closer-popup
footboom
Авторизація користувача на сайті footboom1.com
Вхід через соціальні мережі
або
Забули пароль?
Реєстрація
closer-popup
footboom
Реєстрація
Поля відмічені зірочками * обов'язкові для заповнення

Ваша відповідь збережена
Зробіть, будь ласка, прогноз для майбутніх матчів
successful

Дякуємо!

Готово! Перевірте свою електронну пошту на наявність спеціальної пропозиції!
closer-popup
Чемпіонат України 2022/2023. 2-й тур / /
Закінчено
0 : 3

"Динамо" - "Дніпро-1" 0:3. Вміння перезавантажитись

"Динамо" - "Дніпро-1" 0:3. Вміння перезавантажитись
Джерело фото:
Змінити розмір a+ a-
3345
31

Львів. Стадіон "Арена Львів"

Головний арбітр: Андрій Коваленко
Асистенти: Віталий Сухін, Олександр Павлінов (обидва - Одесса)

"Динамо" - "Дніпро-1" 0:3

Голи: Сарапій, 43, Піхальонок, 55, Рубчинський, 90+1

"Динамо": Бущан, Дубінчак, Попов (Сирота, 13), Забарний, Шепелєв (Гармаш, 46), Кравченко (Кендзьора, 46), Шапаренко, Сидорчук, Караваєв (Тимчик, 74), Буяльський, Бєсєдін (Ванат, 64)
Тренер: Мирча Луческу

"Днепр-1": Валеф, Сваток (Логінов, 72), Бузанелло, Піхальонок (Когут, 79), Бабенко, Танчик (Рубчинський, 79), Сарапій, Гуцуляк, Громов (Назаренко, 56), Мінго, Довбик
Тренер: Александр Кучер

Попередження: Шепелєв, 29, Караваєв, 35, Бущан, 42, Сидорчук, 68 - Сваток, 26, Бузанелло, 45+2, Назаренко, 86

Перше загострення сталось вже на 3-й хвилині, коли після подачі з правого флангу головою метрів з 12-ти кивнув в площину Буяльський. Назвати це складним акцентованим ударом важкувато, але й це створило складнощі для Валефа – зафіксувати  рукавицях не зміг, й бразильському голкіперу дуже пощастило, що ніхто з киян не пішов на можливий відскок. Здалось - зараз знов помилятись почне, як з АЕКом, але ні, взяв себе в руки, далі надійно діяв.

Простріл з лівого флангу від Шепелєва на Бєсєдіна, Артем трошки не встигає – Валеф цього разу фіксує. Ще подача, тепер з правого флангу, зі стандарту. Шапаренко накидає, Сидорчук відривається від опікуна, пробиває головою – над поперечиною.

В одному з епізодів невдало приземлюється на газон Попов, лікарі намагаються надати допомогу, але все ж доводиться робити заміну – Дениса логічним чином змінює Сирота. Потім - десь хвилин із п’ятнадцять гри без особливих загострень з невеличкою загальною перевагою господарів, і лише як добігають перші півгодини гри – починаються моменти.

Спочатку втрачає м’яч в атаці Шапаренко, котиться контратака на ворота "Динамо", Довбик послизається, але встигає в падінні ткнути в захисника. Рикошет у Шапаренка видряпує Мінго,  скидає Гуцуляку, який подробляє та б’є в дальній кут – Бущан в стрибку діє надійно.

Забарний в підкаті перериває простріл Бузанелло – кутовий. Подача, удар Сарапія головою – в рукавиці Бущану. Динамівці відповідають небезпечною подачею посля розіграшу свого кутового – Дубінчак "знайшов" Сироту, той відірвався від Сватка та пробив головою – м’яч "погладив" поперечину зверху та пішов за межі поля.

Ще хвилин десять без моментів, з потраплянням м'яча в плечо Сватку, за яке динамівці хотіли пенальті, а потім… Потім Шапаренко, перериваючи передачу, вибив на кутовий, з якого "Дніпро-1" відкрив рахунок. Піхальонок розіграв від кута з Танчиком та підсік в центр штрафного. Куди якраз набіг Сарапій, відірвавшись від Бєсєдіна. Набіг й боковими ножицями в падінні замкнув в площину повз Бущана – 0:1.

А на десерт – ще одна передача Піхальонка в штрафний, тепер на Гуцуляка, Олексій "качає" Дубінчака й з-під нього пробиває в сітку з зовнішнього боку воріт.

На другий тайм замість Кравченко виходить Кендзьора - додавати праворуч, Шепелєва ліворуч змінює Гармаш. Але перші хвилини, якщо відверто, все одно проходять в атаках "Дніпра-1". Хоч і без небезпеки для Бущана, проте гості тримають господарів без м’яча.

Хвилин за п’ять дніпровці відкочуються, м’яч під контроль беруть кияни, починають шукати шляхи до воріт Валефа. Наче,  навіть, непогано катають епізодами, але загострюючим передачам не вистачає точності. То пас Кендзьори перехоплять, то пас Караваєва, то Буяльський програє в швидкості Сватку, то Караваєв не зорієнтується зі своєчасним стартом під передачу Сидорчука…

А "Дніпро-1" забиває вдруге. Нічого складного – після вкидання Танчика з-за бокової лінії поставив корпус Довбик, покрутився з м’ячем Гуцуляк, змістився до центру та діагоналлю перевів на протилежний фланг. Там підхопив Бузанелло, за яким взагалі не стежив Кендзьора, й тому перекрити простріл поляк вже вочевидь не встигав. Врешті,  й на гравця не пішов, й набігаючих не зустрів. Простріл, Довбик та Громов йдуть до воріт, тягнуть за собою зі шляху м’яча суперників, другим темпом набігає Піхальонок й спокійно, в дотик, замикає в площину – 0:2.

