустім, заслужений лікар, який чесно і добросовісно пропрацював свій вік, має пошану від пацієнтів, колег, молоді. і йому допустім 60 років (чи скільки там нині на пенсію нада?). і чоловік чесно йде з роботи. нормальний, адекватний профі, з якими всіх поєднують хороші стосунки, повага тощо. людям реально шкода що він іде, бо ще вчора він тягнув лямку як віл і все таке. і звісно такий чоловік заслуговує на красиві і щирі проводи. однак в реальності часто так буває шо нікто нікуда ні ідьот - і тоді вчора-хороший-хірург стає тормозом, який щосили чіпляється за повагу, якої вже нема, за професію яку вже не може виконувати, за гроші які не заробляє, за керівництво, яке не розуміє сам. і в якийсь момент 70-річного дідугана що й рецепт виписати не може з почуттям полегшення випирають на пенсію, обмежившись формальними проводами. так і у футболістів. та й цілком у житті. ібо "красуня має вчасно розбити дзеркало"...

Відповідь на повідомлення Mahno

погоджусь за 2 площини, погоджусь за найманий працівник, але не погоджусь за проводи. я вже вище в останньому реченні написав чому. наведу аналогію із життя, щоб проілюструвати. є допустім, заслужений лікар, який чесно і добросовісно пропрацював свій вік, має пошану від пацієнтів, колег, молоді. і йому допустім 60 років (чи скільки там нині на пенсію нада?). і чоловік чесно йде з роботи. нормальний, адекватний профі, з якими всіх поєднують хороші стосунки, повага тощо. людям реально шкода що він іде, бо ще вчора він тягнув лямку як віл і все таке. і звісно такий чоловік заслуговує на красиві і щирі проводи. однак в реальності часто так буває шо нікто нікуда ні ідьот - і тоді вчора-хороший-хірург стає тормозом, який щосили чіпляється за повагу, якої вже нема, за професію яку вже не може виконувати, за гроші які не заробляє, за керівництво, яке не розуміє сам. і в якийсь момент 70-річного дідугана що й рецепт виписати не може з почуттям полегшення випирають на пенсію, обмежившись формальними проводами. так і у футболістів. та й цілком у житті. ібо "красуня має вчасно розбити дзеркало"...

Не згоден... Якщо ти порівнюєшь Гусєва з 60-річним хірургом то... Ти не знаєш про кого ведеш мову...

Відповідь на повідомлення Mahno

погоджусь за 2 площини, погоджусь за найманий працівник, але не погоджусь за проводи. я вже вище в останньому реченні написав чому. наведу аналогію із життя, щоб проілюструвати. є допустім, заслужений лікар, який чесно і добросовісно пропрацював свій вік, має пошану від пацієнтів, колег, молоді. і йому допустім 60 років (чи скільки там нині на пенсію нада?). і чоловік чесно йде з роботи. нормальний, адекватний профі, з якими всіх поєднують хороші стосунки, повага тощо. людям реально шкода що він іде, бо ще вчора він тягнув лямку як віл і все таке. і звісно такий чоловік заслуговує на красиві і щирі проводи. однак в реальності часто так буває шо нікто нікуда ні ідьот - і тоді вчора-хороший-хірург стає тормозом, який щосили чіпляється за повагу, якої вже нема, за професію яку вже не може виконувати, за гроші які не заробляє, за керівництво, яке не розуміє сам. і в якийсь момент 70-річного дідугана що й рецепт виписати не може з почуттям полегшення випирають на пенсію, обмежившись формальними проводами. так і у футболістів. та й цілком у житті. ібо "красуня має вчасно розбити дзеркало"...

Не треба порівнювати пару десятків зайвих років з зайвою половиною сезону. Весною ж, коли Гонсалес дурня клеїв, хто грав, хто забивав? Отож. Це - по-перше. Тобто термін різний. Вже не дуже коректно. По-друге. Навіть якщо були якісь "тьоркі" по контракту, навіть якщо там, може, хтось когось послав, все одно: красиво проводити гравця такого калібру - то бонус в іміджеву складову клубу, внесок, з якого будуть дивіденди. Паросток в землю. Що зійде.

