closer-popup
footboom
Авторизація користувача на сайті footboom1.com
Вхід через соціальні мережі
або
Забули пароль?
Реєстрація
closer-popup
footboom
Реєстрація
Поля відмічені зірочками * обов'язкові для заповнення

Ваша відповідь збережена
Зробіть, будь ласка, прогноз для майбутніх матчів
successful

Дякуємо!

Готово! Перевірте свою електронну пошту на наявність спеціальної пропозиції!
closer-popup

Мирча Луческу: "Мы и дальше будем делать ставку на украинцев и бразильцев"

Мирча Луческу: "Мы и дальше будем делать ставку на украинцев и бразильцев"
Джерело фото:
Змінити розмір a+ a-
958
29
Фавбет Бонус 10 000 грн
отримати


Мирча Луческу Новый год встречал на родине в Румынии, где тренера традиционно засыпали вопросами, не собирается ли он приглашать в «Шахтер» перспективных соотечественников.

- Наша философия остается неизменной: в атаке и в средине поля играют много бразильцев, которое могут сделать из футбола шоу, что и привлекает зрителей на трибуны. А в обороне мы по-прежнему рассчитываем на украинских исполнителей. Представительство игроков других национальностей в нашем клубе незначительное, - приводит слова Мистера dolce-sport.ro.

- Разван Рац? Это уже история. Я хочу, чтобы он добился успеха в своем новом клубе в Англии. Это очень хороший урок и испытание для него, которое, убежден, поможет Развану в будущем.

Популярні новини
Оцініть матеріал
Поділитися
Коментарі (29) Всі коментарі

МИРЧА ЛУЧЕСКУ: "МЫ И ДАЛЬШЕ БУДЕМ ДЕЛАТЬ СТАВКУ НА УКРАИНЦЕВ И БРАЗИЛЬЦЕВ"- А когда отменят лимит, то исключительно на бразильцев))))))

А як там у Шахти із дотриманням правила: 4 вихованці клубу + 4 вихованці федерації?

тролли на месте))

Відповідь на повідомлення -=шаХта=-

тролли на месте))

Радий, тролю, що ти відрапортував при прибутті. Будемо знати ;) Але я справді цікавлюся, а до заявки лізти влом. Просвітиш?

Відповідь на повідомлення Фалько

А як там у Шахти із дотриманням правила: 4 вихованці клубу + 4 вихованці федерації?

І де ж Ви знайшли таке цікаве правило? В Регламенті на сезон 2013/14 рр. йде мова лише про чотирьох футболістів, підготовлених у структурі клубу (Додаток 5, ст. 1.4): "4. Мінімальна кількість футболістів, «ПІДГОТОВЛЕНИХ У СТРУКТУРІ КЛУБУ» у Списку А повинна поступово впроваджуватися наступним чином: Сезон 2013/2014: 4 футболістів, «ПІДГОТОВЛЕНИХ У СТРУКТУРІ КЛУБУ»" Відповідно до ст. 1.6 Додатку 5: "6. Якщо клуб не включає необхідну кількість «ПІДГОТОВЛЕНИХ У СТРУКТУРІ КЛУБУ» футболістів до Списку А, то Список А скорочується на відповідну кількість одиниць." Заявка "Шахтаря" на сезон 2013/14 рр. ( http://www.fpl.ua/ukr/clubs/195/1/?ctype_id=2) за списком А включає 23 футболісти. Отже, згідно Регламенту у заявці має бути мінімум _ДВА_ футболісти, підготовлених у структурі клубу. Здається, під це визначення підпадають Ракіцький, Чигринський, Гречишкін, Крюков, як мінімум. Тобто, у "Шахтаря" немає проблеми з виконанням цієї вимоги Регламенту, можете не хвилюватись.

Відповідь на повідомлення ok

І де ж Ви знайшли таке цікаве правило? В Регламенті на сезон 2013/14 рр. йде мова лише про чотирьох футболістів, підготовлених у структурі клубу (Додаток 5, ст. 1.4): "4. Мінімальна кількість футболістів, «ПІДГОТОВЛЕНИХ У СТРУКТУРІ КЛУБУ» у Списку А повинна поступово впроваджуватися наступним чином: Сезон 2013/2014: 4 футболістів, «ПІДГОТОВЛЕНИХ У СТРУКТУРІ КЛУБУ»" Відповідно до ст. 1.6 Додатку 5: "6. Якщо клуб не включає необхідну кількість «ПІДГОТОВЛЕНИХ У СТРУКТУРІ КЛУБУ» футболістів до Списку А, то Список А скорочується на відповідну кількість одиниць." Заявка "Шахтаря" на сезон 2013/14 рр. ( http://www.fpl.ua/ukr/clubs/195/1/?ctype_id=2) за списком А включає 23 футболісти. Отже, згідно Регламенту у заявці має бути мінімум _ДВА_ футболісти, підготовлених у структурі клубу. Здається, під це визначення підпадають Ракіцький, Чигринський, Гречишкін, Крюков, як мінімум. Тобто, у "Шахтаря" немає проблеми з виконанням цієї вимоги Регламенту, можете не хвилюватись.