Кучер змінює Громова на Назаренка, за пару хвилин по тому Сидорчук непогано за задумом підсікає в штрафний "за комірець" захисникам, але якось не сконцентровано, "кудись туди". У підсумку, Гармаш та Бєсєдін не дістають, м’яч йде за лицьову. А гравці "Дніпра-1", натомість, грають просто. От, буквально, наступна атака. Сваток каже Валефу: не вигадуй – вибивай вперед. Там чіпляється Довбик, виграє, підбирають Гуцуляк з Піхальонком, відбір динамівців рикошетом знаходить Мінго… Врешті решт, банальна подача Гуцуляка, винос Сироти на кутовий, подача від прапорця, ще винос… Нічого складного, але час йде, і йде за рахунку 0:2 не на користь киян.

Бєсєдіна змінює Ванат, але особливих зрушень це не створює. Динамівцям відверто не вистачає креативної думки, а "Дніпро-1" грає просто та лінійно. Через Довбика, щоб чіплявся, через Піхальонка, щоб розгортав, через Гуцуляка та Назаренка з Бузанелло, щоб бігали. І додаючи непоганий високий пресинг. Навіть за такого рахунку.

От, нарешті, момент в "Динамо". Передачею з лівого флангу через Буяльського м’яч потрапляє до Караваєва, який "качає" візаві та з лівої пробиває в площину – голкіпер. Олександр йде відпочивати, звільняючи місце на полі Тимчику. У дніпровців не може продовжити гру Сваток – в центр оборони виходить Логінов. А Піхальонка змінює Когут.

Але й без Піхальонка "Дніпро-1" комбінує та заробляє силами Назаренко штрафний. Удар в площину від Сарапія, Бущан відбиває "у фланг", Довбик підскакує з добиванням – Кендзьора блокує. Шапаренко виносить, але водночас попадає по нозі Когуту. Дніпровці вимагають пенальті, але без VAR переглядати нема чого, й Андрій Коваленко пропонує продовжувати.

Динамівці знов намагаються комбінувати, знов без загострень, а чергова контратака гостей закінчується ударом Гуцуляка в ближній кут. Олексій прибрав на замаху Шапаренка, пробив поміж ніг Сироті, але Бущан зреагував, склався, забрав.

Відповідь "Динамо", якісна передача в передню лінію від Шапаренка, Гармаш біжить і, наче, повинен бути першим на м’ячі, але ні. Двожильний Мінго відпрацьовує, встигає випередити Дениса. Наступний епізод, Гармаш заробляє стандарт в боротьбі з Мінго, подає Дубінчак – Логінов виграє повітря в Ваната та виносить головою в поле.

Чотири доданих хвилини від головного арбітра, і тут "Дніпро-1" забиває третій гол. Гуцуляк в штрафному "Динамо" знаходить передачею Довбика, той приймає, ставить корпус Сироті. На допомогу підскакує Шапаренко, але Довбик чудово розгортається навколо Олександра, прокидає м’яч повз обох та пробиває в площину! Бущан тягне, але відбиває в центр штрафного (там важко було кудись ще відбити – далі к флангу все одно гравці суперника були), "додає" в площину Назаренко, Кендзьора приймає на себе, але з другого відскоку добиває Рубчинський – 0:3.

Власне, на тому все. Небезпечних моментів більше не було, та й не потрібно вже, рахунок - весь на табло.

Читайте також: Мірча Луческу: "Може, це була моя остання гра в "Динамо", а не Забарного"

Статистика трансляції цілком безжально для команди Луческу констатувала повну перевагу дніпровців – 5-12 за ударами, 2-7 за ударами в площину. На жаль, "плюси" ніколи не балували статистикою володіння м'ячем, але навіть за ударами все виглядає дуже сумно для киян.

Що це було – питання, загалом, цікаве лише с точки зору глибинних причин. Наслідки очевидні – був тотальний брак думки та ідей на полі, був тотальний брак характеру. А от глибинні причини – тут важче. Можливо, дійсно якась частина команди потенційно "на валізах сидить", дійсно по декількох гравцях йдуть перемовини. Це робить ситуацію зрозумілішою. Хоча ж існує професіоналізм навіть в такий ситуації… Але то таке. Може, й не в тому причина. А просто погано виспались, погано поснідали, погано пообідали…

"Дніпро-1", натомість, молодцем. Команда відіграла в четвер, мала на два дні відпочинку менше за киян, але виглядала свіжішою, давала більше руху й частіше застосовувала високий пресинг. Піхальонок – світла голова, Гуцуляк, Мінго та Сарапій – роботяги, Довбик – епізодами якісно вмикав переваги габаритів. Іншими епізодами – слабше, з помилками, втратами. Але де вмикався, там допомагав партнерам загострювати. Всім критикам Артема (які багато в чому будуть праві) рекомендую просто з Бєсєдіним в цьому матчі порівняти. Достатньо буде.