Відповідь на повідомлення Leo

Не згоден... Якщо ти порівнюєшь Гусєва з 60-річним хірургом то... Ти не знаєш про кого ведеш мову...

А що не так з Гусєвим? Він тупо пішов на шантаж. Тепер йому потрібно вечоринку влаштувати і провести? То збирай таких вболівальників, вас он як багато, скиньтеся і закатіть Олєжкє концерт!

Відповідь на повідомлення Павел Булах

Не треба порівнювати пару десятків зайвих років з зайвою половиною сезону. Весною ж, коли Гонсалес дурня клеїв, хто грав, хто забивав? Отож. Це - по-перше. Тобто термін різний. Вже не дуже коректно. По-друге. Навіть якщо були якісь "тьоркі" по контракту, навіть якщо там, може, хтось когось послав, все одно: красиво проводити гравця такого калібру - то бонус в іміджеву складову клубу, внесок, з якого будуть дивіденди. Паросток в землю. Що зійде.

От все добре! З у сім по "бонусу" погоджуюся. Одна ремарка! Так як спаплюжив все динамівське Сурок, то гарні проводи Гусєва, швидше не бонус, а чергове лицемірство.

Відповідь на повідомлення RAGE

А що не так з Гусєвим? Він тупо пішов на шантаж. Тепер йому потрібно вечоринку влаштувати і провести? То збирай таких вболівальників, вас он як багато, скиньтеся і закатіть Олєжкє концерт!

Які докази ви маєте змогу представити? Якщо це тільки слова Суркіса - то для мене це не доказ, він вже стільки брехав - що віри йому нема ні у чому!

Відповідь на повідомлення Leo

Які докази ви маєте змогу представити? Якщо це тільки слова Суркіса - то для мене це не доказ, він вже стільки брехав - що віри йому нема ні у чому!

Я так зрозумів, що будь-який доказ можна не прийняти, а є лише твоя особиста, вперта думка? Та й особливих доказів не потрібно - досить аналітичний розум і необхідна кількість інформації. Тут тьорки в тому руслі, що Сурок гівно (дико погоджуюся з цим твердженням), а Олєжка просто красень (а тут ще питання). А тепер уяви, що ти хазяїн маленького заводика, де в тебе є старенький токар 6-го розряду. Вже підсліпкуватий, але досвідчений. Діла в твого заводика повна дупа. Ти економиш на всьому. Звільнив всіх працівників, що є тягарем на ФОП. І от закінчився контракт з твоїм токарем і ти його вмовляєш: буцім-то залишилася молодь, допоможи їм словом і ділом стати на ноги, все життя на заводі, то якийсь там патріотизм, а тобі відповідь - досмертний контракт і зарплата вдвічі більша! І тут головне! Гарно послати на... Ні, в тому сенсі, що потиснути руки і розійтися з усіма фанфарами. Хто чекав подібного від сурка - наівняк. А як вчинив кожен із нас - невідомо.

Відповідь на повідомлення Павел Булах

Не треба порівнювати пару десятків зайвих років з зайвою половиною сезону. Весною ж, коли Гонсалес дурня клеїв, хто грав, хто забивав? Отож. Це - по-перше. Тобто термін різний. Вже не дуже коректно. По-друге. Навіть якщо були якісь "тьоркі" по контракту, навіть якщо там, може, хтось когось послав, все одно: красиво проводити гравця такого калібру - то бонус в іміджеву складову клубу, внесок, з якого будуть дивіденди. Паросток в землю. Що зійде.