Та я за кротів і не хвилююся, із чого ви взяли-то? Мені цікаво - це різні речі. До речі, а якщо, справді, "похвилюватися" ) На підставі заявки на цей рік. 29 чоловік. 6 - за списком Б. При цьому наступного року Бернард, Фернандо і Велінгтон Нем зі списку Б випадають - треба долучати до списку А. Уже 26. А треба 23. Бо хто такий "вихованець Крюков" я не знаю? Шостий воротар? Він, гадаю, чи не перший кандидат на звільнення місця у заявці. Про Чигринського ходять чутки, що поїде "отримувати ігрову практику". А якщо і не поїде: він зараз що є, що нема - менше 2,5 ігор із 19. Залишаються Ракицький і Гречишкін. А ще кажуть, що норму будуть підсилювати. Бо так відразу було прописано, лише гальмується. А регламентне правило, за яке йшлося - європейське. Там 4 вихованці федерації теж потрібні.

Відповідь на повідомлення Фалько

Та я за кротів і не хвилююся, із чого ви взяли-то? Мені цікаво - це різні речі. До речі, а якщо, справді, "похвилюватися" ) На підставі заявки на цей рік. 29 чоловік. 6 - за списком Б. При цьому наступного року Бернард, Фернандо і Велінгтон Нем зі списку Б випадають - треба долучати до списку А. Уже 26. А треба 23. Бо хто такий "вихованець Крюков" я не знаю? Шостий воротар? Він, гадаю, чи не перший кандидат на звільнення місця у заявці. Про Чигринського ходять чутки, що поїде "отримувати ігрову практику". А якщо і не поїде: він зараз що є, що нема - менше 2,5 ігор із 19. Залишаються Ракицький і Гречишкін. А ще кажуть, що норму будуть підсилювати. Бо так відразу було прописано, лише гальмується. А регламентне правило, за яке йшлося - європейське. Там 4 вихованці федерації теж потрібні.

"Та я за кротів і не хвилююся, із чого ви взяли-то? Мені цікаво - це різні речі." Якщо цікаво, то хіба важко прочитати Регламент та заявку клубу? "29 чоловік. 6 - за списком Б. При цьому наступного року Бернард, Фернандо і Велінгтон Нем зі списку Б випадають - треба долучати до списку А. Уже 26. А треба 23." Чому 23? Список А заявки -- 25 футболістів, з наступного сезону має бути п\'ять футболістів, підготовлених у структурі клубу. Якщо залишаться перераховані четверо, то треба із 26 залишити 24. Але, я думаю, влітку будуть зміни, хтось піде, хтось прийде, зараз важкувато сказати, якою буде заявка на сезон 2014/15 рр. Нехай голова болить у Палкіна і Луческу. ;) "Бо хто такий "вихованець Крюков" я не знаю? Шостий воротар? Він, гадаю, чи не перший кандидат на звільнення місця у заявці. " Якщо буде кім його замінити. В сенсі, своїм вихованцем. "Про Чигринського ходять чутки, що поїде "отримувати ігрову практику"." Чутки про багатьох ходять, треба чекати на офіційну інформацію. "А регламентне правило, за яке йшлося - європейське. Там 4 вихованці федерації теж потрібні." По-перше, в чемпіонаті України використовується свій Регламент, а не якийсь європейський. По-друге, в "Шахтарі" вихованців федерації вистачає, грає ж він в єврокубках. Та й достатньо подивитися на заявку. ;)

Тю, блін! Таке враження, що ви мене хочете заспокоїти, аби я, справді, не переживав ) Я радий, що все добре. Просто Луческу заговорив про перспективу, і я теж спробував до неї заглянути. Причому, оскільки я не знаю, кого куплять. а кого ні, то і - підкреслив - ґрунтую на чинній заявці. Крюков і великою мірою Чигринський - це порожнє місце, тому байдуже, будуть вони в заявці чи ні. Все одно ж не гратимуть (Чигр, можливо, пару разів вийде, що картини не міняє). Тому і припустив, що Крюкова викинуть задля когось із 3 латиносів, яких уже не можна провести за списком Б. Ви вважаєте, що залишать? Гаразд, а бернардів замість кого тулити? Тим паче, для заявки 3 воротарів, гадаю, цілком достатньо. З тієї самої причини вважаю великими шанси на оренду наступного сезону в динамівця Артура Рудька (якщо СаШо залишиться), але це - ліричний відступ. Про читати регламент - не зрозумів: я, начебто, в курсі. Обох.

Відповідь на повідомлення Фалько

А як там у Шахти із дотриманням правила: 4 вихованці клубу + 4 вихованці федерації?