Танчик ще попрацював якісно, Назаренко добре вийшов, додав руху, Бузанелло, хоч і бруднувато відіграв, але обсяг флангової роботи підняв солідний.

Читайте також: Олександр Кучер: "Ми розуміли, як буде грати "Динамо"

А що господарі? Все було написано на обличчі Бущана після другого голу – ви взагалі навіщо на поле вийшли, друзі-партнери? Що ви тут робите? Якось так і було. Може, трошки менше за партнерів в кожному окремому епізоді приймав невдалих рішень Забарний, у своїй зоні відповідальності діяв надійніше. Але яка різниця, коли все навколо по швах пішло? Якщо правда про інтерес з Туманного Альбіону – може, й варто. Бо тут, схоже, весь час успішно розгрібати за партнерами не дуже реально. Як воду решетом. Те саме стосується й Бущана. Якщо є запити від буржуїв.

Втім, глобальні висновки робити зарано. Чемпіонат довгий, попереду ще 28 турів, а розмова з тренером та, мабуть, керівництвом, на динамівців очікує цікава. Результати тих розмов можуть бути різні, як і підсумки останніх днів трансферного вікна. Тому, обговорюючи загальні осінні перспективи потенційного фаворита чемпіонату, варто взяти паузу та дочекатись: а) "закриття" трансферних чуток; б) пари наступних матчів. До перерви на "вікно збірних".

Натомість, дніпровці після нокауту від кіпріотів спромоглися взяти себе в руки, перезавантажитись й довести вболівальникам, що списувати з рахунків ще зарано. Й це добре. Маємо протилежний приклад характеру й вміння перебудуватись. З переглянутих стартових матчів чемпіонату саме команда Кучера виглядала поки найцікавіше, й виглядала на тлі "Динамо", прогнозованого багатьма фаворита. Проте ми знаємо безліч прикладів, коли після ефектної гри йшла полоса блідих матчів, наочним прикладом може слугувати та ж "Зоря" зразка минулих сезонів. Загнали лідера, а потім…

Тому подивимось. Час покаже. А поки – просто поздоровимо дніпровців з якісною яскравою перемогою.

Заслужили.

Оцініть матеріал
Поділитися
Коментарі (31) Всі коментарі

Просто мало грали на Бущана - через нього ж всі атаки будує Луческу

Я не понял: это шутка? Чей то юмор? Чё тут вообще происходит?

Динамо - безвольная отара. Никто не может взять на себя ответственность. Какой бы Цыганков ни был, но он это делает. Но Цыганкова сегодня не было на поле. Днепр-1 удивил в первую очередь тем, что выглядел организованно, особенно в переходных фазах: от обороны к атаке и наоборот. Знали, чего хотят. Это преображение? Или Динамо такое? Или уровень нашего чемпионата? Не согласен, что Довбик сыграл плохо. Как раз наоборот. Возможно, он играл форварда, каким был форвард у Луческу в Шахтере. Думаю, что надо последить дальше. Во втором тайме с АЕКом и сегодня он мне как раз понравился.

Странный итог

Відповідь на повідомлення Товарищь Крокодиловъ

Динамо - безвольная отара. Никто не может взять на себя ответственность. Какой бы Цыганков ни был, но он это делает. Но Цыганкова сегодня не было на поле. Днепр-1 удивил в первую очередь тем, что выглядел организованно, особенно в переходных фазах: от обороны к атаке и наоборот. Знали, чего хотят. Это преображение? Или Динамо такое? Или уровень нашего чемпионата? Не согласен, что Довбик сыграл плохо. Как раз наоборот. Возможно, он играл форварда, каким был форвард у Луческу в Шахтере. Думаю, что надо последить дальше. Во втором тайме с АЕКом и сегодня он мне как раз понравился.

У Довбика була за такого функціоналу одна єдина задача - спиною до воріт прийняти м'яч, не програти боротьбу за нього, точно віддати партнеру. Довбик цього НЕ робив. Кожен епізод боротьби - м'яч в нього або вибивають, або він від нього відлітає, або Артем робить неточну передачу. Було ще кілька епізодів коли він намагався протащити м'яч - кожен раз "дриблінг" не спрацьовував. Я не помітив успішних ТТД від Артема в такій кількості, щоб матч можна було зарахувати як успішний.

Схоже, що діда вже пора відпускати додому. Якщо команда виходить на поле задля того, щоб просто постояти з кривими пиками, то його частка провини в цьому теж є. Якщо він не може примусити гравців грати, то треба міняти тренера, яким би досвідченим він не був. Я це помітив ще у минулому матчі, але тоді всі сказали, що просто "не вірили в успіх". Але сьогодні вони просто відверто злили 0:3 команді, що не має ані тренера, ані воротаря. Ще після другого голу стало зрозуміло, що Динамо сьогодні грати не збирається. Всі три голи нам забили з кількох метрів по центру - дуже красномовно. Я не дуже розумію, хто вирішує, де і коли треба грати. Якщо Суркіс, то вони йому зробили западло. Якщо це вирішують в УПЛ, то це була така форма протесту. Принаймні, Луческу каже, що це не його ініціатива була. Те, що гравці Динамо давно не бачили своїх тьолок та дітей, я звичайно розумію. Але хтось так само не бачив свої сім'ї, перебуваючи кілька місяців у пеклі на фронті. Хтось потрапив в окупацію, і не може виїхати вже пів року. А хтось взагалі втратив все. Тому ці дрібні буржуазні незручності для гравців ДК виглядають просто жлобством порівняно з рештою українців. Я готовий згоріти від сорому за такий футбол, а вони вирішують персональні проблеми таким чином. Ненавиджу!