Павел, "Паросток в землю. Що зійде." - это слишком патетично. На мой взгляд. Когда речь идёт о людях миллионерах. Это в древние времена у нас бегали кумиры за 200 р. в месяц и 300 долларов премия за выигранный матч где-то в Европе, на которые покупался телевизор и видеомагнитофон. Вот эти и заслуживали особого уважения, потому что "они были как мы", свои, родные, плоть от плоти, ненамного нас богаче деньгами, но тем не менее прославившие спортивно... Сейчас Олег должен был бы сам накрыть огромную поляну своим болельщикам и клубу, сделавшего его из нуля (каким есть народ украинский) избранным миллионером. Хотя бы как часть неуплаченных стране налогов. Суркис вам не нравится? Так ведь Суркис и платил эти ему миллионы, не вы же, критики? :)

Відповідь на повідомлення Leo

Не згоден... Якщо ти порівнюєшь Гусєва з 60-річним хірургом то... Ти не знаєш про кого ведеш мову...

я вважаю що Гусєв уже років 2 тому відіграв своє. не хочу розводити дискусію сильно з цього приводу, однак після матчу проти Польщі ОГ вже не показав нічого особливого ніколи. Да, чисто по-ветеранські щось там закривав, латав дірки як справедливо відмітив ПБ. я не проти гарних проводів. але проти ДК як клубу пенсіонерів. із завершенням карьєри життя не закінчується. тому ж Гусєву лише 30 і чуть чуть, для чоловіка це ще часто тільки старт. тож розводити якісь чуйства із приводу непродовження контракту - навіщо?

Відповідь на повідомлення RAGE

Я так зрозумів, що будь-який доказ можна не прийняти, а є лише твоя особиста, вперта думка? Та й особливих доказів не потрібно - досить аналітичний розум і необхідна кількість інформації. Тут тьорки в тому руслі, що Сурок гівно (дико погоджуюся з цим твердженням), а Олєжка просто красень (а тут ще питання). А тепер уяви, що ти хазяїн маленького заводика, де в тебе є старенький токар 6-го розряду. Вже підсліпкуватий, але досвідчений. Діла в твого заводика повна дупа. Ти економиш на всьому. Звільнив всіх працівників, що є тягарем на ФОП. І от закінчився контракт з твоїм токарем і ти його вмовляєш: буцім-то залишилася молодь, допоможи їм словом і ділом стати на ноги, все життя на заводі, то якийсь там патріотизм, а тобі відповідь - досмертний контракт і зарплата вдвічі більша! І тут головне! Гарно послати на... Ні, в тому сенсі, що потиснути руки і розійтися з усіма фанфарами. Хто чекав подібного від сурка - наівняк. А як вчинив кожен із нас - невідомо.

Бг-г-г... 73 річний токар наразі працює на одному з київських водоканалів... Головний інженер його вже 3 роки сам, своїм авто возить на роботу... А що робить коли з молодих ледащь ніхто не вміє нарізати різьбу... Ну це так про останній приклад... А відносно Олега, я його абсолютно не ідеалізую... В мене теж були молоді красені, але кожен отримував по заслугах... Бо до того, коли вмикаються у них білі таргани - були часи, коли вони допомагали мені запустити виробництво... Й про це я дуже добре повинен пам"ятати, коли вони переказяться й повернуться назад - кращіх співробітників я б не бажав... А Олег для ДК й вболівальників робив дуже великий обсяг роботи й радував нас раз по раз... Й заслужив на прощальний матч у ДК й у збірній...

Відповідь на повідомлення Arctic

Павел, "Паросток в землю. Що зійде." - это слишком патетично. На мой взгляд. Когда речь идёт о людях миллионерах. Это в древние времена у нас бегали кумиры за 200 р. в месяц и 300 долларов премия за выигранный матч где-то в Европе, на которые покупался телевизор и видеомагнитофон. Вот эти и заслуживали особого уважения, потому что "они были как мы", свои, родные, плоть от плоти, ненамного нас богаче деньгами, но тем не менее прославившие спортивно... Сейчас Олег должен был бы сам накрыть огромную поляну своим болельщикам и клубу, сделавшего его из нуля (каким есть народ украинский) избранным миллионером. Хотя бы как часть неуплаченных стране налогов. Суркис вам не нравится? Так ведь Суркис и платил эти ему миллионы, не вы же, критики? :)