И шо делает лидер движения "динамовские ветки только для бобров" на ветке явно не о Динамо? ;) Случайно заблудился,или это первые, робкие попытки потроллить? А, нет! Похоже периживаеть за Шахтер начал.:))) Это похвально!!! Только как же ты пост №1 бросил то???( А вдруг там кто, в этот самый момент, "чужой" зашел и спокойно пишет что хочет? Нехорошо! Так и до "трибунала" не далеко! Или просто совесть потом замучит.;)

Відповідь на повідомлення Романыч

И шо делает лидер движения "динамовские ветки только для бобров" на ветке явно не о Динамо? ;) Случайно заблудился,или это первые, робкие попытки потроллить? А, нет! Похоже периживаеть за Шахтер начал.:))) Это похвально!!! Только как же ты пост №1 бросил то???( А вдруг там кто, в этот самый момент, "чужой" зашел и спокойно пишет что хочет? Нехорошо! Так и до "трибунала" не далеко! Или просто совесть потом замучит.;)

Позубоскаль! Я щойно зайшов, відразу написав, що саме мене зацікавило. Там десь був тролінг? Натомість, заходить один дончанин - зі звинуваченнями. Заходить інший маріуполець - з особистими питаннями, претензіями і повчаннями. А яку-ніяку консультацію щодо Шахтаря заразом із більш-менш конструктивною дискусією я отримую від киянина. Забавно, правда?

Та нам всёравно,вы для нас не украинская команда,против которой мы болеем вегда и везде,а посему пыжьтесь там дальше,мы ва всех ПРезираем!

Відповідь на повідомлення Фалько

Позубоскаль! Я щойно зайшов, відразу написав, що саме мене зацікавило. Там десь був тролінг? Натомість, заходить один дончанин - зі звинуваченнями. Заходить інший маріуполець - з особистими питаннями, претензіями і повчаннями. А яку-ніяку консультацію щодо Шахтаря заразом із більш-менш конструктивною дискусією я отримую від киянина. Забавно, правда?

Для тебя,"рыцаря печального ДК-го образа",может и забавно. А для нас дело то обычное! ;) Нет соплей, "траура",свободный вход,никто ни на кого не наезжает (за исключением меня на тебя,но ты сам нарвался,"усей своей деятельностью"на ветках ДК). Все это способствует конструктивному обмену информацией. Даже вот ты это заметил.;) Так что делай выводы. Удачи!

Відповідь на повідомлення ok

"Та я за кротів і не хвилююся, із чого ви взяли-то? Мені цікаво - це різні речі." Якщо цікаво, то хіба важко прочитати Регламент та заявку клубу? "29 чоловік. 6 - за списком Б. При цьому наступного року Бернард, Фернандо і Велінгтон Нем зі списку Б випадають - треба долучати до списку А. Уже 26. А треба 23." Чому 23? Список А заявки -- 25 футболістів, з наступного сезону має бути п\'ять футболістів, підготовлених у структурі клубу. Якщо залишаться перераховані четверо, то треба із 26 залишити 24. Але, я думаю, влітку будуть зміни, хтось піде, хтось прийде, зараз важкувато сказати, якою буде заявка на сезон 2014/15 рр. Нехай голова болить у Палкіна і Луческу. ;) "Бо хто такий "вихованець Крюков" я не знаю? Шостий воротар? Він, гадаю, чи не перший кандидат на звільнення місця у заявці. " Якщо буде кім його замінити. В сенсі, своїм вихованцем. "Про Чигринського ходять чутки, що поїде "отримувати ігрову практику"." Чутки про багатьох ходять, треба чекати на офіційну інформацію. "А регламентне правило, за яке йшлося - європейське. Там 4 вихованці федерації теж потрібні." По-перше, в чемпіонаті України використовується свій Регламент, а не якийсь європейський. По-друге, в "Шахтарі" вихованців федерації вистачає, грає ж він в єврокубках. Та й достатньо подивитися на заявку. ;)

До речі, доки про "Чигринського ходять чутки", Гречишкін - "мінус". Із "граючих" один Ракицький залишився.

Відповідь на повідомлення Романыч

Для тебя,"рыцаря печального ДК-го образа",может и забавно. А для нас дело то обычное! ;) Нет соплей, "траура",свободный вход,никто ни на кого не наезжает (за исключением меня на тебя,но ты сам нарвался,"усей своей деятельностью"на ветках ДК). Все это способствует конструктивному обмену информацией. Даже вот ты это заметил.;) Так что делай выводы. Удачи!

Та я в курсі, що для вас "дело то обычное" замість відповісти на конкретне запитання, відразу перейти на особистості та почати вчити жити. Ось і ти підтвердив, аби я раптом, не засумнівався.

Відповідь на повідомлення Фалько

Та я в курсі, що для вас "дело то обычное" замість відповісти на конкретне запитання, відразу перейти на особистості та почати вчити жити. Ось і ти підтвердив, аби я раптом, не засумнівався.