Відповідь на повідомлення Miha2323

У Довбика була за такого функціоналу одна єдина задача - спиною до воріт прийняти м'яч, не програти боротьбу за нього, точно віддати партнеру. Довбик цього НЕ робив. Кожен епізод боротьби - м'яч в нього або вибивають, або він від нього відлітає, або Артем робить неточну передачу. Було ще кілька епізодів коли він намагався протащити м'яч - кожен раз "дриблінг" не спрацьовував. Я не помітив успішних ТТД від Артема в такій кількості, щоб матч можна було зарахувати як успішний.

Ну, то есть ты даже в третьем голе не увидел полезных действий у него. Я правильно понял? Как по мне, он нормально отработал. При таком функционале и будет прилично брака. Но пользы, как по мне, было больше.

Циганик і коментаторство, це взагалі різні речі. Чому він вирішив, що це сенсація? Враховуючи, що лідери втратили своїх легіонерів, то не факт, що Динамо, або Шахтар будуть чемпіогами. Може, навіть і не другими. Зараз всі більш-менш вирівнялись. У умовний Колос, ще більш зіграний ніж Динамо і Шахтар після втрат легіонерів. Тому в цьому чемпіонаті буде дуже велика боротьба за чемпіонство і мабуть, найреальніші шанси за всі часи іншим командам стати чемпіонами. Перемога Дніпра в цьому матчі була закономірна. Зараз не буде третьої сили, зараз буде умовно 5 рівних сил. Зимова перерва може змінити ситуацію для команд, а лідери 100% ще будуть втрачати очки.

Странно, что у многих прозрение пришло только сейчас. Я еще после Фенербахче писал, что команда абсолютно не готова к сезону. И этому нет объективных причин. Готовиться пол года в комфортных заграничных условиях, без существенных потерь в составе, чтоб выдать вот такое начало сезона...? Была надежда, что от матча к матчу будут прибавлять и эти 6 игр квалификации пойдут на пользу, но... От матча к матчу команда играет только хуже и хуже.

Відповідь на повідомлення toledo

Странно, что у многих прозрение пришло только сейчас. Я еще после Фенербахче писал, что команда абсолютно не готова к сезону. И этому нет объективных причин. Готовиться пол года в комфортных заграничных условиях, без существенных потерь в составе, чтоб выдать вот такое начало сезона...? Была надежда, что от матча к матчу будут прибавлять и эти 6 игр квалификации пойдут на пользу, но... От матча к матчу команда играет только хуже и хуже.

А лучше она не сможет. Сегодня в глаза бросалось то, что игроки Днепра выше классом. Пихаленок, Танчик, Довбик и два лега- крутили как хотели это шаблонное недоразумение. У Буяльского и Сидора наверное много предложений, что они растворились и берегли себя от мяча.

Відповідь на повідомлення Донецкий

Циганик і коментаторство, це взагалі різні речі. Чому він вирішив, що це сенсація? Враховуючи, що лідери втратили своїх легіонерів, то не факт, що Динамо, або Шахтар будуть чемпіогами. Може, навіть і не другими. Зараз всі більш-менш вирівнялись. У умовний Колос, ще більш зіграний ніж Динамо і Шахтар після втрат легіонерів. Тому в цьому чемпіонаті буде дуже велика боротьба за чемпіонство і мабуть, найреальніші шанси за всі часи іншим командам стати чемпіонами. Перемога Дніпра в цьому матчі була закономірна. Зараз не буде третьої сили, зараз буде умовно 5 рівних сил. Зимова перерва може змінити ситуацію для команд, а лідери 100% ще будуть втрачати очки.

Ну Динамо как раз на легионеров не держалась.Погоду делали свои игроки.

Відповідь на повідомлення Метеор

Ну Динамо как раз на легионеров не держалась.Погоду делали свои игроки.

Да у Динамо тех легионеров почти и не было в последнее время. Кендзера, Вербич. Всё. Ушел Вербич.

Відповідь на повідомлення wert

А лучше она не сможет. Сегодня в глаза бросалось то, что игроки Днепра выше классом. Пихаленок, Танчик, Довбик и два лега- крутили как хотели это шаблонное недоразумение. У Буяльского и Сидора наверное много предложений, что они растворились и берегли себя от мяча.

Сидор вообще кадр бесплатный: команда горит 0:2, он капитан, потанцевал вокруг мяча и ... отдал метров на десять назад... один из эпизодов.

Відповідь на повідомлення Miha2323

У Довбика була за такого функціоналу одна єдина задача - спиною до воріт прийняти м'яч, не програти боротьбу за нього, точно віддати партнеру. Довбик цього НЕ робив. Кожен епізод боротьби - м'яч в нього або вибивають, або він від нього відлітає, або Артем робить неточну передачу. Було ще кілька епізодів коли він намагався протащити м'яч - кожен раз "дриблінг" не спрацьовував. Я не помітив успішних ТТД від Артема в такій кількості, щоб матч можна було зарахувати як успішний.