Я сам всегда был стронником предельно прагматичного отношения к нынешнему футбольному бизнесу. Статьи даже писал о романтиках на марше - старожилы должны помнить. ) Я о другом. Повторю: "Если обоих Михалычей такой расклад (меркантильный only) устраивает - вопросов нет. Но тогда нужно поменьше в своих интервью наливать о "динамовских сердцах", "динамовском духе" и прочей лирики."(с) Смотря что они строят. Слишком много разговоров у них о "потустороннем". Если так - ок, делайте упор. Динамовские сердца, бело-синий дух и т.п. Но тогда как-то последовательно нужно, системнее, верно? )

Відповідь на повідомлення Mahno

я вважаю що Гусєв уже років 2 тому відіграв своє. не хочу розводити дискусію сильно з цього приводу, однак після матчу проти Польщі ОГ вже не показав нічого особливого ніколи. Да, чисто по-ветеранські щось там закривав, латав дірки як справедливо відмітив ПБ. я не проти гарних проводів. але проти ДК як клубу пенсіонерів. із завершенням карьєри життя не закінчується. тому ж Гусєву лише 30 і чуть чуть, для чоловіка це ще часто тільки старт. тож розводити якісь чуйства із приводу непродовження контракту - навіщо?

Динамо, якщо хоче бути тим про що постійно говорить, повинно розуміти, що гравець на своєму піку грає максимум 5 років. І не потрібно тримати більше! Нам потрібні пікові гравці. Це ще говорив, досить грубо, Лобановський. Далі з ними прощаємось. Сурок цього робити не може (а взагалі - щось може робити толково?). Щодо Олега! Без швидкості він вже ніщо! Ніколи не виділявся світлою головою. Вже просто дратувала його гра "до першого стовпа" і тупе марнування моментів незграбними прострілами. Тому давно потрібно було продавати! Влаштували з Динамо будинок престарілих!

Відповідь на повідомлення Павел Булах

Я сам всегда был стронником предельно прагматичного отношения к нынешнему футбольному бизнесу. Статьи даже писал о романтиках на марше - старожилы должны помнить. ) Я о другом. Повторю: "Если обоих Михалычей такой расклад (меркантильный only) устраивает - вопросов нет. Но тогда нужно поменьше в своих интервью наливать о "динамовских сердцах", "динамовском духе" и прочей лирики."(с) Смотря что они строят. Слишком много разговоров у них о "потустороннем". Если так - ок, делайте упор. Динамовские сердца, бело-синий дух и т.п. Но тогда как-то последовательно нужно, системнее, верно? )

Верно!

Відповідь на повідомлення Павел Булах

Я сам всегда был стронником предельно прагматичного отношения к нынешнему футбольному бизнесу. Статьи даже писал о романтиках на марше - старожилы должны помнить. ) Я о другом. Повторю: "Если обоих Михалычей такой расклад (меркантильный only) устраивает - вопросов нет. Но тогда нужно поменьше в своих интервью наливать о "динамовских сердцах", "динамовском духе" и прочей лирики."(с) Смотря что они строят. Слишком много разговоров у них о "потустороннем". Если так - ок, делайте упор. Динамовские сердца, бело-синий дух и т.п. Но тогда как-то последовательно нужно, системнее, верно? )

Роман Бочкала о нашем футболе: "У нас набор миллионеров. Зажравшихся, с потухшим взглядом." А Вы проводы требуете? ;)

Відповідь на повідомлення Leo

Бг-г-г... 73 річний токар наразі працює на одному з київських водоканалів... Головний інженер його вже 3 роки сам, своїм авто возить на роботу... А що робить коли з молодих ледащь ніхто не вміє нарізати різьбу... Ну це так про останній приклад... А відносно Олега, я його абсолютно не ідеалізую... В мене теж були молоді красені, але кожен отримував по заслугах... Бо до того, коли вмикаються у них білі таргани - були часи, коли вони допомагали мені запустити виробництво... Й про це я дуже добре повинен пам"ятати, коли вони переказяться й повернуться назад - кращіх співробітників я б не бажав... А Олег для ДК й вболівальників робив дуже великий обсяг роботи й радував нас раз по раз... Й заслужив на прощальний матч у ДК й у збірній...