Не имею никакого желания учить кого-то жить,только потому, что не люблю когда учат жить меня. Я просто даю информацию к размышлению! (в Гугле такого нет) Что с ней делать,и нужна она тебе или нет, смог ты извлечь из этого что-то или нет, это уже твоё дело! Конкретного вопроса от тебя я не обнаружил, да и то что ты здесь как бы пытался узнать можно было просто погуглить, если очень интересно.

Відповідь на повідомлення maxx

Та нам всёравно,вы для нас не украинская команда,против которой мы болеем вегда и везде,а посему пыжьтесь там дальше,мы ва всех ПРезираем!

ну ты и ржачный))

Відповідь на повідомлення Романыч

Не имею никакого желания учить кого-то жить,только потому, что не люблю когда учат жить меня. Я просто даю информацию к размышлению! (в Гугле такого нет) Что с ней делать,и нужна она тебе или нет, смог ты извлечь из этого что-то или нет, это уже твоё дело! Конкретного вопроса от тебя я не обнаружил, да и то что ты здесь как бы пытался узнать можно было просто погуглить, если очень интересно.

"Конкретні запитання" - це речення після яких стоїть знак запитання, отакий - "?". Відразу скажу, що на перше своє запитання я відповідь загалом отримав і, як я казав, не від жителів Донбасу, а від киянина. Але в ході дискусії спливли додаткові. Не впевнений, що на них уже є точні відповіді, тільки припущення та варіанти. Тобто, дискусійні. В якому місці гуглі можна знайти ці варіанти, припущення я не дуже в курсі. Але, підозрюю, ти гілку взагалі не читав, а відразу почав писати. Проте, я, як уже написав на іншій гілці, ні разу не наполягаю. Якщо вам уже все наперед ясно з гуглі, і ви просто вище цього.

Відповідь на повідомлення Фалько

Тю, блін! Таке враження, що ви мене хочете заспокоїти, аби я, справді, не переживав ) Я радий, що все добре. Просто Луческу заговорив про перспективу, і я теж спробував до неї заглянути. Причому, оскільки я не знаю, кого куплять. а кого ні, то і - підкреслив - ґрунтую на чинній заявці. Крюков і великою мірою Чигринський - це порожнє місце, тому байдуже, будуть вони в заявці чи ні. Все одно ж не гратимуть (Чигр, можливо, пару разів вийде, що картини не міняє). Тому і припустив, що Крюкова викинуть задля когось із 3 латиносів, яких уже не можна провести за списком Б. Ви вважаєте, що залишать? Гаразд, а бернардів замість кого тулити? Тим паче, для заявки 3 воротарів, гадаю, цілком достатньо. З тієї самої причини вважаю великими шанси на оренду наступного сезону в динамівця Артура Рудька (якщо СаШо залишиться), але це - ліричний відступ. Про читати регламент - не зрозумів: я, начебто, в курсі. Обох.

"Тю, блін! Таке враження, що ви мене хочете заспокоїти, аби я, справді, не переживав" Все може бути -- тут багато хто переживав, чи не порушував "Металіст" Регламент у першому колі. ;) "Тому і припустив, що Крюкова викинуть задля когось із 3 латиносів, яких уже не можна провести за списком Б. Ви вважаєте, що залишать?" Крюкова можна буде замінити лише на вихованця клубу, а зараз бразильців, що грали за "Шахтар" три роки до виповнення 21 року, немає. Здається, лише Фернандіньо міг вважатися вихованцем "Шахтаря", але я можу помилятися. Та й де той Фернандіньо... "Про читати регламент - не зрозумів: я, начебто, в курсі. Обох." Це щодо "+ 4 вихованці федерації".

Відповідь на повідомлення maxx

Та нам всёравно,вы для нас не украинская команда,против которой мы болеем вегда и везде,а посему пыжьтесь там дальше,мы ва всех ПРезираем!

А Вы, батенька, радикал!.. ;) А как же: "Схід і Захід разом"?

Відповідь на повідомлення Фалько

"Конкретні запитання" - це речення після яких стоїть знак запитання, отакий - "?". Відразу скажу, що на перше своє запитання я відповідь загалом отримав і, як я казав, не від жителів Донбасу, а від киянина. Але в ході дискусії спливли додаткові. Не впевнений, що на них уже є точні відповіді, тільки припущення та варіанти. Тобто, дискусійні. В якому місці гуглі можна знайти ці варіанти, припущення я не дуже в курсі. Але, підозрюю, ти гілку взагалі не читав, а відразу почав писати. Проте, я, як уже написав на іншій гілці, ні разу не наполягаю. Якщо вам уже все наперед ясно з гуглі, і ви просто вище цього.