Третій гіл зробив Артем.

Відповідь на повідомлення assembler

Да у Динамо тех легионеров почти и не было в последнее время. Кендзера, Вербич. Всё. Ушел Вербич.

Де Пена был единственным железно основным легионером. Вербич только и лечился последние 2 года, а Кендзера - хороший парень, но уж точно не из незаменимых.

Відповідь на повідомлення assembler

Да у Динамо тех легионеров почти и не было в последнее время. Кендзера, Вербич. Всё. Ушел Вербич.

Я вже писав - це трошки помилкова думка. В "Динамо" було декілька легіонерів, які комплектували лівий фланг, допомагали в потрібних місцях в лінії атаки, додавали варіативності та формували глибину складу. Наприклад. Виходить ліворуч Де Пена та починає якісно генерувати навіси та простріли в напрямку форварда, хто б там він не був. Або звільняти бровку Миколенку, зміщуючись з ударом до центру. З нормальним ударом, який не фіксує голкіпер. А на підборі - хто? Вербич. Якому не знайшлось місця ліворуч, але знайшлось на вістрі. Де він багато втрачає шансів, але має їх, бо чуття при ньому. На відміну від деяких поточних форвардів. А потім на другий тайм ліворуч виходить, наприклад, Вітіньо з дріблінгом, та змінює акцент флангової гри з лінійного на комбінаційний. Або, коли ще був в обоймі - Жерсон Родрігес. Чи праворуч, змінюючи Циганкова. Кожного з тих хлопів-легів вболівальники сварили (і, переважно, справедливо), але разом вони створювали глибину складу та варіативність. Якої зараз немає. Зараз ліворуч Шепелєв, якого змінює... Гармаш. А Караваєва змінює вінгером Тимчик. Або Вівчаренко замість Дубінчака. Просто задля підтримки темпу. Тому в багатьох виникає ілюзія, буцімто якщо кожен з тих динамівських легів не був мегазіркою, то й нічого ДК не втратило. А це не так.

Забыл про Витиньо. Только разыгрался парень, начал адаптироваться... И еще потеря Диалло расстроила - могла быть очень удачная боевая единица с перспективой хорошего заработка в будущем. В целом, глубина состава конечно пострадала. Но это никак не оправдывает ту убогость, что есть в текущем сезоне. И форму того же Шапаренко или Буяльского.

Відповідь на повідомлення Павел Булах

Я вже писав - це трошки помилкова думка. В "Динамо" було декілька легіонерів, які комплектували лівий фланг, допомагали в потрібних місцях в лінії атаки, додавали варіативності та формували глибину складу. Наприклад. Виходить ліворуч Де Пена та починає якісно генерувати навіси та простріли в напрямку форварда, хто б там він не був. Або звільняти бровку Миколенку, зміщуючись з ударом до центру. З нормальним ударом, який не фіксує голкіпер. А на підборі - хто? Вербич. Якому не знайшлось місця ліворуч, але знайшлось на вістрі. Де він багато втрачає шансів, але має їх, бо чуття при ньому. На відміну від деяких поточних форвардів. А потім на другий тайм ліворуч виходить, наприклад, Вітіньо з дріблінгом, та змінює акцент флангової гри з лінійного на комбінаційний. Або, коли ще був в обоймі - Жерсон Родрігес. Чи праворуч, змінюючи Циганкова. Кожного з тих хлопів-легів вболівальники сварили (і, переважно, справедливо), але разом вони створювали глибину складу та варіативність. Якої зараз немає. Зараз ліворуч Шепелєв, якого змінює... Гармаш. А Караваєва змінює вінгером Тимчик. Або Вівчаренко замість Дубінчака. Просто задля підтримки темпу. Тому в багатьох виникає ілюзія, буцімто якщо кожен з тих динамівських легів не був мегазіркою, то й нічого ДК не втратило. А це не так.

Ну. это не оправдание.Все равно прочный. костяк остался В чемпе Украины., то все клубы где были леги понесли потери.Но Динамо меньше всего.

Відповідь на повідомлення Justas

Третій гіл зробив Артем.

1. Не забив сам. 2. Не записали як асіст (бо асістом це формально і не є). 3. Це був третій гол за вже повністю здавшего гру Динамо. Не єдиний в грі. Не рішаючий. 4. Якби Артем взагалі не бив по воротах, ну то його і в команді УПЛ не було б, чи не так? Цей напівмомент (а якби не відбулось голу за попустительства захисту ДК - це і лишилось би напівмоментом) не дає підстав загалом погану гру виправдовувати. Я переконаний, якби Артем так зіграв би за збірну як зіграв, його б не обкладав відомо чим тільки лінивий. А такі матчі в кар'єрі Артема за збірну вже були. Тільки чомусь раптом забулись.

Відповідь на повідомлення toledo

Забыл про Витиньо. Только разыгрался парень, начал адаптироваться... И еще потеря Диалло расстроила - могла быть очень удачная боевая единица с перспективой хорошего заработка в будущем. В целом, глубина состава конечно пострадала. Но это никак не оправдывает ту убогость, что есть в текущем сезоне. И форму того же Шапаренко или Буяльского.

И без клуба в итоге Диало сидит.