У збірній? Ну-ну:))))))) Якщо в збірній у когось таке й буде - то це Толя Полено!

Відповідь на повідомлення Arctic

Роман Бочкала о нашем футболе: "У нас набор миллионеров. Зажравшихся, с потухшим взглядом." А Вы проводы требуете? ;)

Если клубные босс играют в эту игру - да. Я ж написал всё выше, зачем повторяться? ) А цитата есть еще наряднее. По итогам выступления на Евро. -- ... Не вижу смысла что либо обсуждать. Теперь можно спокойно смотреть, как люди Играют в Футбол. Те, кто умеют. А сборище миллионеров по случаю - едет обратно к своим бентли, клубам и инстаграмам. И останется в памяти людской, как человеки, застрявшие в своем сне. Это, кстати, касается и Украины. И не касается - Венгрии, Словакии и Албании.

Відповідь на повідомлення Павел Булах

Я сам всегда был стронником предельно прагматичного отношения к нынешнему футбольному бизнесу. Статьи даже писал о романтиках на марше - старожилы должны помнить. ) Я о другом. Повторю: "Если обоих Михалычей такой расклад (меркантильный only) устраивает - вопросов нет. Но тогда нужно поменьше в своих интервью наливать о "динамовских сердцах", "динамовском духе" и прочей лирики."(с) Смотря что они строят. Слишком много разговоров у них о "потустороннем". Если так - ок, делайте упор. Динамовские сердца, бело-синий дух и т.п. Но тогда как-то последовательно нужно, системнее, верно? )

"Если обоих Михалычей такой расклад (меркантильный only) устраивает - вопросов нет." - именно так они и думают, как мне кажется. Человек получил более чем достаточно от клуба, большинству смертных и не снилось столько получить за такие трудозатраты..

Відповідь на повідомлення RAGE

Тулиш ти тут! От я б хотів тебе побачити на чолі контори, де тебе шантажують, вибиваючи чудесний контракт. Ще минулого року розпочався цей конфлікт і Гусєв повів себе нечистоплотно тому й Сурок його прихопив. І правильно зробив. А оці всі скиглення про динамівські серця і здоров"я втрачене... Дурня все це! Футболіст - профі! Якби він вів себе як профі, а не вибивав зайвий лімон для молодої жєни - отримав би по заслугах. А тепер наведи приклад, як прощаються з футболістами в Барселоні, Реалі... По твоїм принципам - може вболівальникам його ще й в дупу цілувати? Так то кротівські привілеї.

А нафіга Сурок з ним тоді минулого року контракт підписував???

Відповідь на повідомлення RAGE

Динамо, якщо хоче бути тим про що постійно говорить, повинно розуміти, що гравець на своєму піку грає максимум 5 років. І не потрібно тримати більше! Нам потрібні пікові гравці. Це ще говорив, досить грубо, Лобановський. Далі з ними прощаємось. Сурок цього робити не може (а взагалі - щось може робити толково?). Щодо Олега! Без швидкості він вже ніщо! Ніколи не виділявся світлою головою. Вже просто дратувала його гра "до першого стовпа" і тупе марнування моментів незграбними прострілами. Тому давно потрібно було продавати! Влаштували з Динамо будинок престарілих!

Це ти англам розкажи... Вони добряче порегочуть... )))

Відповідь на повідомлення Павел Булах

Я сам всегда был стронником предельно прагматичного отношения к нынешнему футбольному бизнесу. Статьи даже писал о романтиках на марше - старожилы должны помнить. ) Я о другом. Повторю: "Если обоих Михалычей такой расклад (меркантильный only) устраивает - вопросов нет. Но тогда нужно поменьше в своих интервью наливать о "динамовских сердцах", "динамовском духе" и прочей лирики."(с) Смотря что они строят. Слишком много разговоров у них о "потустороннем". Если так - ок, делайте упор. Динамовские сердца, бело-синий дух и т.п. Но тогда как-то последовательно нужно, системнее, верно? )

Золотые и разумные слова...