Видишь ли есть вещи без которых одни жить не могут,а другие живут, не имея о них никакого представления.;) И это никак не означает, что одним из них просто все ясно. Причем этому "явлению" покорны жители различных регионов, стран,континентов. А попытки привязать это к жителям отдельных районов выглядят "некорректно" и не с лучшей стороны характеризуют пытающихся сделать это. Лично мне,поднятый тобой вопрос(по правилам),как бы не очень интересен.И я имею о нем представление лишь на том уровне,который считаю достаточным. Хотя я знаю, с какой целью ты задал этот вопрос изначально.:)

Відповідь на повідомлення Фалько

До речі, доки про "Чигринського ходять чутки", Гречишкін - "мінус". Із "граючих" один Ракицький залишився.

По-перше, грати не обов\'язково. Відповідно до Регламенту вихованці мають займати своє місце в заявці. ;) По-друге, цілком можливо, що крім "мінусів" можуть бути і "плюси". Той же Гречишкін може влітку повернутись. Ще Бутко, наприклад. Хіба мало вихованців "Шахтаря" грає по різним клубам? ;)

Відповідь на повідомлення maxx

Та нам всёравно,вы для нас не украинская команда,против которой мы болеем вегда и везде,а посему пыжьтесь там дальше,мы ва всех ПРезираем!

Можете пыжиться там и дальше, ПРомывать мозги, кому ПРомывается, а люди с футбольной душой и дальше будут болеть за лучшую команду Украины!

Відповідь на повідомлення Романыч

Видишь ли есть вещи без которых одни жить не могут,а другие живут, не имея о них никакого представления.;) И это никак не означает, что одним из них просто все ясно. Причем этому "явлению" покорны жители различных регионов, стран,континентов. А попытки привязать это к жителям отдельных районов выглядят "некорректно" и не с лучшей стороны характеризуют пытающихся сделать это. Лично мне,поднятый тобой вопрос(по правилам),как бы не очень интересен.И я имею о нем представление лишь на том уровне,который считаю достаточным. Хотя я знаю, с какой целью ты задал этот вопрос изначально.:)

Знаєш, коли мене не цікавить питання, я, зазвичай, взагалі на гілці не відписуюсь. А ти тут наваяв. І все - про мою скромну персону. Із цього я роблю висновок, що вона тебе цікавить значно більше, ніж відповідність складу твоїх улюблених кротів нормам футбольних регламентів. Ну, буває.

Відповідь на повідомлення ok

По-перше, грати не обов\'язково. Відповідно до Регламенту вихованці мають займати своє місце в заявці. ;) По-друге, цілком можливо, що крім "мінусів" можуть бути і "плюси". Той же Гречишкін може влітку повернутись. Ще Бутко, наприклад. Хіба мало вихованців "Шахтаря" грає по різним клубам? ;)

Грати справді, не обов\'язково. Але ж якщо футболіст не грає, то що він є в заявці, що його там нема (а заявка на 1 позицію коротше) - різниця невелика. Важливо же не скільки народу в заявці, а на яку кількість розподіляється ігрове навантаження. Може і Гречишкін повернутися, може і Бутко або, напр., Віценець. Чи хто там іще? та я не сумніваюся, що чотирьох вихованців клубу Шахтар по Україні нашкребе. Але ж якщо їх віддали, значить вони не витримали конкуренції. Хіба повертати і ставити до складу (див. вище) тих, хто не витримав не означає автоматично послаблювати команду?

А ще. Фернандіньо не міг вважатися вихованцем "Щахтаря". Застарий уже був, 19 із гаком.

Відповідь на повідомлення Фалько

Знаєш, коли мене не цікавить питання, я, зазвичай, взагалі на гілці не відписуюсь. А ти тут наваяв. І все - про мою скромну персону. Із цього я роблю висновок, що вона тебе цікавить значно більше, ніж відповідність складу твоїх улюблених кротів нормам футбольних регламентів. Ну, буває.

:) Нормальный ход! К 01:07 06.01.2014 ты наконец понял, о чем я тебе написал в первом предложении моего сообщения от 05.01.2014 21:33.:))) Знаешь всему бывает предел,и если ты просто не прикидываешся, то я ничем тебе не "могу помочь".;) А состав моих любимых команд, волнует меня лишь с точки зрения на что он способен и как сыграл. И я ничего не вижу плохого именно в таком подходе Мистера к этому вопросу. Так как бразильцы реально "сильней" наших в атаке, а украинцы нужны для регламента и защиты. Это работает и приносит результат! А все остальное - сопли завистников,желающих хоть как-то оправдаться.

Відповідь на повідомлення Фалько

Грати справді, не обов\'язково. Але ж якщо футболіст не грає, то що він є в заявці, що його там нема (а заявка на 1 позицію коротше) - різниця невелика. Важливо же не скільки народу в заявці, а на яку кількість розподіляється ігрове навантаження. Може і Гречишкін повернутися, може і Бутко або, напр., Віценець. Чи хто там іще? та я не сумніваюся, що чотирьох вихованців клубу Шахтар по Україні нашкребе. Але ж якщо їх віддали, значить вони не витримали конкуренції. Хіба повертати і ставити до складу (див. вище) тих, хто не витримав не означає автоматично послаблювати команду?