Відповідь на повідомлення Miha2323

1. Не забив сам. 2. Не записали як асіст (бо асістом це формально і не є). 3. Це був третій гол за вже повністю здавшего гру Динамо. Не єдиний в грі. Не рішаючий. 4. Якби Артем взагалі не бив по воротах, ну то його і в команді УПЛ не було б, чи не так? Цей напівмомент (а якби не відбулось голу за попустительства захисту ДК - це і лишилось би напівмоментом) не дає підстав загалом погану гру виправдовувати. Я переконаний, якби Артем так зіграв би за збірну як зіграв, його б не обкладав відомо чим тільки лінивий. А такі матчі в кар'єрі Артема за збірну вже були. Тільки чомусь раптом забулись.

Вначале написал, что у него вообще не было полезных действий. Теперь ты накатал простыню и 148 пунктов, почемц полезное действие - не такое полезное. Предвзятость - плохая вещь.

Відповідь на повідомлення Павел Булах

Я вже писав - це трошки помилкова думка. В "Динамо" було декілька легіонерів, які комплектували лівий фланг, допомагали в потрібних місцях в лінії атаки, додавали варіативності та формували глибину складу. Наприклад. Виходить ліворуч Де Пена та починає якісно генерувати навіси та простріли в напрямку форварда, хто б там він не був. Або звільняти бровку Миколенку, зміщуючись з ударом до центру. З нормальним ударом, який не фіксує голкіпер. А на підборі - хто? Вербич. Якому не знайшлось місця ліворуч, але знайшлось на вістрі. Де він багато втрачає шансів, але має їх, бо чуття при ньому. На відміну від деяких поточних форвардів. А потім на другий тайм ліворуч виходить, наприклад, Вітіньо з дріблінгом, та змінює акцент флангової гри з лінійного на комбінаційний. Або, коли ще був в обоймі - Жерсон Родрігес. Чи праворуч, змінюючи Циганкова. Кожного з тих хлопів-легів вболівальники сварили (і, переважно, справедливо), але разом вони створювали глибину складу та варіативність. Якої зараз немає. Зараз ліворуч Шепелєв, якого змінює... Гармаш. А Караваєва змінює вінгером Тимчик. Або Вівчаренко замість Дубінчака. Просто задля підтримки темпу. Тому в багатьох виникає ілюзія, буцімто якщо кожен з тих динамівських легів не був мегазіркою, то й нічого ДК не втратило. А це не так.

Родригес то причём тут? Конкретно сейчас потеряли де Пену. Вербич наверное так и так бы уходил. Ото и все, ну если с натяжкой то бразильца ещё. То есть по сути, потеряли меньше всех. Даже середнячки типа Ворсклы понесли гораздо серьезней потери

Відповідь на повідомлення Sith

Родригес то причём тут? Конкретно сейчас потеряли де Пену. Вербич наверное так и так бы уходил. Ото и все, ну если с натяжкой то бразильца ещё. То есть по сути, потеряли меньше всех. Даже середнячки типа Ворсклы понесли гораздо серьезней потери

Та шо тут непонятно? Леги в ДК рабочие лошадки были, звезд с неба не хватали, но добавить вариативности могли. Но не сильно:) А сейчас вообще не могут. Ну и Беседин был травмирован, как ни крути, а впереди любой гармаш лучше, чем Беседин.

Відповідь на повідомлення Sith

Родригес то причём тут? Конкретно сейчас потеряли де Пену. Вербич наверное так и так бы уходил. Ото и все, ну если с натяжкой то бразильца ещё. То есть по сути, потеряли меньше всех. Даже середнячки типа Ворсклы понесли гораздо серьезней потери

Я вас з Метеором не розумію, чесно, кажучи. Я десь порівнював з іншими командами? Так, "Динамо" втратило менше за всіх й краще за всіх зберегло склад. І виправдань такій грі ніяких не має. Я відповів на цілком конкретний пост конкретного дописувача в розрізі порівняння ДК з самим собою до від'їзду легів. І все. Навіщо ви з Метеором мені пишете про порівняння з іншими та виправдання для ДК? )

А следующий матч против Зари. В теории может произойти всякое)

А неплохо сейчас выглядит табличка. Мне нравится)).

Відповідь на повідомлення Товарищь Крокодиловъ

Вначале написал, что у него вообще не было полезных действий. Теперь ты накатал простыню и 148 пунктов, почемц полезное действие - не такое полезное. Предвзятость - плохая вещь.

А тепер беремо і читаємо уважно оригінальний допис. "Я не помітив успішних ТТД від Артема в такій кількості, щоб матч можна було зарахувати як успішний." Не вказано, що успішних ТТД НЕ було як таких. Вказано, що їх було недостатньо, щоб оцінити матч як успішний. А з проблематикою упередженості, кажуть, непогано допомагає дзеркало.

Відповідь на повідомлення Miha2323

А тепер беремо і читаємо уважно оригінальний допис. "Я не помітив успішних ТТД від Артема в такій кількості, щоб матч можна було зарахувати як успішний." Не вказано, що успішних ТТД НЕ було як таких. Вказано, що їх було недостатньо, щоб оцінити матч як успішний. А з проблематикою упередженості, кажуть, непогано допомагає дзеркало.

Ах, мені дуже шкода, що твій допис не вартий уважного читання. Вибач.