Відповідь на повідомлення RAGE

Мабуть, в любові до Сурка звинуватити мене важко... Прочитавши дописувачів можу сказати лише одне! Може досить робити з Гусева святого мученика? Професіонал грає і заробляє гроші! А він не погано в Динамо заробив. А от тупоголовий Сурок замість створювання сім"ї прихлєбаїв повинен був усвідомлювати, що більше 5 років гравець не повинен грати в клубі, бо більше на необхідному рівні він не зіграє! І пішли всі на...й з тими динамівськими серцями і т. д. Це повинен розуміти і ідіот Сурок і сам Гусєв. А тепер він може й потрібен би був Динамо, локально, та завеликі апетити. Тож явна ситуація коси та камня! Гусь вимагає хороший контракт, а Динамо не піде, і правильно, на його умови. Тому - допобачення!

ты не понял главного во всем этом - вопрос не в том нужен он или нет, вопрос в том, что так с людьми не расстаются...

Відповідь на повідомлення RAGE

У збірній? Ну-ну:))))))) Якщо в збірній у когось таке й буде - то це Толя Полено!

Тобто Гусєв й у збірній нічого не зробив?

" Но Юрий Палыч оставил форварда н скамейке, не дав попрощаться с публикой" Шацких тот матч с Шахтером с трибун смотрел, Семин его даже в заявку не включил.