"Грати справді, не обов\'язково. Але ж якщо футболіст не грає, то що він є в заявці, що його там нема (а заявка на 1 позицію коротше) - різниця невелика." Цілком з Вами згодний. Я розглядав це питання суто з теоретичного боку. "Але ж якщо їх віддали, значить вони не витримали конкуренції. Хіба повертати і ставити до складу (див. вище) тих, хто не витримав не означає автоматично послаблювати команду?" Треба також зважати на вік гравців основи, а він з кожним роком збільшується. ;) Срна, Гюбшман, Шевчук, наприклад, не стають молодшими. І якщо, скажімо, Віценець два роки тому програвав місце в основі Гюбшману, то цілком можливо, що влітку він буде кращим, ніж постарілий чех. Звичайно, це лише моє припущення. ;)

Відповідь на повідомлення Фалько

А ще. Фернандіньо не міг вважатися вихованцем "Щахтаря". Застарий уже був, 19 із гаком.

Ви праві, я вже потім подивився. Але ж я і не стверджував на сто відсотків. ;)

Відповідь на повідомлення ok

"Грати справді, не обов\'язково. Але ж якщо футболіст не грає, то що він є в заявці, що його там нема (а заявка на 1 позицію коротше) - різниця невелика." Цілком з Вами згодний. Я розглядав це питання суто з теоретичного боку. "Але ж якщо їх віддали, значить вони не витримали конкуренції. Хіба повертати і ставити до складу (див. вище) тих, хто не витримав не означає автоматично послаблювати команду?" Треба також зважати на вік гравців основи, а він з кожним роком збільшується. ;) Срна, Гюбшман, Шевчук, наприклад, не стають молодшими. І якщо, скажімо, Віценець два роки тому програвав місце в основі Гюбшману, то цілком можливо, що влітку він буде кращим, ніж постарілий чех. Звичайно, це лише моє припущення. ;)

Тут ще один момент. Не в тому Крюкові річ (він - як символ). Зараз у заявці 19 не-вихованців. Наступного сезону дозволено буде 20. Водночас, додаються 3 бразильця зі списку Б, яким Луческу довіряє вже. Значить, потрібно буде бортанути двох. Питання: кого? Бразилів Циган не відправить навіть під дулом автомату. Маю 4 потенційних кандидатів на 2 почесних місця: Гюбшман - на пенсію до Євросоюзу й українці Воловик, Уася та Шиндер - в оренду. Також можна припустити, що жодним майконам із таргамадзами ніц не світить - нема куди притулити. А, ну, в принципі, ще Едуарду можуть відпустити - він щось останнім часом Англію згадувати почав.