Відповідь на повідомлення Miha2323

А тепер беремо і читаємо уважно оригінальний допис. "Я не помітив успішних ТТД від Артема в такій кількості, щоб матч можна було зарахувати як успішний." Не вказано, що успішних ТТД НЕ було як таких. Вказано, що їх було недостатньо, щоб оцінити матч як успішний. А з проблематикою упередженості, кажуть, непогано допомагає дзеркало.

Твій допис: "Довбик зіграв погано, користі команді не приніс, команда впоралась без нього". Решта словес - "трі шага налєво, два шага направо, шаг впєрьод і два назад", покрасівше упакувати зміст із двох фраз. Довбик грав добре: в'язав руки і ноги захисту, визволяючи ресурс решти гравців своєї атакувальноїгрупи і корисно граючи в підіграші. Я поьачив саме це. А третій гол - то, як кажуть, "обнажение приема". І мене дуже посмішила твоя спроба у 148 пунктів, точно як у фрекен Бок в Карлсоні.

Це був добрий день шахтаря. Кучеру й Піхальонку подяка за завершення вечора, ну й легендарному Луческу теж.

Залишити коментар

Рейтинг букмекерів

Прогнози

Всі прогнози

Рейтинг казино

Спецпроекти

Як почати робити ставки?

1
Вибрати букмекерську контору
2
Отримати бонус
3
Вибрати події для ставки
дізнатися більше