Залишити коментар

Рейтинг букмекерів

Стрічка новин

28 квітня
13:32
Sport.es: "Манчестер Юнайтед" готовий віддати понад 80 мільйонів євро за захисника "Барселони"
13:20
Перша ліга. "Маріуполь" - "Епіцентр". Пряма трансляція
13:13
Джо Коул: "VAR позбавляє футбол пристрасті"
13:05
Перша ліга. "Нива" - "Гірник-Спорт". Пряма трансляція
12:59
Луїс Енріке: "Я переконаний, що ПСЖ дійде до фіналу Ліги чемпіонів"
12:44
Томас Тухель може очолити "Челсі" або "Манчестер Юнайтед"
12:35
"Маріуполь" - "Епіцентр": прогноз Віктора Козіна
12:30
"Порту" - "Спортінг". Анонс та прогноз матчу
12:25
Віталій Миколенко: "Відчуваю, що стаю стабільнішим, а це дуже важливо"
12:15
"Зоря" - "Оболонь": стартові склади
12:02
"Бетіс" – "Севілья". Анонс та прогноз матчу
12:02
"Марсель" - "Ланс". Анонс та прогноз матчу
11:51
Віталій Буяльський: "Матч з "Дніпром-1" ми терпіли"
11:45
"Фіорентина" - "Сассуоло". Анонс і прогноз матчу
11:30
Перша ліга. "Вікторія" - "Агробізнес". Пряма трансляція
11:27
"Мені начхати" - Мюллер про конфлікт Тухеля та Хенеса
11:11
Юрген Клопп прокоментував конфлікт із Салахом
10:48
У мережі з'явився зразок виїзної форми "Манчестер Юнайтед" наступного сезону (Фото, Відео)
10:30
"Дармштадт" - "Гайденгайм". Анонс та прогноз матчу
10:30
Артета розповів про консультації з Венгером перед вирішальними матчами "Арсенала"
10:17
Гаррі Кейн побив черговий рекорд Бундесліги
10:00
"Ліон" - "Монако". Анонс та прогноз матчу
09:54
"Баєр" встановив рекорд за тривалістю безпрограшної серії в Європі у XXI столітті
09:30
"Вільярреал" – "Райо Вальєкано". Анонс та прогноз матчу
Більше новин
28 квітня
13:20
Перша ліга. "Маріуполь" - "Епіцентр". Пряма трансляція
13:05
Перша ліга. "Нива" - "Гірник-Спорт". Пряма трансляція
12:35
"Маріуполь" - "Епіцентр": прогноз Віктора Козіна
12:25
Віталій Миколенко: "Відчуваю, що стаю стабільнішим, а це дуже важливо"
12:15
"Зоря" - "Оболонь": стартові склади
11:51
Віталій Буяльський: "Матч з "Дніпром-1" ми терпіли"
11:30
Перша ліга. "Вікторія" - "Агробізнес". Пряма трансляція
09:21
Плюс 1096 осіб та 11 танків: загальні бойові втрати противника з 24.02.22 по 28.04.24
08:52
Володимир Бражко: "Не був готовий відіграти всі 90 хвилин, тренер побачив це"
08:41
Генштаб ЗСУ: оперативна інформація станом на 06.00 28.04.2024
08:06
"Кривбас" - "Металіст 1925". Анонс та прогноз матчу
04:44
"Колос" - "Олександрія". Анонс та прогноз матчу
02:04
"Зоря" - "Оболонь". Анонс та прогноз матчу
00:21
Олег Гусєв: "Для Тимчика можна було обмежитися і жовтою карткою"
00:11
Маріно Пушич: "Перенесення гри з "Чорноморцем" в Київ - маємо адаптуватись до ситуації"
27 квітня
23:38
Маріно Пушич: "Важкий виїзний матч"
22:44
Олег Кожушко: "Буду намагатись забивати в кожному матчі"
22:25
Джерело: Арне Слот звав Пушича із собою в "Ліверпуль", але тренер "Шахтаря" відмовився
22:16
Олег Дулуб: "Не вдалося забити, добре зіграв Різник"
21:48
Перша ліга. "Буковина" - "Діназ" 0:1. Відеоогляд матчу
21:43
Олег Шандрук: "Другий тайм з "Рухом" - найжахливіший у нашому виконанні у весняній частині"
21:36
Перша ліга. "Лівий берег" - "Кудрівка-Нива" 1:2. Відеоогляд матчу
21:32
Михайло Мудрик - у старті на матч проти "Астон Вілли"
20:48
Віталій Пономарьов: "Перший тайм ми провалили, це моя помилка, в першу чергу"
Більше новин
28 квітня
13:32
Sport.es: "Манчестер Юнайтед" готовий віддати понад 80 мільйонів євро за захисника "Барселони"
13:13
Джо Коул: "VAR позбавляє футбол пристрасті"
12:59
Луїс Енріке: "Я переконаний, що ПСЖ дійде до фіналу Ліги чемпіонів"
12:44
Томас Тухель може очолити "Челсі" або "Манчестер Юнайтед"
12:30
"Порту" - "Спортінг". Анонс та прогноз матчу
12:25
Віталій Миколенко: "Відчуваю, що стаю стабільнішим, а це дуже важливо"
12:02
"Бетіс" – "Севілья". Анонс та прогноз матчу