Залишити коментар

Рейтинг букмекерів

Стрічка новин

29 квітня
02:16
"Барселона" – "Валенсія". Анонс та прогноз матчу
01:07
Чемпіонат Італії. "Фіорентина" – "Сассуоло" 5:1. Відеоогляд матчу
00:53
Чемпіонат Франції. "Марсель" - "Ланс" 2:1. Відеоогляд матчу
00:28
Чемпіонат Іспанії. "Бетіс" – "Севілья" 1:1. Відеоогляд матчу
00:16
Чемпіонат Іспанії. 33-й тур. Нічия в севільському дербі, "Вільярреал" наближається до єврозони
00:15
Чемпіонат Франції. 31-й тур. Поразка "Монако" допомагає ПСЖ стати чемпіоном
28 квітня
23:55
Олег Кожушко: "Вернидуб побажав, аби я досягнув позначки як мінімум у 250 поєдинків"
23:30
Віктор Коваленко отримав оцінку за матч проти "Аталанти"
23:08
"Дженоа" - "Кальярі". Анонс і прогноз матчу
22:48
Чемпіонат Франції. "Ліон" - "Монако" 3:2. Відеоогляд матчу
22:39
Максим Шацьких: "На Супрягу не схоже, коли він віддав гольову передачу на Ваната. Молодець, росте хлопець"
22:34
Чемпіонат Іспанії. "Вільярреал" – "Райо Вальєкано" 3:0. Відеоогляд матчу
22:25
"Відпочити та освіжитися" - Гвардіола про найближчі плани "Манчестер Сіті"
22:24
Перша ліга. "Маріуполь" - "Епіцентр" 0:1. Відеоогляд матчу
22:15
Перша ліга. "Нива" - "Гірник-Спорт" 2:0. Відеоогляд матчу
22:09
ПСЖ достроково став чемпіоном Франції
22:06
Перша ліга. "Поділля" - "Чернігів" 2:1. Відеоогляд матчу
21:51
Чемпіонат Англії. "Ноттінгем Форест" – "Манчестер Сіті" 0:2. Відеоогляд матчу
21:42
Чемпіонат Італії. "Наполі" – "Рома" 2:2. Відеоогляд матчу
21:39
Перша ліга. "Інгулець" - "Прикарпаття" 4:0. Відеоогляд матчу
21:38
Юрій Вернидуб: "Ми просто не можемо зараз втрачати очки, тому що якраз все почалося"
21:29
Хосеп Гвардіола провів 300-й матч на чолі "Манчестер Сіті"
21:20
Чемпіонат Франції. "Ренн" - "Брест" 4:5. Відеоогляд матчу
21:17
Віктор Скрипник: "В нас  ще 4 гри, все ще в наших руках"
Більше новин
28 квітня
23:55
Олег Кожушко: "Вернидуб побажав, аби я досягнув позначки як мінімум у 250 поєдинків"
23:30
Віктор Коваленко отримав оцінку за матч проти "Аталанти"
22:39
Максим Шацьких: "На Супрягу не схоже, коли він віддав гольову передачу на Ваната. Молодець, росте хлопець"
22:24
Перша ліга. "Маріуполь" - "Епіцентр" 0:1. Відеоогляд матчу
22:15
Перша ліга. "Нива" - "Гірник-Спорт" 2:0. Відеоогляд матчу
22:06
Перша ліга. "Поділля" - "Чернігів" 2:1. Відеоогляд матчу
21:39
Перша ліга. "Інгулець" - "Прикарпаття" 4:0. Відеоогляд матчу
21:38
Юрій Вернидуб: "Ми просто не можемо зараз втрачати очки, тому що якраз все почалося"
21:17
Віктор Скрипник: "В нас  ще 4 гри, все ще в наших руках"
21:05
Чемпіонат України. "Кривбас" - "Металіст 1925" 3:0. Відеоогляд матчу
20:47
Ярослав Карабін: "Рух" програвав боротьбу в першому таймі з "Вересом", не було спортивної агресії"
20:35
Агент Довбика: "Жоден факт якихось порушень при трансфері Артема до "Жирони" не знайшов свого підтвердження в Іспанії"
20:31
УПЛ. 26-й тур. "Кривбас" громить аутсайдера
20:24
"Кривбас" - "Металіст 1925" 3:0
20:13
Гендиректор "Полісся": "Більшість клубів УПЛ підтримали ідею створення преміального фонду для арбітрів"
19:58
Офіційно: "Колос" замінив Ярослава Вишняка на Олександра Поздєєва
19:44
Руслан Ротань: "Ми в боротьбі за виживання, але деякі гравці не розуміють, де перебувають"
19:26
Чемпіонат України. "Кривбас" - "Металіст 1925" 3:0. Голи Артура Микитишина та Максима Луньова (Відео)
19:20
Генштаб ЗСУ: Оперативна інформація станом на 18.00 28.04.2024
19:12
Чемпіонат України. "Зоря" - "Оболонь" 0:0. Відеоогляд матчу
18:59
Чемпіонат України. "Колос" - "Олександрія" 0:0. Відеоогляд матчу
18:45
Чемпіонат України. "Кривбас" - "Металіст 1925" 1:0. Гол Максима Задераки (Відео)
18:32
Таллес Бренер: "Карабін чудово зіграв у тому епізоді, він – молодець!"
18:15
Ярослав Вишняк: "У "Колоса" багато травмованих гравців"
Більше новин
29 квітня
02:16
"Барселона" – "Валенсія". Анонс та прогноз матчу
01:07
Чемпіонат Італії. "Фіорентина" – "Сассуоло" 5:1. Відеоогляд матчу
00:53
Чемпіонат Франції. "Марсель" - "Ланс" 2:1. Відеоогляд матчу
00:28
Чемпіонат Іспанії. "Бетіс" – "Севілья" 1:1. Відеоогляд матчу
00:16