Стрічка новин

28 березня
13:25
Дмитро Михайленко: "Для України це досягнення - потрапити до когорти восьми найкращих збірних Європи"
13:10
Німеччина обіцяє захистити збірну України та її вболівальників на Євро-2024
13:02
Друга ліга. 21-й тур. Анонс матчів
12:50
Відомо, за яку суму "Чорноморець" був готовий продати Салюка "Гаммарбю"
12:35
Михайло Кополовець: "Циганков з Ісландією виконав колосальний об'єм роботи, він зробив цю гру"
12:20
Гвардійці збірної України: ювілей Зінченка, Матвієнко наздогнав Ващука, Циганков - Хачеріді, Яремчук обійшов Калініченка
12:05
Андрій Шевченко: "Ребров зробив неймовірну роботу"
11:50
Рішарлісон: "Я не думав про самогубство, але психотерапевт врятував моє життя"
11:35
Олег Шандрук: "Кривбас" - фізично сильна і дуже атлетична команда з хорошим підбором виконавців"
11:20
Віталій Пономарьов: "Взимку ЛНЗ добре підсилився, "Рух" готується до серйозного протистояння"
11:05
Максим Шацьких: "Вихід збірної України на Євро-2024 до 1/8 фіналу буде хорошим результатом"
10:50
Владислав Ващук: "Збірна України може навіть виграти Євро-2024"
10:36
Євген Левченко: "Гра України з Ісландією не була такою валідольною, як з боснійцями"
10:22
Артем Гагарін: "Більш конкретно пропрацьовуємо варіант грати єврокубкові матчі в Німеччині"
10:08
Олександр Хацкевич: "У моєму розумінні Лунін зараз дорожчий за Куртуа"
09:54
"Полісся" віддало голкіпера Аніагбосо в оренду "Звягелю"
09:40
"Чорноморець" відхилив пропозицію "Гаммарбю" щодо трансферу Салюка
09:27
Едін Терзіч може зберегти посаду головного тренера дортмундської "Боруссії"
09:16
AS: "Реал" наступного тижня оголосить про подовження контрактів з двома гравцями
09:07
Хаві може залишитися у "Барселоні", але на іншій посаді
Більше новин
28 березня
13:25
Дмитро Михайленко: "Для України це досягнення - потрапити до когорти восьми найкращих збірних Європи"
13:10
Німеччина обіцяє захистити збірну України та її вболівальників на Євро-2024
13:02
Друга ліга. 21-й тур. Анонс матчів
12:50
Відомо, за яку суму "Чорноморець" був готовий продати Салюка "Гаммарбю"
12:35
Михайло Кополовець: "Циганков з Ісландією виконав колосальний об'єм роботи, він зробив цю гру"
12:20
Гвардійці збірної України: ювілей Зінченка, Матвієнко наздогнав Ващука, Циганков - Хачеріді, Яремчук обійшов Калініченка
12:05
Андрій Шевченко: "Ребров зробив неймовірну роботу"
11:35
Олег Шандрук: "Кривбас" - фізично сильна і дуже атлетична команда з хорошим підбором виконавців"
11:20
Віталій Пономарьов: "Взимку ЛНЗ добре підсилився, "Рух" готується до серйозного протистояння"
11:05
Максим Шацьких: "Вихід збірної України на Євро-2024 до 1/8 фіналу буде хорошим результатом"
10:50
Владислав Ващук: "Збірна України може навіть виграти Євро-2024"
10:36
Євген Левченко: "Гра України з Ісландією не була такою валідольною, як з боснійцями"
10:22
Артем Гагарін: "Більш конкретно пропрацьовуємо варіант грати єврокубкові матчі в Німеччині"
10:08
Олександр Хацкевич: "У моєму розумінні Лунін зараз дорожчий за Куртуа"
09:54
"Полісся" віддало голкіпера Аніагбосо в оренду "Звягелю"
09:40
"Чорноморець" відхилив пропозицію "Гаммарбю" щодо трансферу Салюка
08:30
Вночі знищено 26 "шахедів"
08:26
Плюс 780 осіб, 10 танків та 21 артсистема: загальні бойові втрати противника з 24.02.22 по 28.03.24
08:15
Журналіст: "Шахтар" відхилив пропозицію "Цинциннаті" по Кевіну Келсі
07:20
Генштаб ЗСУ: Оперативна інформація станом на 06.00 28.03.2024
Більше новин
28 березня
13:10
Німеччина обіцяє захистити збірну України та її вболівальників на Євро-2024
12:35
Михайло Кополовець: "Циганков з Ісландією виконав колосальний об'єм роботи, він зробив цю гру"
12:20
Гвардійці збірної України: ювілей Зінченка, Матвієнко наздогнав Ващука, Циганков - Хачеріді, Яремчук обійшов Калініченка
12:05
Андрій Шевченко: "Ребров зробив неймовірну роботу"
11:50
Рішарлісон: "Я не думав про самогубство, але психотерапевт врятував моє життя"
11:05
Максим Шацьких: "Вихід збірної України на Євро-2024 до 1/8 фіналу буде хорошим результатом"
10:50
Владислав Ващук: "Збірна України може навіть виграти Євро-2024"
10:36
Євген Левченко: "Гра України з Ісландією не була такою валідольною, як з боснійцями"
10:22
Артем Гагарін: "Більш конкретно пропрацьовуємо варіант грати єврокубкові матчі в Німеччині"
10:08
Олександр Хацкевич: "У моєму розумінні Лунін зараз дорожчий за Куртуа"
09:27
Едін Терзіч може зберегти посаду головного тренера дортмундської "Боруссії"
09:16
AS: "Реал" наступного тижня оголосить про подовження контрактів з двома гравцями
09:07
Хаві може залишитися у "Барселоні", але на іншій посаді
09:01
Агент Депая прокоментував інформацію, що футболіст зробив заставу за Дані Алвеса
08:53
Ліонель Мессі назвав улюблені види спорту, окрім футболу
08:42
"Баварія" розглядає кандидатуру Унаї Емері на посаду головного тренера
08:35
Ромелу Лукаку відповів на запитання про своє майбутнє у "Челсі"
01:20
"Неймовірна молодь і найкращий тренер", - Сергій Серебренніков розповів бельгійцям про збірну України
27 березня
23:54
Головний тренер збірної Румунії: "Постараємося вивчити Україну якомога краще"
22:49
Єгор Ярмолюк: "Тепер я відомий вдома"
Більше новин
26 березня
19:00
Грузія - Греція: пряма трансляція матчу
19:00
Литва - Гібралтар: пряма трансляція матчу
21:45
Уельс - Польща: пряма трансляція матчу
21:45
Україна - Ісландія: пряма трансляція матчу
21:45
Люксембург - Казахстан: пряма трансляція матчу
21:45
Австрія - Туреччина: пряма трансляція матчу
21:45
Словенія - Португалія: пряма трансляція матчу
21:45
Німеччина - Нідерланди: пряма трансляція матчу
21:45
Англія - Бельгія: пряма трансляція матчу
22:00
Франція - Чилі: пряма трансляція матчу
22:30
Іспанія - Бразилія: пряма трансляція матчу
25 березня
21:30
Альбасете - Расінг: пряма трансляція матчу
24 березня
02:30
Спортінг Канзас-Сіті - Лос-Анджелес Гелаксі: пряма трансляція матчу
02:30
Сент-Луїс Сіті - Ді Сі Юнайтед: пряма трансляція матчу
03:30
Колорадо Репідз - Х'юстон Динамо: пряма трансляція матчу
04:30
Сан-Хосе Ертквейкс - Сіетл Саундерс: пряма трансляція матчу
04:30
Портленд Тімберс - Філадельфія Юніон: пряма трансляція матчу
04:30
Лос-Анджелес - Нешвілл: пряма трансляція матчу
12:00
Кремінь - Металіст: пряма трансляція матчу
12:15
Реал-Фарма - ЮКСА: пряма трансляція матчу
Більше новин
26 березня
12:30
Іспанія – Бразилія. Анонс та прогноз матчу
12:00
Франція - Чилі. Анонс та прогноз матчу
11:45
Україна - Ісландія. Анонс та прогноз матчу
11:45
Уельс - Польща. Анонс і прогноз матчу
11:45
Німеччина - Нідерланди. Анонс та прогноз матчу
11:45
Словенія – Португалія. Анонс та прогноз матчу
11:45
Англія - Бельгія. Анонс та прогноз матчу
11:45
Люксембург – Казахстан. Анонс та прогноз матчу
10:31
Іспанія – Бразилія: ставка на обмін голами
10:00
Німеччина - Нідерланди: прогноз результативного матчу
12:00
Франція - Чилі: прогноз на матч
11:45
Люксембург - Казахстан: прогноз на матч
11:45
Уельс - Польща: прогноз на матч
11:45
Україна - Ісландія: прогноз на матч
11:45
Австрія - Туреччина: прогноз на матч
11:45
Словенія - Португалія: прогноз на матч
09:00
Грузія - Греція: прогноз на матч
09:00
Литва - Гібралтар: прогноз на матч
27 березня
15:00
Лівий берег - Агробізнес: прогноз на матч
15:00
Чайка - Звягель: прогноз на матч
Більше новин
4500 грн + 100FS
Забрати подарунок →