12:02
"Марсель" - "Ланс". Анонс та прогноз матчу
11:45
"Фіорентина" - "Сассуоло". Анонс і прогноз матчу
11:27
"Мені начхати" - Мюллер про конфлікт Тухеля та Хенеса
11:11
Юрген Клопп прокоментував конфлікт із Салахом
10:48
У мережі з'явився зразок виїзної форми "Манчестер Юнайтед" наступного сезону (Фото, Відео)
10:30
"Дармштадт" - "Гайденгайм". Анонс та прогноз матчу
10:30
Артета розповів про консультації з Венгером перед вирішальними матчами "Арсенала"
10:17
Гаррі Кейн побив черговий рекорд Бундесліги
10:00
"Ліон" - "Монако". Анонс та прогноз матчу
09:54
"Баєр" встановив рекорд за тривалістю безпрограшної серії в Європі у XXI столітті
09:30
"Вільярреал" – "Райо Вальєкано". Анонс та прогноз матчу
09:11
Ліонель Мессі здійснив 1200 гольових дій за кар'єру
09:03
"Наполі" - "Рома". Анонс і прогноз матчу
09:03
"Аталанта" - "Емполі". Анонс і прогноз матчу
09:01
Гаррі Кейн припустив, скільки голів заб'є "Реалу" у півфіналі Ліги чемпіонів
08:30
"Майнц" - "Кельн". Анонс та прогноз матчу
08:30
"Ноттінгем Форест" - "Манчестер Сіті". Анонс та прогноз матчу
Більше новин
28 квітня
00:00
Сіанорте - Ерсіліо Лус: пряма трансляція матчу
00:00
Сан-Жозе - Коста-Ріка: пряма трансляція матчу
00:00
Принцеса ду Солімоеш - Сан-Раймундо: пряма трансляція матчу
00:00
Амеріка Мінейро - Греміо: пряма трансляція матчу
00:30
Куяба - Атлетіко Мінейро: пряма трансляція матчу
00:30
Португеза - Іпатінга: пряма трансляція матчу
01:00
КСЄ - Ретро: пряма трансляція матчу
01:00
Умаїта - Порту-Велью: пряма трансляція матчу
01:00
Сан-Бернарду - Томбенсе: пряма трансляція матчу
01:30
Атлетік - Ремо: пряма трансляція матчу
02:30
Філадельфія Юніон - Реал Солт-Лейк: пряма трансляція матчу
02:30
Орландо Сіті - Торонто: пряма трансляція матчу
02:30
Нью-Йорк Сіті - Шарлот: пряма трансляція матчу
02:30
Нью-Йорк Ред Буллз - Ванкувер Уайткепс: пряма трансляція матчу
02:30
Нью-Інгленд Революшн - Інтер Майамі: пряма трансляція матчу
02:30
Ді Сі Юнайтед - Сіетл Саундерс: пряма трансляція матчу
02:30
Коламбус Крю - Монреаль Імпакт: пряма трансляція матчу
02:30
Цінціннаті - Колорадо Репідз: пряма трансляція матчу
03:00
Баія - Греміо: пряма трансляція матчу
03:30
Нешвілл - Сан-Хосе Ертквейкс: пряма трансляція матчу
03:30
Міннесота Юнайтед - Спортінг Канзас-Сіті: пряма трансляція матчу
03:30
Даллас - Х'юстон Динамо: пряма трансляція матчу
03:30
Чікаго Файр - Атланта Юнайтед: пряма трансляція матчу
05:30
Лос-Анджелес - Портленд Тімберс: пряма трансляція матчу
Більше новин
28 квітня
12:35
"Маріуполь" - "Епіцентр": прогноз Віктора Козіна
12:30
"Порту" - "Спортінг". Анонс та прогноз матчу
12:02
"Бетіс" – "Севілья". Анонс та прогноз матчу
12:02
"Марсель" - "Ланс". Анонс та прогноз матчу
11:45
"Фіорентина" - "Сассуоло". Анонс і прогноз матчу
10:30
"Дармштадт" - "Гайденгайм". Анонс та прогноз матчу
10:00
"Ліон" - "Монако". Анонс та прогноз матчу
09:30
"Вільярреал" – "Райо Вальєкано". Анонс та прогноз матчу
09:03
"Наполі" - "Рома". Анонс і прогноз матчу
09:03
"Аталанта" - "Емполі". Анонс і прогноз матчу
08:30
"Майнц" - "Кельн". Анонс та прогноз матчу
08:30
"Ноттінгем Форест" - "Манчестер Сіті". Анонс та прогноз матчу
12:30
Порту - Спортінг: прогноз на матч
12:00
Корінтіанс - Флуміненсе: прогноз на матч
12:00
Альбасете - Ейбар: прогноз на матч
12:00
Марсель - Ланс: прогноз на матч
12:00
Бетіс - Севілья: прогноз на матч
11:45
Фіорентина - Сассуоло: прогноз на матч
10:30
Дармштадт - Хайденхайм: прогноз на матч
10:15
Моленбек - Кортрейк: прогноз на матч
10:00
Ешторіл - Фамалікан: прогноз на матч
10:00
Ліон - Монако: прогноз на матч
09:30
Юніон - Антверпен: прогноз на матч
09:30
Вальядолід - Уеска: прогноз на матч
Більше новин

Рейтинг казино

4500 грн + 100FS
Забрати подарунок →