Чемпіонат Іспанії. 33-й тур. Нічия в севільському дербі, "Вільярреал" наближається до єврозони
00:15
Чемпіонат Франції. 31-й тур. Поразка "Монако" допомагає ПСЖ стати чемпіоном
28 квітня
23:30
Віктор Коваленко отримав оцінку за матч проти "Аталанти"
23:08
"Дженоа" - "Кальярі". Анонс і прогноз матчу
22:48
Чемпіонат Франції. "Ліон" - "Монако" 3:2. Відеоогляд матчу
22:34
Чемпіонат Іспанії. "Вільярреал" – "Райо Вальєкано" 3:0. Відеоогляд матчу
22:25
"Відпочити та освіжитися" - Гвардіола про найближчі плани "Манчестер Сіті"
22:09
ПСЖ достроково став чемпіоном Франції
21:51
Чемпіонат Англії. "Ноттінгем Форест" – "Манчестер Сіті" 0:2. Відеоогляд матчу
21:42
Чемпіонат Італії. "Наполі" – "Рома" 2:2. Відеоогляд матчу
21:29
Хосеп Гвардіола провів 300-й матч на чолі "Манчестер Сіті"
21:20
Чемпіонат Франції. "Ренн" - "Брест" 4:5. Відеоогляд матчу
21:02
"Ліон" зіграє з "Барселоною" у фіналі жіночої Ліги чемпіонів
20:35
Агент Довбика: "Жоден факт якихось порушень при трансфері Артема до "Жирони" не знайшов свого підтвердження в Іспанії"
20:15
Чемпіонат Нідерландів. 31-й тур. ПСВ знищує "Геренвен" і чекає на титул
19:40
Чемпіонат Франції. "Клермон" - "Реймс" 4:1. Відеоогляд матчу
19:39
Чемпіонат Іспанії. "Гранада" – "Осасуна" 3:0. Відеоогляд матчу
19:37
Чемпіонат Франції. "Лор'ян" - "Тулуза" 1:2. Відеоогляд матчу
19:36
Чемпіонат Англії. "Тоттенгем" – "Арсенал" 2:3. Відеоогляд матчу
19:31
Чемпіонат Франції. "Страсбур" - "Ніцца" 1:3. Відеоогляд матчу
Більше новин
29 квітня
00:00
Міксто - КРАК: пряма трансляція матчу
00:30
Жувентуде - Атлетіко Паранаенсе: пряма трансляція матчу
00:30
Форталеза - РБ Брагантіно: пряма трансляція матчу
00:30
Гояс Гояния - Понте-Прета: пряма трансляція матчу
01:00
Ботафого-ПБ - Кашіас: пряма трансляція матчу
01:30
Волта-Редонда - Флореста: пряма трансляція матчу
02:00
Інтернасьонал - Атлетіко Гоіянієнсе: пряма трансляція матчу
18:00
Полісся - Ворскла: пряма трансляція матчу
20:00
Фатіх Карагюмрюк - Антальяспор: пряма трансляція матчу
20:00
Пуща - Корона: пряма трансляція матчу
21:30
Расінг - Мірандес: пряма трансляція матчу
21:45
Дженоа - Кальярі: пряма трансляція матчу
21:45
Дюнкерк - Осер: пряма трансляція матчу
22:00
Барселона - Валенсія: пряма трансляція матчу
22:00
Престон Норт Енд - Лестер: пряма трансляція матчу
22:15
Ештрела - Фаренсе: пряма трансляція матчу
28 квітня
00:00
Сіанорте - Ерсіліо Лус: пряма трансляція матчу
00:00
Сан-Жозе - Коста-Ріка: пряма трансляція матчу
00:00
Принцеса ду Солімоеш - Сан-Раймундо: пряма трансляція матчу
00:00
Амеріка Мінейро - Греміо: пряма трансляція матчу
00:30
Куяба - Атлетіко Мінейро: пряма трансляція матчу
00:30
Португеза - Іпатінга: пряма трансляція матчу
01:00
КСЄ - Ретро: пряма трансляція матчу
01:00
Умаїта - Порту-Велью: пряма трансляція матчу
Більше новин
29 квітня
02:16
"Барселона" – "Валенсія". Анонс та прогноз матчу
28 квітня
23:08
"Дженоа" - "Кальярі". Анонс і прогноз матчу
17:07
Чемпіонат Франції. "Метц" - "Лілль" 1:2. Відеоогляд матчу
12:35
"Маріуполь" - "Епіцентр": прогноз Віктора Козіна
12:30
"Порту" - "Спортінг". Анонс та прогноз матчу
12:02
"Бетіс" – "Севілья". Анонс та прогноз матчу
12:02
"Марсель" - "Ланс". Анонс та прогноз матчу
11:45
"Фіорентина" - "Сассуоло". Анонс і прогноз матчу
10:30
"Дармштадт" - "Гайденгайм". Анонс та прогноз матчу
10:00
"Ліон" - "Монако". Анонс та прогноз матчу
09:30
"Вільярреал" – "Райо Вальєкано". Анонс та прогноз матчу
09:03
"Наполі" - "Рома". Анонс і прогноз матчу
16:00
Інтернасьонал - Атлетіко Гоіянієнсе: прогноз на матч
14:30
Жувентуде - Атлетіко Паранаенсе: прогноз на матч
14:30
Форталеза - РБ Брагантіно: прогноз на матч
12:30
Порту - Спортінг: прогноз на матч
12:00
Корінтіанс - Флуміненсе: прогноз на матч
12:00
Альбасете - Ейбар: прогноз на матч
12:00
Марсель - Ланс: прогноз на матч
12:00
Бетіс - Севілья: прогноз на матч
11:45
Фіорентина - Сассуоло: прогноз на матч
10:30
Дармштадт - Хайденхайм: прогноз на матч
10:15
Моленбек - Кортрейк: прогноз на матч
10:00
Ешторіл - Фамалікан: прогноз на матч
Більше новин

Рейтинг казино

4500 грн + 100FS
Забрати подарунок →